ساخت فروش و قیمت کلیه ی تجهیزات و دستگاه های شهربازی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی ساخت فروش و قیمت کلیه ی تجهیزات و دستگاه های شهربازی در تهران

🔴 هلدینگ شادی سازان دورنگاه

🔹 گروه صنعتی شادی سازان دورنگاه

🔹 تولیدوفروش ونصب وراه اندازی کلیه تجهیزات سبک و سنگین شهربازی

🔹 مناسب انواع فضاهای سرپوشیده روباز و خانه های کودک

🔹 فیریزبی،تاپ اسکای،ماشین برقی،چرخ فلک،ترن هوایی،قطارکودکان،مریگوراند،تاپ دلقک،کشتی ،انواع گیم ورزشی،تیکتی،ویدئویی،انواع سازه های بادی ،سافت پلی وپلی گراند

🔹 توسط بهترین برندهای پیشکسوت موجود درکشور باسوابق درخشان وچنددهه ای

🔹 بابرترین کیفیت وبالاترین متریالها وتعهدات واقعی وخدمات پس ازفروش حقیقی

🔹 تولید ونصب وراه اندازی بیش از ۲۰۰دستگاه سبک وسنگین درداخل وخارج ازکشور بدون کوچکترین مشکل

🔹 قبل از هرگونه اقدام بامتخصین پیشکسوت ما از صفرتاصدمشاوره نمایید سپس ازکارگاههای تولیدی ما ومتریال وکیفیت درساخت دیدن نمایید وتولیدات پیشین مارا درجای جای کشور ببینید بعدتصمیم بگیرید بدون ریالی واسطه گری اقدام به تهیه دستگاه نمایید

🔹 خادم وخدمتگزار همیشگی شما دولت آبادی

🔹 سازندگان متعهدنوآوری میکنندوکیفیت رابالامیبرند

 

🔸 شماره تماس 09122444051

🔸 شماره تماس 09022444051

🔸آدرس تهران نیروی هوایی خیابان ۶کوچه ۲۴ /۶پلاک ۱۱

ترن هوایی چیست؟

از نظر بسیاری از افراد، بزرگترین جاذبه یک پارک تفریحی ترن هوایی یا roller coaster آن است. عده ای آنرا ماشین جیغ مینامند و برای این نامگذاری دلیلی خوبی هم دارند. تاریخ این وسیله تفریحی دلهره آور، نشاندهنده جستجوی مدام افراد به منظور یافتن ابزاری برای ایجاد هیجان فراوان و به مبارزه طلبیدن مرگ است.

● ترن هوایی چگونه کار میکند

شاید هنگامی که بر این ترن سوارید و با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت بر روی مسیر آن حرکت میکنید، توجه نکرده باشید که این ترن اصلا موتور ندارد. ابتدا ترن توسط غلطکها و زنجیرهایی به بالای اولین “تپه” که آغازگر این سواری است برده میشود، اما پس از آن ترن باید سواری را خودش به انجام برساند.

شما با یک موتور یا چیزی شبیه آن به جلو رانده نمی شوید. بلکه تبدیل شدن انرژی پتانسیل به انرژی جنبشی نیروی محرک ترن هوایی را تامین میکند و هنگامی که ترن در همان ابتدا به بالای تپه کشیده میشود، تمام انرژی لازم را در خود جمع میکند.

هنگامی که حرکت واقعا آغاز میشود، چرخهای مختلفی به نرمی و روانی حرکت کمک میکنند. چرخهای رونده ترن را بر روی ریل هدایت کرده و چرخهای اصطکاکی حرکت جانبی (حرکت به دو سمت عرضی ریل) را کنترل میکنند. مجموعه چرخهای دیگری هم وجود دارند که حتی در صورت واژگون بودن ترن هم آنرا محکم روی ریل نگه میدارند. ترمزهای هوای فشرده نیز در انتهای سواری ترن را متوقف میکنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران