پخش فروش انواع گاوصندوق ایران کاوه در تبریز ، یزد ، تهران ، اهر ، سراب ، مشگین شهر

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی پخش فروش انواع گاوصندوق ایران کاوه در تبریز ، یزد ، تهران ، اهر ، سراب ، مشگین شهر

🔴 حمیدرضا حیدری

🔹 حمیدرضا حیدری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پخش فروش انواع گاوصندوق ایران کاوه در تبریز ، یزد ، تهران ، اهر ، سراب ، مشگین شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی مشخصات کلی :

✅ دارای صندوقچه داخلی

✅ رودر استیل خور

✅ درب دارای دوقفل شب بندو شاه کلید

✅ کاربرد:،جای اسلحه

✅ دستگیره:تک پر

✅ جنس بدنه:فلزروکش دار

✅ ضدحریق یانسوز

✅ رنگ قرمز،نقره ای مشکی،آبی

✅ دارای قاب زیرجهت جلوگیری از پوسیدگی

✅ قابلیت رمزدارشدن

✅ پوشه خور

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تبریز

 

مزایا و معضلات گاوصندوق

کدام نوع گاوصندوق برای شما مناسب است؟

گاو صندوق ­ها انواع مختلفی دارند و بر حسب نوع استفاده شما و محلی که گاو صندوق را برای آن تهیه می ­کنید ویژگی­ ها، مزایا متفاوتی دارند و گزینه­ های بسیاری را مقابل شما قرار می­ دهند. یکی از مواردی که در مورد گاوصندوق ­ها بسیار مهم است نحوه حفاظت قفل درب گاوصندوق و نوع کاربری آن می ­باشد. ایمنی قفل­ های گاوصندوق را می ­توان به سه دسته تقسیم کرد، دسته اول گاوصندوق­ هایی هستند که به طور معمول برای مصارف خانگی و مکان­ هایی که به نسبت درجه امنیت پایین ­تری را می‌طلبند مورد استفاده قرار می­ گیرند، این دسته دارای سیستم قفل مکانیکی می­ باشند. قفل­ های مکانیکی نسبت به سایر مدل­ های حفاظتی گاوصندوق درجه ایمنی کمتری دارند به صورت یک اهرم مکانیکی از اشیا و مدارک ارزشمند شما محافظت می­ کنند.

گاوصندوق را برای چه مقاصدی می­ خواهید؟

یکی از مهمترین نکاتی که برای انتخاب گاوصندوق مناسب باید مورد توجه قرار گیرد مکانی است که گاوصندوق را برای آن تهیه می ­کنید. فروشگاه، طلا فروشی، شرکت، بانک، ادارات یا منزل شخصی هر یک می­ توانند یکی از گزینه­ های شما برای مقصد نهایی گاوصندوق باشند. برای مثال در انتخاب گاوصندوق برای بانک­ ها نیاز است که از گاوصندوق­ های بسیار پیشرفته در امنیت و همچنین گاوصندوقی جادار استفاده کنید. اگر گاوصندوق را برای فروشگاه تهیه می­ کنید بهتر است علاوه بر در نظر گرفتن امنیت به دیگر قابلیت­ های گاوصندوق­ ها مثل نسوز بودن و ضد سرقت بودن آن­ها نیز فکر کنید.

اما برای گاوصندوق­ هایی که برای مصارف خانگی تهیه می­ کنید بهتر است علاوه بر ضد سرقت بودن در مورد طراحی آن و متناسب بودن ساختار گاوصندوق و هماهنگی آن با طراحی محل مورد نظر هم دقت کافی را داشته باشید چرا که گاوصندوق وسیله­ ای است که به دلیل حجم و وزن زیاد به راحتی می­توان ساختار طراحی و دکوراسیون منزل شما را تحت تاثیر قرار دهد و همان طور که می­ دانید حمل گاوصندوق برای جابجایی در منزل کار ساده­ای نیست. طلا فروشی ها یکی دیگر از مکان­ هایی هستند که به طور قطع نیاز به این جعبه­ ی محافظ امنیت اموال دارند، اما جالب است بدانید که برخی گاوصندوق ­ها نیز به صورت ویترینی برای این مکان­ ها طراحی شده­اند.

حمل گاوصندوق را غیر اصولی انجام ندهید !

شاید فکر کنید حمل گاوصندوق در زمان جابجایی مانند دیگر وسیله­ ها بوده و به راحتی از پس آن برمی­ آیید. اما بهتر است بدانید اگر بدون رعایت اصول باربری این کار را انجام دهید با مشکلات زیادی که گاها ممکن است چبران ناپذیر باشند روبرو می­ شوید. در ابتدا باید توجه داشته باشید که گاوصندوق ­ها به دلیل وزن بالا و گاها حجم زیادی که دارند در صورت حمل غیراصولی توسط افراد ناشی می­ توانند اثرات جبران ناپذیری را برای ستون فقرات فرد به دنبال داشته باشد، از طرفی دیگر گاوصندوق به دلیل نقش امنیتی پر رنگش همواره باید تحت اصول ایمن و مطمئن جابجا شود، که در این صورت هم امکان سرقت را از بین می ­برید و هم اگر محتویات گاوصندوق را خالی نکرده باشید نیازی نیست که استرسی از بابت ایجاد ضربه به گاوصندوق و آسیب دیدن اسناد و اموال با ارزش خود داشته باشید.

برای جابجایی گاوصندوق خود به صورت اصولی بهتر است از شرکت­هایی که این کار را با رعایت نکات لازم و طبق نیاز شما انجام می­ دهند استفاده کنید. این کار در وهله اول به شما کمک می­ کند تا در هزینه­ ها، انرژی و وقت خود صرفه جویی کنید. همچنین از ایجاد فشار غیرایمن و غیراصولی به بدن خود جلوگیری می­ کنید تا از آسیب­ های جدی به ستون فقرات پیشگیری شود. از دیگر مزایای این کار حفظ ایمنی محفوظات باارزش گاوصندوق شما توسط تیم­ های حرفه ­ای حمل گاوصندوق است و محفوظ ماندن محتویات در حین جابجایی را می­ توان طبق کاربردی که این وسیله دارد یکی از مهمترین مسائل مطرح در جابجایی در نظر گرفت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران