خرید و فروش ، اجاره و نصب اسپیس فریم در کرج و سراسر کشور

در البرز ، کرج

معرفی خرید و فروش ، اجاره و نصب اسپیس فریم در کرج و سراسر کشور

🔴 هادی علیپور

🔹 هادی علیپور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش ، اجاره و نصب اسپیس فریم در کرج و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات هادی علیپور :

✅ ساخت سوله. پارکینگ

✅ غرفه برای نمایشگاه های فصلی

✅ ساخت استیج

✅ مسقف کردن تمام فضاهای باز

و….

 

🔸 شماره تماس 09911670902

🔸آدرس کرج مارلیک میدان سپاه کوچه پرنیان پلاک 1096

اسپیس فریم (space frame) چیست

سازه های اسپیس فریم (space frame) فرم های هندسی منظمی میباشند که به طور متحد در کنار یکدیگر قرار میگیرند و با تقسیم نیروی وارده توسط وزن سازه، در کنار استحکام غرفه ها از زیبایی خاصی بر خوردار می شوند. اسپیس فریم یا به عبارتی دیگر داربست نمایشگاهی جزو تجهیزات و سازه های نمایشگاهی محسوب میگردد. با ترکیب اسپیس فریم و داربست نمایشگاهی جدید می توان غرفه و سازه های نمایشگاهی متنوعی را ایجاد نمود. معنی لغوی اسپیس فریم که واژه ای انگلیسی میباشد به معنی سازه فضایی میباشد. این نام به خاطر ساختار مولکولی فضایی اسپیس فریم میباشد.برای پاسخ به سئوال اسپیس فریم چیست متن پایین را مطالعه نمایید.

اسپیس فریم با داشتن مزیت های فوق العاده توانسته است به یک جایگزین بسیار عالی در سال های اخیر در ساخت انواع مختلف از غرفه های نمایشگاهی باشد در ادامه سعی داریم اطلاعات مهمی در مورد فروش انواع مختلف از اسپیس فریم و البته اجاره ی این محصولات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امروزه بسیاری از غرفه های نمایشگاهی و تبلیغاتی از این نوع محصولات برای طراحی استفاده می کنند . وجود اسپیس فریم به ما فرصت می دهد تا بتوانیم به راحتی طرح های دلخواه را در دکوراسیون داخلی غرفه های نمایشگاهی یا به عبارت دیگر در غرفه سازی در نظر بگیریم.

در نظر گرفتن برخی از نکات خاص در خرید و یا اجاره ی این محصولات می تواند ر غرفه سازی هزینه های پرداخت شده برای این مورد را به طور ویژه تحت شعاع قرار دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران