فروشگاه شیرآلات بهداشتی و تجهیزات آشپزخانه مهرسا در تهران

در تهران ، تهران

معرفی فروشگاه شیرآلات بهداشتی و تجهیزات آشپزخانه مهرسا در تهران

🔴 فروشگاه شیرآلات بهداشتی و تجهیزات آشپزخانه مهرسا

🔹 فروشگاه شیرآلات بهداشتی و تجهیزات آشپزخانه مهرسا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش شیرآلات بهداشتی و تجهیزات آشپزخانه در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه شیرآلات بهداشتی و تجهیزات آشپزخانه مهرسا :

✅ پخش عمده و تک با درصد تخفیف بالا ارزان تر از همه جا

✅ نمایندگی پخش شیرآلات بهداشتی و نماینده انحصاری استانس

✅ پخش هود گاز سینگ ظرفشویی

✅ پخش چینی بهداشتی، روشویی کابین دار ،آینه باکس، توالت فرنگی و زمینی ، روشویی پایه دار و نیم پایه

✅ پخش انواع یونیورست و یونیکا

✅ فلاش تانک و جامایع و جا دستمال و انواع اکسسوری بهداشتی

و…

 

🔸 با مدیریت  مرتضی جهانشیری

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۲۸۲۶۶۲۹

🔸 آدرس  تهران بازار آهن شاد آباد خیابان مدائن بلوار طاووس خیابان دوم غربی مجتمع تجاری ۱۷ شهریور بلوک B/ب پلاک ۳۳ روبروی تک ایران

شیرآلات بهداشتی چیست؟

شیرآلات بهداشتی عبارتند از مجموعه‌ای از قطع کننده‌ها که در انتهای خطوط لوله‌های آب نصب می‌شوند و عمل قطع و وصل کردن جریان آب و تنظیم شدت جریان و ترکیب آب سرد و گرم را با هم به عهده دارند. بطور کلی شیرها به دو نوع بهداشتی و صنعتی تقسیم می‌شوند که در اینجا نوع بهداشتی توضیح داده شده است.

تعریف شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی عبارتند از مجموعه‌ای از قطع کننده‌ها که در انتهای خطوط لوله‌های آب نصب می‌شوند و عمل قطع و وصل کردن جریان آب و تنظیم شدت جریان و ترکیب آب سرد و گرم را با هم به عهده دارند.
کاربرد شیرآلات بهداشتی

علاوه بر قطع و وصل جریان آب و تنظیم جریان و ترکیب آب سرد و گرم با هم، کاربرد دیگر شیرآلات بهداشتی، از لحاظ زیبایی و نمای داخلی است که امروزه به اولویت اول تبدیل شده است و نکته بعدی صرفه‌جویی در مصرف آب است.

اجزاء تشکیل دهنده

تعریف جزء

شیرآلات معمولاً بصورت یکپارچه در کارخانه تولید و فروخته می‌شوند به همین دلیل به صورت یک جزء ساختمانی می‌توان آن ها را در نظر گرفت.
مشخصات فنی شیرآلات بهداشتی

به طور کلی شیرآلات از دو جنس آلیاژهای برنج یا سرب خشک ساخته می‌شوند و تنها روکش‌های آنهاست که تفاوت‌های ظاهری در آنها ایجاد می‌کند. از میان این دو جنس برنج بهتر از سرب خشک عمل می‌کند. زیرا که سرب پس از مدتی دچار خوردگی شده و علاوه بر آن از نظر بهداشتی نیز زیان هایی را در پی خواهد داشت.

به همین دلیل این نوع شیرآلات از نظر استاندارد مورد تایید نمی باشد و غیر بهداشتی محسوب می‌شود.

مطابق استاندارد ۶۶۷۹ و ۱۵۴۶ کلیه قسمت‌های فلزی بکار رفته در ساخت شیرآلات بهداشتی (به استثنای دستگیره) از آلیاژ برنج باید باشند.

در هر صورت قطعات در تماس با آب نباید از آلیاژ برنجی با بیش از ۲/۵ درصد سرب باشند. انواع روکش‌هایی که برای شیرآلات کاربرد بیشتری دارند عبارتند از: برنج، برنز، مس و استیل که از میان آنها اگر استیل استنلس اصل باشد، از دیگر اجناس بهتر می باشد. چرا که هم مقاومت بهتری در برابر پوسیدگی دارد و هم به خاطر ظاهرش کمتر لکه‌های آب را نشان می‌دهد و از لحاظ زیبایی هم مناسب‌تر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران