بهترین مرکز انجام خدمات فضای سبز در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات فضای سبز در شیراز

🔹 یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات فضای سبز در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات :

✅ انجام کلیه کارهای فضای سبز در شیراز و سراسر استان فارس

✅ به صورت کلی و جزیی

✅ انواع درختچه های چهار فصل (زینتی )و درخت های ثمری و گلهای آپارتمانی

✅ کلیه خدمات فضای سبز (گل کاری_چمن کاری_هرس کردن_سم پاشی_

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۷۲۴۶۹۱۴۸فرهمندفر

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۷۸۱۸۹۰۲۶نوروزی

 

فواید اصلی نگهداری فضای سبز چیست؟

مزایای اقتصادی
مطالعات نشان می دهد که نگهداری فضای سبز یک سرمایه گذاری عاقلانه است که می تواند به افزایش ارزش یک ملک کمک کند. علاوه بر بهبود جذابیت بصری، راهی عالی برای استفاده از فضای موجود و بهبود عملکرد فضای خالی ملک شماست. همین مساله به بالا بردن بهای ملک شما کمک خواهد کرد.

مزایای مربوط به سبک زندگی
بسیاری از مطالعات و تحقیقات نشان می دهند که داشتن فضای سبز در اطراف ملک‌تان باعث بهبود سلامت جسمی، روانی و ارتقا تندرستی شما می شود. همچنین کاشت درختان به صورت استراتژیک باعث ایجاد سایه و خنک کردن هوا شده و به عنوان بادشکن نیز عمل می کنند. همین کار میزان نگهداری فضای باز را کمتر کرده و ایمنی کلی ملک را بالاتر می برد.

مزایای محیطی
وجود فضای سبزی که به خوبی از آن نگهداری شده است می تواند کمکی عالی برای کاهش مصرف انرژی باشد. نگهداری فضای سبز به صورت مناسب می تواند باعث فیلتر شدن گردوغبار و سایر آلاینده ها از هوا، افزایش اکسیژن در جو، مهار آلودگی، کاهش فرسایش خاک و افزایش کیفیت هوای داخل ملک شود.

مزایای کلی نگهداری فضای سبز
جلوگیری از رشد بیش از حد
نگهداری فضای سبز به شما کمک می کند تا بدون در نظر گرفتن زمان سال، ملک خود را تمیز و مرتب نشان دهید. با استخدام یک شرکت متخصص مانند شرکت گل پونه مهر نقش جهان در زمینه فضای سبز می توانید از نگهداری فضای سبز حیاط، نگهداری روف گاردن و باغ اطراف ملک خود مطمئن شوید و در عین حال از ملک خود نیز محافظت کنید.

کنترل علف های هرز
نگهداری منظم فضای سبز به کنترل و کاهش رشد علف های هرز و حفظ سلامتی گیاهان و چمن ها کمک می کند. پیرایش، هرس، کوددهی و آبیاری گیاهان از مرگ آنها جلوگیری خواهد کرد.

بهبود ظاهر ملک
نگهداری فضای سبز در طول سال، ظاهر ملک شما را بهبود می بخشد. گیاهان رنگارنگ، بوته های اصلاح شده و چمن های سالم به زیبایی ساختمان می افزاید. چه بخواهید برای خانواده خود مهمانی برگزار کنید، چه از مهمانان خود در یک مراسم خاص پذیرایی می کنید یا اگر به دنبال فروش خانه خود هستید، این کار روشی عالی برای زنده نگه داشتن فضای سبز در هر فصل سال است.

فضای بیرونی امن
علاوه بر افزایش جذابیت ملک، نگهداری از فضای سبز به شما کمک می کند که محیط اطراف ملک را تمیز و مرتب نگه دارید و به این ترتیب، ملک شما امنیت بیشتری را تجربه خواهد کرد. ظاهر شلوغ و نامرتب فضای سبز، می تواند جایگاهی برای موجودات خرابکار و یا افراد سودجو باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران