بهترین و مجهزترین سالن زیبایی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین و مجهزترین سالن زیبایی در مشهد

🔴 مجموعه زیبایی نگین خلیج فارس

🔹 مجموعه زیبایی نگین خلیج فارس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه  زیبایی نگین خلیج فارس :

✅ تمام خدمات آرایشی . میکاپ شینیون با جدیدترین متد روز.رنگ ولایت.تاتو.میکرو بلدینگ.فیبرز.

✅ میکاپ شینیون عروس با گریم کامل ۷۵۰

✅ میکاپ شینیون ۱۵۰

✅ تاتو۱۵۰

✅ میکرو بلدینگ ۲۰۰

✅ رنگ ولایت از ۱۵۰ به بالا

و…

 

🔸 با مدیریت  محبوبه مستشار

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  مشهد – عبدالمطلب ۳۰ حائری ۱ زیبایی نگین خلیج فارس

مهمترین نکات برای میکاپ عروس چیست ؟

با آرایشگر خود در مورد آرایش عروسی تان صحبت کنید

زمانی را که می خواهید تست آرایش عروسی تان را انجام بدهید نزدیک به روز عروسی تان انتخاب کنید تا بتوانید آرایش تان را در نور یکسان ببینید و به خوبی بفهمید که آرایش تان در روز عروسی چطور خواهد شد.

با آرایشگر خود درباره رنگ هایی که به چهره و فرم صورتتان می آید صحبت کنید و همینطور از او بخواهید که زیاد چهره شما را تغییر ندهد تا در روز عروسی خودتان باشید. اگر عادت به آرایش سنگین ندارید در روز عروسی هم از این کار اجتناب کنید.

میکاپ خود را قبل عروسی تست کنید
3 تا 5 هفته قبل از جشن عروسی خود پیش آرایشگر خود بروید و از او بخواهید تا آرایشی را که انتخاب نموده اید بر روی صورت شما امتحان کند .

هر آنچه برای آرایش عروسیتان می پسندید را به آرایشگر خود بگویید مثلا اگر آرایش برنزه را دوست دارید ، به او بگویید تا رنگ های مختلف را بر روی صورت شما امتحان کند تا بتواند بهترین رنگ کرم پودر متناسب با پوست شما را شناسایی کند.

در روز تست میکاپ عروسی لباس سفید بپوشید
در روزی که برای امتحان مدل آرایشی خود می روید ، حتما لباس سفید بپوشید تا بتوانید رنگ آرایش را با لباس سفید ببینید و تشخیص بدهید مدل آرایش شما در کنار لباس سفید مناسب است یا خیر.

حتما چند عکس بدون فلش از خودتان بگیرید تا بهتر بتوانید مدل آرایشتان را در کنار لباس سفید تشخیص بدهید و یک مدل زیبا را انتخاب کنید.

سبک میکاپ و آرایش روز عروسی خود را انتخاب کنید
مدل‌های دیگری هم برای میکاپ عروس وجود دارد. مانند مدل مدیوم که چیزی بین لایت و غلیظ است. اما سوال اصلی ما این است که کدام مدل میکاپ عروس و آرایش را انتخاب کنیم؟ مطمئنأ در قدم اول دانستن نظر خانواده و درنظر داشتن آداب و رسوم خانواده امر مهمی است.

همینطور قیمت میکاپ و آرایش را هم در نظر بگیرید. سپس بهتر است یک ماه پیش از عروسی با آرایشگر خود صحبت کنید و از اون بخواهید بر اساس چهره و اطلاعاتی که شما داده‌اید چندین مدل را به شما معرفی کند. با خودتان عکس از چندین مدل مورد علاقه هم ببرید. انتخاب بهترین آرایشگر و آرایشگاه و سالن زیبایی عروس خود بحثی جدا است .

برای آرایش و میکاپ عروس از بهترین لوازم آرایش استفاده کنید
نکته مهم دیگر هم که درباره ی مدل آرایش عروس وجود دارد این است که فراموش نکنید قرار است یک روز کامل آرایش بر روی صورت شما باشد.

پس از آرایشگر خود بخواهید بهترین محصولات و برندها را برای آرایش روز عروسی شما انتخاب کند. در بحث مژه و ابرو هم سعی کنید بهترین مژه مصنوعی را انتخاب نمایید.

ابروها ترجیحأ هم رنگ موهای شما باشد. تصور کنید میکاپ و آرایش را که مد روز است انتخاب کنید. سال‌ها بعد که فیلم عروسی خود را میبینید ممکن است آن مدل آرایش دیگر مد نباشد و چه بسا شما را سنتی نشان دهد.

پس زیاد هم درگیر مد نشوید و سعی کنید میکاپ روز عروسی را جوری انتخاب کنید که شما را زیبا و رویایی نشان ‌دهد. در انتخاب مرطوب کننده هم دقت کنید. مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید تا یک لایه مناسب برای انجام یک میکاپ عروس عالی ایجاد شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران