سالن زیبایی سانای – بهترین مرکز انجام خدمات آرایشی و زیبایی مو ، پوست و ناخن در ساوه

در مرکزی ، ساوه

معرفی سالن زیبایی سانای – بهترین مرکز انجام خدمات آرایشی و زیبایی مو ، پوست و ناخن در ساوه

🔴 سالن زیبایی سانای

🔹 سالن زیبایی سانای یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات آرایشی و زیبایی مو ، پوست و ناخن در ساوه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 به مناسبت افتتاحیه سالن زیبایی سانای به مدت یک هفته تخفیفات عالی برای همشهریان ساوه ای در نظر گرفتیم

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن زیبایی سانای :

✅ اکستنشن مژه والیوم

✅ اکستنشن کلاسیک

✅ لیفت مژه

✅ لیفت ابرو

✅ کاشت ناخن

✅ ژلیش دست

✅ کاور اپ ناخن

✅ لیمنیت ناخن

✅ ژلیش پا با کاشت شصت

✅ پدی کور کلاسیک

✅ پدی کور vip

✅ اصلاح صورت با بند

✅ اصلاح با وکس

✅ شینیون ، بافت و میکاپ با تخفیف ۱۰ درصدی ارائه خواهدشد

✅ فیبروز ابرو

و…

 

🔸 شماره تماس  09118866642

🔸 آدرس  ساوه ، خیابان فردوسی، فردوسی ۲۴ ، پلاک ده

 

یک سالن زیبایی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

سالن زیبایی تمامی خدمات مربوط به آرایش، مو، ناخن و پوست را زیر نظر متخصص هر حرفه انجام می‌دهد. گاهی افراد سال‌ها است که برای انجام خدمات آرایشی خود به یک سالن زیبایی مراجعه می‌کنند و با وجود کمبودها به این سالن وفادار هستند. با گسترش روز به روز خدمات و شیوه‌های جدید زیبایی، لازم است آرایشگران خود را با مدل‌های روز هماهنگ کنند و به تکنیک های روز آشنا باشند.
افراد قبل از حضور در یک سالن آرایش عروس باید مدل‌های دلخواه را در فضای اینترنت مشاهده کنند و عکس که تمایل دارند به شکل آن تغییر چهره پیدا کنند را به یک آرایشگر نشان دهند. آرایشگران باید بتوانند مطابق با خواست مشتری رفتار کنند.
با توجه به افزایش تعداد آرایشگاه عروس خوب در ساوه ، به روز بودن، تبلیغات مؤثر، کیفیت خدمات، تخصص، دکوراسیونی منحصر به فرد و دسترسی خوب باعث موفقیت یک سالن آرایش می‌شود. آرایش عروس یکی از مهم‌ترین میکاپ هایی است که باعث درخشش یا سرخوردگی عروس در خاص‌ترین شب زندگی‌اش می‌شود. از این‌رو باید پیش از مراجعه به یک آرایشگاه که نسبت به کار آن اطلاعی در دست نیست به سایت آن‌ها مراجعه و نمونه کارهایشان را بررسی کرده یا از دوستان و آشنایان نقطه نظراتشان را کسب نمود.
گاهی یک سالن زیبایی فقط در قسمت خاصی تبحر دارد و نمی‌توان براساس آن کلیه فعالیت آن‌ها را مناسب دانست. به‌طور کلی نکاتی وجود دارد که یک سالن را منحصر به فرد می‌سازد.

برخورد کارکنان: پیش از مراجعه به یک سالن زیبایی می‌توان با آن‌ها ارتباط تلفنی برقرار کرده و نحوه پاسخگویی آن‌ها را بررسی نمود. آرایشگاه‌های حرفه‌ای به طرز برخورد با مشتری آگاه هستند و فرصتی را برای او فراهم می‌کنند تا بتواند به‌راحتی تصمیم گیری کند. مشاوره رایگان از خدمات سالن‌های باتجربه است که به مراجعه کنندگان پیشنهاد می‌شود. پس از مراجعه به سالن نیز می‌توان با پرسنل راجع به چگونگی انجام خدمات صحبت کرد.
دکوراسیون مطابق با خدمات: سالن آرایش عروس باید مطابق با نیازهای خدماتی یک عروس قسمت‌بندی شود. معمولاً عروس پیش از مراسم خود به خدمات پوستی، بهداشتی و آرایش مو و چهره نیاز دارد که می‌تواند هرکدام توسط فرد مشخصی انجام شود. سالن انتظار یکی از دکورهای لازم سالن آرایش عروس است زیرا گاهی برخی عروس‌ها باید ساعاتی را منتظر حضور داماد بمانند. همچنین پرو لباس، خدمات رنگ مو و آرایش صورت اگر در اتاق‌های متفاوت صورت گیرد حس راحتی بیشتری القا می‌کند. پخش موزیک، تمیزی سالن، قفسه بندی، آینه‌کاری، آرامش محیط، پوشش مرتب کارکنان و نورپردازی از موارد تأثیرگذار دیگر در ایجاد محیطی دلپذیر است.

تبحر در کار: آرایشگران باید جنس مو، پوست و ناخن هر فرد را به خوبی شناسایی کنند و مدلی مطابق با فرم صورت شخص ارائه دهند. اگرچه مدل درخواستی ممکن است با معیارهای صورت یک فرد متفاوت باشد اما آرایشگر حرفه‌ای باید قادر به جایگزینی مدلی شبیه الگوی ارائه‌شده باشد و توضیحاتی تخصصی نسبت به دلیل اجرایی نبودن مدل مورد نظر ارائه دهد. چهره آرا باید از جدیدترین مدل‌های روز برای تغییر چهره و مو استفاده کند. به کار بردن مدل‌های قدیمی ضعف آرایشگر در استفاده از تکنیک های به روز را نشان می‌دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران