انجام خدمات آرایش دائم و کاشت مژه به سبک هیدن در کرج – شاهین ویلا

در البرز ، کرج

معرفی مرکز انجام خدمات آرایش دائم و کاشت مژه به سبک هیدن در کرج – شاهین ویلا

🔴 تارا حاجیلو

🔹 تارا حاجیلو  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات آرایش دائم و کاشت مژه به سبک هیدن در کرج – شاهین ویلا می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تارا حاجیلو :

✅ انجام خدمات واموزش ارایش دائم به صورت صددرصدتضمینی

✅ بارنگهای کاملا ارگانیک

✅ طراحی وقرینه سازی به سبک فیبروز

✅ به روزترین هاشور مویی

✅ خط لب

✅ رژلب

✅ خط چشم

✅ کلیه خدمات میکروبلیدینگ ومیکروپیگمنیشن

✅ کاشت مژه به سبک هیدن بسیارطبیعی تغییری نامحسوس بدون اسیب به مژه

✅ خدمات پرسینگ با پک یک بار مصرف

✅ انواع بافت کف سر

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  کرج شاهین ویلا نهم غربی قلم ساختمان محسن

تفاوت آرایش دائم در مقابل میکروبلیدینگ چیست ؟

آرایش دائمی و میکروبلیدینگ دائمی ممکن است یک چیز مشابه برای هاشور ابرو به نظر برسد ، اما در کل تفاوت در آرایش دائم و میکروبلیدینگ وجود دارد . هر دو شکل خال کوبی آرایشی هستند و، عملی است که ممکن است ماندگاری بالایی در آن وجود داشته و از خال کوبی یا رنگدانه اپیدرم برای ایجاد آرایش و هاشور ابرو استفاده می کند.

تفاوت بین آرایش دائم و میکروبلیدینگ
برای هرکسی که اطلاعات زیادی درمورد این روش ها نداشته باشد ، ممکن است فکر کنند فقط برای افزایش اعتماد به نفس باشد ، اما در واقع ، از آن فراتر می رود – بسیاری از افراد مبتلا به آلوپسی ، ویتیلیگو ، زخم ها ، طاسی ، ناهنجاری های ژنتیکی یا سرطان اغلب به تاتو آرایشی متوسل می شوند تا به آنها برای ایجاد ظاهر آنها کمک کنند. علیرغم اختلافات آنها ، هر دو روش به هر دلیلی می توانند به تقویت زیبایی ظاهری فرد کمک کنند.

 

چند تفاوت اصلی بین آرایش دائمی و میکروبلیدینگ وجود دارد:

اگرچه آرایش دائمی “برای همیشه” دائمی نیست ، اما بیشتر از میکروبلیدینگ ماندگاری دارد که بسته به خود فرد می تواند تا 3 سال دوام بیاورد.
آرایش دائمی روی چشم ، لب و ابرو انجام می شود. میکروبلیدینگ فقط برای ابروها است.
آرایش دائمی با استفاده از دستگاه برقی بسیار شبیه به آنچه معمولاً از هنرمندان معمولی خال کوبی استفاده می شود ، انجام می شود.
میکروبلاستیک از ابزاری شبیه به تیغه ی دقیق استفاده می کند که به باتری یا برق نیاز ندارد.
آرایش دائمی یا میکروپیگمنتیشن:
آرایش دائمی ، همانطور که بیشتر به آن اشاره می شود ، نوعی تاتو آرایشی است که از سوزن و ابزار خال کوبی هنری برای کاشت رنگ یا رنگدانه های داخل پوست با هدف تقویت ویژگی های صورت – که معمولاً خط چشم ، ابرو و لب است ، استفاده می کند. همچنین ممکن است سایه چشم ثابت یا رژ لب وجود داشته باشد ، اگرچه این روشها بسیار کمتر متداول هستند. ممکن است شما با آرایش دائمی روبرو شوید که توسط چندین نام دیگر به آنها اشاره شده است: مانند میکروپیگمنتیشن

در حالی که آرایش دائمی در ایالات متحده تازه آغاز شده است ، آرایش دائمی در خارج از امریکا بسیار گسترش یافته است.

اگرچه اکثر مردم رنگ ها و طرح هایی با ظاهر طبیعی را برای خط چشم انتخاب می کنند ، نتیجه نهایی به ترجیحات هر فرد بستگی دارد و فقط برای قضاوت در مورد خوب بودن یا بد بودن متخصص زیبایی نباید استفاده شود.

میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ اخیراً در حال انفجار محبوبیت برای هاشور ابرو است و به همین دلیل! قبلاً در مورد مزایای استفاده از میکروبلیدینگ روی ابروهای شما در این پست صحبت کرده ایم و مانند آرایش دائمی ، میکروبلیدینگ یک روش زیبایی است که به منظور تقویت مهمترین ویژگی های صورت شما انجام می شود: هاشور ابرو شما.

شاید یکی از دلایلی که میکروبلیدینگ بسیار مورد توجه قرار گرفته است این باشد که این یک تکنیک نسبتاً جدید است ، روشی که بر خلاف آرایش دائمی نیمه ماندگار است ، یعنی می تواند تا 3 سال دوام بیاورد ، اما بعد از ماندگاری کمتر از آرایش دائمی ابزار دستی است که استفاده می شود.

ابزار دستی به هنرمند این امکان را می دهد تا تارهای ابرو بسیار دقیقی را روی ابرو ایجاد کند که در جهت رشد موهای ابرو پیروی می کند.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که در حالی که یکی از جذابیتهای مهم میکروبلیدینگ ، چقدر طبیعی به نظر می رسد ، هنرمندان آرایش دائمی سالهاست به همان نتیجه طبیعی خود می رسند ، همه اینها به تکنیکی که برای زیبا سازی ابرو ها استفاده می شود ، بستگی دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران