کلینیک تخصصی پوست و مو عروس – ارائه خدمات میکاپ ، شینیون و کراتینه در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی کلینیک تخصصی پوست و مو عروس – ارائه خدمات میکاپ ، شینیون و کراتینه در مشهد

🔴 کلینیک تخصصی پوست و مو عروس

🔹 کلینیک تخصصی پوست و مو عروس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات میکاپ ، شینیون و کراتینه در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کلینیک تخصصی پوست و مو عروس :

✅ میکاپ عروس وشنینون به صورت واپی

✅ انواع لایت امبره بالیاژ

✅ کراتینه به سبک عالی با بهترین مواد ترمیمی واب رسانی

و…

 

🔸 با مدیریت  الهه نعمتی رضوانی

🔸 شماره تماس  09158526770

🔸 آدرس  مشهد 

کراتین و کراتینه مو چیست ؟

کراتین پروتئین اصلی موجود در پوست، مو و ناخن است که باعث حفاظت و عدم شکنندگی آنها می شود. این ماده مسئول فعالیت های حیاتی سلول از قبیل تولید پروتئین است و به همین دلیل باعث شادابی و درخشندگی مو می شود. پس وقتی میزان این ماده براثر قرار گرفتن در معرض آفتاب مستقیم، مواد شیمیایی یا تغییر سبک زندگی، در سلول های پوست و مو کم می شود، موها شادابی خود را از دست داده و به اصطلاح وز و زبر خواهند شد.

در سال های اخیر کراتینه مو برای ترمیم موی آسیب دیده و زبر روی کار آمده است. در واقع کراتین مورد نیاز به صورت مصنوعی و با مواد شیمیایی ساخته و برای ترمیم مو به کار گرفته می شود. اما این روش دائمی نیست و بعد از مدتی مو، شفافیت و صافی خود را از دست داده و به ترمیم دوباره نیاز خواهد بود. کراتینه مو که خود به روش های برزیلی و احیایی تقسیم می شود برای ترمیم موهای زنان و مردان به کار می رود. اما همانطور که قبلا ذکر شد، این روش دائمی نیست معمولا بعد ۲ تا ۳ ماه اثر خود را از دست داده و نیاز به شارژ مجدد دارد.

مراقبت های قبل از کراتینه مو
قبل از اینکه به آرایشگاه بروید، بهتر است از مناسب بودن کراتینه برای موهای خود اطمینان حاصل کنید. فقط به این که دوست شما بهترین نتیجه را از این روش گرفته است، اکتفا نکنید و در نظر داشته باشید که شرط اول برای کراتینه مو، داشتن مویی فر یا وز است. کراتینه برای موهای صاف و نرم نه تنها توصیه نمی شود، بلکه ممکن است باعث آسیب موهای شما هم شود.

یکی دیگر از مواردی که قبل از کراتینه مو نباید از آن غافل شوید، پیدا کردن آرایشگاه و متخصص قابل اعتماد و حرفه ای است. فرمول مواد کراتینه برای موهای مختلف متفاوت است. پس حتما مطمئن شوید که آرایشگر شما مهارت لازم برای تشخیص بهترین فرمول را داشته باشد.

مراقبت های بعد از کراتینه مو
کراتینه مو به عنوان روشی ترمیمی شناخته شده است، اما توجه داشته باشید که خود این فرایند هم به مراقبت احتیاج دارد. معمولا شامپوهای ویژه ای برای بعد از کراتینه وجود دارد که آرایشگر شما با توجه به ویژگی های خاص موی خودتان پیشنهاد خواهد کرد. علاوه بر این ممکن است تا چهل و هشت ساعت قادر به شستن موها یا بستن آن ها نباشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران