کاشت مو ، کاشت ابرو و تزریق چربی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی کاشت مو ، کاشت ابرو و تزریق چربی در تهران

🔴 مرکز زیبایی آنجلو

🔹 مرکز زیبایی آنجلو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو و تزریق چربی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز زیبایی آنجلو :

✅ تزریق چربی به صورت جهت پر کردن چروک،زاویه سازی، در میان قسمت های مختلف بدن، صورت اولین جایی است که آثار پیری در آن ظاهر می شود. چرا که با گذر زمان، چربی صورت به دلیل افزایش سن و از بین رفتن مواد مغذی کم و کمتر می شود. این چربی از دست رفته موجب کاهش حجم بخش های مختلف صورت، خصوصاً زیر چشم، گونه، لب و … می شود.با تزریق چربی حداقل ۱۰ سال جوان می‌شوید

✅ کاشت مو کاملا طبیعی با بالاترین تراکم، با ضمانت نامه کتبی، با جدیدترین روش‌های روز دنیا

✅ کاشت ابرو به دلیل تاثیر فراوان آن بر زیبایی یکی از پرطرفدارترین خدمات مرکز زیبایی آنجلو است. کاشت ابرو با توجه به خواب مو زوایا و فرم صورت شما در محیطی آرام و کادری مجرب و پزشکان با تجربه

و….

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۲۷۲۰۹۷۶۶

🔸آدرس تهران

 

تزریق چربی صورت چیست ؟

یکی از فاکتورهای مهمی که باعث می‌شود پوست حالتی سفت و جوان به خود بگیرد چربی‌های موجود در زیر آن است. چرا که این چربی‌ها پوست را شفاف‌تر کرده و مانع از رخ دادن چین و چروک بر روی آن می‌شود؛ از جمله روش‌های جدیدی که هم اکنون به پیشنهاد بسیاری از پزشکان انجام می‌شود و رضایت بیماران را جلب کرده تزریق چربی صورت است. همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد در این روش چربی‌های از دست درفته در ناحیه مورد نظر با تزریق دوباره چربی به آن بازگردانده می‌شود. اما آنچه باعث محبوبیت بیشتر این روش در میان سایر پرکننده‌های شده برگرفتن چربی از بافت‌های چربی اضافی خود بدن بیمار است.

بدن دارای چربی است که بافت نرم و عالی دارد. از این رو اخیراً به جای استفاده از موادی که مربوط به بدن حیوانات است و همین طور ژل های مصنوعی و مواد غیر طبیعی از این روش بیشتر استفاده می‌شود. در روش حجم دهنده چربی مواد از بافت‌های چربی بدن فرد گرفته می‌شود و پس از پردازش و آماده سازی به دیگر نقاط مانند اندام‌ها و صورت انتقال داده می‌شود. چربی از مناطقی مانند شکم یا باسن و ران گرفته می‌شود.

سوزن های خاصی برای این روش به کار می رود و از لیپوساکشن و دستگاه مکش برای برداشت و خارج کردن چربی استفاده می‌شود، پس از برداشت چربی به کمک یک سانتریفیوژ چربی را از ناخالصی های که دارد جدا کرده و آماده ی تزریق می کنند. از تزریق چربی به صورت می‌توان در درمان چروک‌های پوست، افزایش حجم گونه و فک، برطرف کرده خط خنده و خط اخم، درمان گودی زیر چشم و … استفاده می‌شود.

این فعالیت در واقع یک فرآیند سودمند برای فرد به شمار می‌رود. چرا که از یک طرف برخی از چربی‌های انباشته شده در بدن او را خارج می‌کند و از سوی دیگر، حجم دلخواه را برای بخش دیگری از بدن این فرد به وجود می‌آورد. تزریق چربی در صورت یک روش با ریسک بسیار پایین است و به طور معمول نتایج رضایت بخش برای فرد به دنبال دارد. چربی می تواند در بخش های مختلفی از بدن یک تغییر دلخواه به وجود بیاورد و آثار و نشانه های پیری را در ظاهر فرد کمرنگ کند. از این رو می توان گفت بهترین روشی است که به علت استفاده از بافت خود بدن، ایجاد حساسیت یا پس زدگی نمی کند.

معمولاً چربی که از بدن برداشته می‌شود در چندین مرحله قابل استفاده است و می توان با نگهداری آن به راحتی در سری‌های بعد نیز از آن برای افزایش حجم نواحی مختلف بهره برد. ترانسفر چربی یک فرآیند دائمی نیست و نتیجه ی آن برای مدتی ماندگار است. از این رو ممکن است نیاز باشد چند بار در سال تزریق انجام گیرد. البته ناگفته نماند مراجعه به کلینیک‌های استاندارد و معتبر و انتخاب پزشک متخصص در این حوزه تا حد قابل توجهی اهمیت داشته و حتما باید توجه بسیار زیادی در این خصوص به خرج دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران