سالن زیبایی چهره سازان – میکاپ ، اپیلاسیون ، کاشت مژه و کاشت ناخن در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی سالن زیبایی چهره سازان – میکاپ ، اپیلاسیون ، کاشت مژه و کاشت ناخن در تبریز

🔴 سالن زیبایی چهره سازان

🔹 سالن زیبایی چهره سازان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه میکاپ ، اپیلاسیون ، کاشت مژه و کاشت ناخن در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن زیبایی چهره سازان :

✅ کاربامواد.میکاپ. شینیون

✅ اصلاح صورت و ابرو.و‌‌‌‌.اپیلاسیون

✅ کاشت مژه. کاشت ناخن

و…

 

🔸 با مدیریت  پریا کارگر

🔸 شماره تماس  09142385893

🔸 آدرس  تبریز.خیابان پاسداران ۱۸متر قایم جنب مدرسه صادقیه سالن زیبایی چهره سازان

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن در واقع روشی است برای نوعی اکستنشن (اضافه کردن) موادی فرم گرفته، شبیه ناخن طبیعی روی ناخن های طبیعی افراد.
برای اجرای کاشت ناخن ابتدا تکه ای پلاستیکی به نام “تیپ ناخن” را به قسمت بالای ناخن می چسبانند سپس با موادی از جنس پودر یا ژل روی آن و سطح طبیعی ناخن را پر و یک نواخت می کنند.

این مواد می تواند پودر، ژل یا ترکیبی از هر دو باشد. این مواد در رنگ های متفاوتی موجود هستند و با توجه به سلیقه افراد مورد استفاده قرار می گیرند.

پودر مورد استفاده در کاشت، نوعی ماده شیمیایی به نام “پلی متیل متاکریلات اکریلیک” است. این ماده در ترکیب با یک مایع مخصوص که در کار کاشت به “لیکویید” معروف است ترکیب شده و خمیری را ایجاد می کند که با آن اکستنشن ناخن یا کاشت ناخن اجرا می شود. این خمیر بعد از گذشت بیست الی سی ثانیه سخت و خشک می شود و دقیقا فرم ناخن طبیعی را به خود می گیرد.

نوع دیگر کاشت ناخن با استفاده از موادی به نام “ژل” اجرا می شود. ژل هم مانند پودر نوعی ماده ی شیمیای است. ژل پس از قرار گرفتن روی ناخن باید باید در دستگاهی به نام دستگاه UV زیر نور ماوراء بنفش قرار بگیرد تا خشک و سخت شود و فرم ناخن را به خود بگیرد.

UV چیست؟ UV مخفف کلمه ی “Ultra Violet light” به معنای اشعه ما موارء بنفش است.

ژل مخصوص کاشت نیز در رنگ ها و انواع متفاوتی در بازار موجود است.

نوع دیگر کاشت ناخن کاشت فیبر یا ابریشم پیچیده است. در این نوع کاشت ناخن از مواد غیر حساسیت زا مانند الیاف فایبر گلاس و یا ابریشم مصنوعی استفاده شده و برای افرادی که به کاشت ژل و کاشت پودر حساسیت دارند بسیار مناسب است.

دلایل استفاده از کاشت ناخن
کاشت ناخن در کشور ما رواج زیادی پیدا کرده است. کسانی که به کاشت ناخن مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند. نداشتن ناخن و زیباتر شدن ناخن ها، از جمله دلیل کاشت ناخن است. اما بیشتر کسانی از این روش استفاده می‌کنند که ناخن‌های طبیعی مستعدی برای رشد ندارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران