مرکز تخصصی مراقبتی و زیبایی باران در تهران – اسلامشهر

در تهران ، تهران

معرفی مرکز تخصصی مراقبتی و زیبایی باران در تهران – اسلامشهر

🔴 مرکز تخصصی مراقبتی و زیبایی باران

🔹 مرکز تخصصی مراقبتی و زیبایی باران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام انواع خدمات آرایشی و زیبایی در تهران – اسلامشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز تخصصی مراقبتی و زیبایی باران :

✅ تمامی خدمات زیبایی و مراقبتی

✅ اکستنشن

✅ کراتین و احیا

✅ خدمات کامل آرایش دائم صورت

✅ با محاسبه هزینه مواد

✅ در صورت اینکه مشتری امکان مراجعه حضوری نداشته باشد ، خدمات زیبایی به صورت سیار و در محل ارایه میگردد

و…

تمامی خدمات زیر نظر متخصصین حرفه ای انجام میشود

 

🔸 با مدیریت  مریم کریمی

🔸 شماره تماس  09387323751

🔸 آدرس  شهر اسلامشهر شهرک مهدیه کوچه ۲۴ پلاک ۲۴

 

ویژگی های یک آرایشگاه خوب چیست؟

1.رعایت نظافت و بهداشت در محیط و تجهیزات آرایشگری
نکته ی خیلی مهم در انتخاب یک سالن آرایش و زیبایی برای انجام هر خدماتی مثل ابرو، ناخن ، رنگ مو یا هر چیز دیگری نظافت و رعایت بهداشت در آن مکان را یک اصل اساسی در نظر بگیرید.

سالن‌های درجه‌ یک و حرفه‌ای قبل از هر چیزی به بهداشت رسیدگی می‌کنند و نه‌ تنها ظاهر و محیط آرایشگاه را تمیز نگه می ‌دارند بلکه تمام وسایل و تجهیزاتی که برای کوتاهی مو یا خدمات دیگر به کار می ‌برند هم کاملا تمیز و بهداشتی و هم به تعداد مشتریان حوله و وسایلی از این قبیل دارند.

پس بخاطر بسپارید که در مراجعه به آرایشگاه، به وسایل سالن و محیط اطراف توجه لازم را داشته باشید. اگر دیدید که نظافت و بهداشت در سالن زیاد رعایت نمی‌شود، یک خط قرمز پررنگ دور آن سالن بکشید و دیگر به آنجا مراجعه نکنید زیرا سلامتی شما در اولویت قرار دارد.

2. موقعیت مکانی و زمان‌بندی رسیدگی به مشتریان
به اینکه سالن زیبایی در کجا واقع شده است هم باید دقت کنید. بهتر است به‌دنبال آرایشگاهی باشید که با محل کار یا زندگیتان فاصله زیادی ندارد. انتخاب یک آرایشگاه که از شما فاصله مکانی زیادی دارد، فکر چندان خوبی نیست.

چرا که این موضوع باعث می‌شود خسته شوید و زمان زیادی از شما گرفته شود. علاوه بر این به ‌دنبال آرایشگاه‌هایی باشید که با نظم و زمان‌بندی مناسب، کارتان را پیش می‌برند. و برای کار خود و وقت گرانقدر مشتری ارزش می گذارند.

به ساعات کاری سالن موردنظرتان دقت کنید و اگر دیدید که در زمان‌های عجیب‌وغریب به مشتریان خود خدمات می دهند و هر وقت میلشان می کشد در سالن حضور پیدا می کنند در حرفه ای بودنشان شک کنید.

البته این نکات برای انتخاب آرایشگاهی است که می‌خواهید برای کارهای ماهیانه‌ به آن مراجعه کنید. گاهی‌اوقات، بعضی از سالن‌های زیبایی آن‌قدر خوب و باکیفیت کار می‌کنند که سرزدن به آن ها حتی باوجود فاصله مکانی زیاد می‌ارزد.

مثلا اگر به‌دنبال انتخاب سالن آرایش عروس برای مراسم عروسیتان هستید، انتخاب یک سالن خوب با ویژگی‌های مناسب بر موقعیت مکانی اولویت دارد و یک روز برای عروس خسته کننده نخواهد بود و می شود تحمل کرد.

3. کیفیت محصولات و استفاده از تجهیزات زیبایی مدرن
تجهیزات و محصولات یک آرایشگاه می تواند نشان دهنده ی یک آرایشگاه خوب باشد. بدیهی است که یک آرایشگاه با تجهیزات جدید و وسایل مدرن، خدمات بسیار بهتری از آرایشگاهی ارائه می‌دهد که برای فر کردن مو هنوز از بیگودی‌های صد سال قبل استفاده می‌کند.

البته سالن‌های مدرن و باکیفیت معمولا هزینه بیشتری هم دریافت می‌کنند اما قبول کنید که هزینۀ بیشتر برای حفظ سلامت و زیبایی می‌ صرفد.

مثلا یک سالن زیبایی عروس که خدمات خوبی ارائه می دهد و از محصولات باکیفیت برای مشتریانش استفاده می کند، هزینه بیشتری هم دریافت خواهد کرد و این یک امر طبیعی است.

پس برای اینکه شب رؤیایی زندگی‌تان را بی‌دغدغه و با خیالی راحت پشت سر بگذارید، کمی بیشتر هزینه کنید. تجهیزات مختلفی در یک آرایشگاه خوب وجود دارد؛ برای مثال، صندلی‌هایی که مشتریان برای امور مختلف زیبایی روی آن ها می‌نشینند، مواد آرایشی، شامپوها، لوازم حالت‌دهنده به مو و… باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و نیاز مشتری را برطرف کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران