کلینیک آناهیتا ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و تناسب اندام در تهران – زعفرانیه

در تهران ، تهران

معرفی کلینیک آناهیتا ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و تناسب اندام در تهران – زعفرانیه

🔴 کلینیک آناهیتا

🔹 کلینیک آناهیتا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و تناسب اندام در تهران – زعفرانیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی کلینیک آناهیتا :

مراجعه کننده که نیاز به یکی از لاین های زیبایی از جمله کاشت مو ابرو مزوتراپی جراحی پلک لیزر و لیپوماتیک شکم و پهلو لیفت شقیقه …….

تمامی لاین ها با اقساط و نصف قیمت افراد دیگر خواهد بود و به علاوه تخفیف خیلی خوب داریم اخرین قیمت مناسب از ما بگیرید

فقط در یک جلسه بدون نقاهت

نقد /اقساط

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی است با ضمانت نامه کتبی

دارای مجوز از وزارت بهداشت

با بهترین و با کیفیت ترین مواد

لطفاً در واتساپ پیام دهید و درخواست خود را اعلام کنید

و…

 

🔸 با مدیریت  مهشاد احمری

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۸۶۲۰۶۲۱۶

🔸 آدرس  تهران – زعفرانیه میدان الف کلینیک تخصصی اناهیتا

عمل لیپوماتیک چیست ؟!

لیپوماتیک مانند لیپوساکشن یک عمل غیرتهاجمی برای برداشتن چربی اضافه است. لیپوماتیک که در اصطلاح پزشکان زیبایی به آن پیکرتراشی نیز گفته می‌شود، برای برداشتن چربی‌های موضعی در حد کم قابل استفاده است. در این روش شما برای از بین بردن چربی‌های موضعی می‌توانید اقدام کنید، ولی برای برداشتن چربی‌های اضافه در حد تغییر وزن زیاد نمی‌توان از این روش استفاده کرد. در لیپوماتیک برخلاف لیپوساکشن، هدف تغییر فرم و سایز در یک نقطه خاص است و همچنین در این روش چربی‌ها برداشته می‌شوند، سوزانده نمی‌شوند.

انجام عمل لیپوماتیک یک عمل سرپایی و کوتاه‌مدت است که در این روش به وسیله لوله دستگاهی به‌نام کانولا که از یک سوراخ کوچک وارد پوست می‌شود، در نقطه مورد نظر با ایجاد حرکات لرزشی، سلول‌های چربی بدون روش لیزری و حرارتی خارج شده و به طور کامل در درون محفظه دستگاه جمع می‌شود. چون سلول‌ها تغییر شکل پیدا نکرده‌اند، می‌توان از سلول‌ها برای تزریق در نقاط دیگر بدن چنانچه احتیاج به بزرگ شدن داشته باشند، مثل سینه، باسنۀ، گونه‌ها و اندام‌های دیگر استفاده کرد.

در لیپوماتیک عفونت کمتری ایجاد شده و محافظت از اعصاب و رگ ‌های خونی و ماهیچه‌ها بیشتر از روش لیپوساکشن است. چنانچه دچار چاقی بیش از اندازه هستید، عمل لیپوماتیک برای شما مناسب نیست و باید از سایر روش‌های جایگزین استفاده نمایید. از مزیت‌های این روش به نسبت لیپوساکشن، می‌توان به نکاتی همچون کم‌تر تهاجمی بدن لیپوماتیک، مدت استراحت کمتر پس از انجام عمل و همچنین دوره کوتاه‌تر استفاده از گن پس از عمل، اشاره کرد. از سایر مزایای روش لیپوماتیک به نسبت لیپوساکشن همچنین می‌توان از عدم نیاز به نقاحت سخت و طولانی‌مدت، یکدست شدن لایه چربی زیر پوست بدون ایجاد برآمدگی، عدم ایجاد آمبولی، سریع‌تر و راحت‌تر جمع شدن پوست پس از عمل، ایجاد ورم و خروج ترشح به میزان کمتر بعد از عمل نام برد.

عوارض لیپوماتیک
یکی از عوارض لیپوماتیک، مدت زمان انجام عمل است؛ زیرا در این روش چون بر اثر تکان‌های شدید ویا ویبریشن دستگاه، چربی‌ها جدا می‌شوند؛ عمل طولانی‌مدت بوده و ممکن است پزشک و بیمار هردو خسته شوند. همچنین پزشکی که اقدام به عمل لیپوماتیک می‌کند باید حوصله، تخصص و دقت کافی داشته باشد تا نتیجه کار رضایت بخش باشد. لیپوماتیک برای برداشتن چربی‌های اضافه ران‌ها ، بازو‌ها و قسمت شکم مناسب است. دیگر عوارض لیپوماتیک این است که چون تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد، ممکن است دچارعفونت قسمت جراحی شود. از سایر مشکلات و عوارض لیپوماتیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایجاد مشکل برای کلیه یا قلب
گاهی اوقات ایجاد واکنش‌های آلرژیک
سوختگی پوست
افتادگی و شل شدن پوست
خارش پوست
بالارفتن دمای بدن
حالت تهوع
احساس ضعف
سرگیجه
پس از عمل لیپوماتیک بافت چربی زیر پوست شما خالی شده و این موجب شل شدن و افتادگی پوست می‌شود که برای برگشت آن باید از گن استفاده کرد و پس از عمل لیپوماتیک در قسمت شکم تا ۳ ساعت باید درازکش بود تا پوست شکم چروک برندارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران