سالن آرایش و زیبایی شیوا بیوتی در جنت آباد جنوبی – تهران

در تهران ، تهران

معرفی سالن آرایش و زیبایی شیوا بیوتی در جنت آباد جنوبی – تهران

🔴 سالن آرایش و زیبایی شیوا بیوتی

🔹 سالن آرایش و زیبایی شیوا بیوتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه کلیه خدمات آرایشی و زیبایی پوست و مو در جنت آباد جنوبی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن آرایش و زیبایی شیوا بیوتی :

✅ انجام خدمات رنگ ولایت

✅ خدمات ناخن بصورت حرفه ای

✅ اصلاح صورت وابرو،وکس

✅ خدمات حرفه ای مژه وابرو

✅ فشینال صورت

✅ کراتین

✅ میکروبلیدینگ

✅ اپلاسیون

و…

🔱 هرکس ک سالن مارو انتخاب کنه یک ویتامینه رایگان یا وکس رایگان یا اصلاح رایگان هم درکنار خدمات انجام میشه 🔱

 

🔸 بامدیریت شیوا ابراهیمی

🔸 شماره تماس 09919595414

🔸 آدرس تهران جنت اباد جنوبی خیابان لاله شرقی خیابان ۱۶ متری اول کوچه ۶ شرقی پلاک ۲۵ واحد ۱

 

فواید فیشیال پوست چیست؟

فیشیال پوست برای کاهش استرس و تسکین فرسودگی روحی

طبق مطالعات، ماساژ صورت سبب فعال سازی سیستم عصبی سمپاتیک می‌شود. در نتیجه از میزان اضطراب‌تان کاسته شده و حس و حال بهتری پیدا می‌کنید.
روی صورت، صد‌ها نقاط فشار وجود دارد که به سیستم‌های متعددی در بدن‌تان مرتبط اند. وقتی این نقاط فشار، ماساژ داده می‌شوند بدن‌تان به این فشار واکنش نشان می‌دهد. یک فیشیال خوب صورت نه تنها پوست‌تان را درخشان می‌کند، بلکه بر عملکرد سایر اندام‌ها نیز اثر می‌گذارد. این فشار مانند نوعی ورزش برای صورت شماست و از آنجایی که شما خودتان به تمام نقاط فشار صورت‌تان آگاه نیستید، باید به یک حرفه‌ای مراجعه کنید تا فیشیال صورت را برای‌تان انجام بدهد.

فیشیال صورت برای پاکسازی پوست

یک فیشیال حرفه‌ای صورت، پوست‌تان را کاملا پاکسازی می‌کند و انجام این کار در خانه برای‌تان امکان پذیر نیست. یک حرفه‌ای فیشیال پوست، نوع پوست‌تان را تشخیص می‌دهد و می‌داند چه باید انجام دهد تا پوست‌تان در بهترین حالت خودش باشد. او از بخار برای باز کردن منافذ پوست و پاکسازی کامل آن استفاده می‌کند.

فیشیال پوست برای پیشگیری از پیری پوست

حتما قبول دارید که با گذشت هر روز از عمرتان جوان‌تر نمی‌شوید؛ و به این دلیل که شما تنها یک صورت دارید پس باید مراقبت کامل و مناسبی از آن به عمل آورید. فیشیال منظم پوست و ماساژ صورت، تولید سلول‌های جدید را افزایش داده و سبب کلاژن سازی بیشتر می‌شود. در نتیجه ظاهری جوان‌تر خواهید داشت.

فیشیال پوست برای افزایش گردش خون در پوست

مطالعات نشان می‌دهند ماساژ بدن سبب بهبود گردش خون می‌شود و همین اتفاق در صورت‌تان نیز می‌تواند روی بدهد. جریان بهتر خون در صورت به این معنی است که سلول‌های شما اکسیژن و مواد مغذی بیشتری که خون آن‌ها را نقل و انتقال می‌دهد دریافت می‌کنند. در نتیجه سلول‌های سالم‌تر و مفیدتری خواهید داشت که سبب درخشش پوست‌تان می‌شوند.

فیشیال پوست و فواید شگفت انگیز آن

پوست با بالا رفتن سن، درخشش خود را از دست می‌دهد و این طبیعی است. سبک زندگی و آلودگی هوا باعث می‌شود پوست‌تان به سختی بتواند خودش را بازسازی کند. فیشیال پوست کمک می‌کند پوست بازسازی شود. درمانگر یا کارشناس فیشیال از شیوه‌ها و محصولات متعدد و تکنولوژی برای بهبود بافت پوست‌تان استفاده می‌کند.

فیشیال صورت برای کمک به سم زدایی پوست

پوست شما نیاز دارد تا از ضایعات و سمومی که روی آن تجمع می‌کنند رها و پاکسازی شود و اگر این کار به درستی انجام نشود منجر به جوش‌های پوستی خواهد شد. به همین دلیل، سم زدایی پوست لازم است. شما علاوه بر اینکه پوست صورت خود را هر روز پاکسازی و تمیز می‌کنید، باید آن را سم زدایی نیز بکنید. درمانگر و کارشناس فیشیال از موادی مانند کرم‌های آنتی اکسیدان، نمک دریا، عصاره‌های گیاهی و روغن‌های مختلف برای تمیز و درخشان کردن پوست‌تان استفاده می‌کند.

فیشیال پوست برای درمان آکنه و جای آکنه

وقتی شما جوشی را تخلیه می‌کنید، احتمال اینکه رد آن به جا بماند خیلی زیاد می‌شود. جای آکنه می‌تواند مقاوم باشد، اما فیشیال کمک می‌کند آن را برطرف کنید. متخصصین زیبایی اغلب از محصولات حاوی سالیسیلیک اسید برای درمان آکنه استفاده می‌کنند. مطالعه‌ای نشان می‌دهد لایه برداری با سالیسیلیک اسید به کاهش جوش و آکنه و آثار به جا مانده از آن کمک می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران