بهترین مرکز فروش وسایل خانگی HD خارجی در بندر امام خمینی ( سربندر )

در خوزستان ، بندرامام خمینی

معرفی بهترین مرکز فروش وسایل خانگی HD خارجی در بندر امام خمینی ( سربندر )

🔴 فروشگاه دورقی

🔹 فروشگاه دورقی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش وسایل خانگی HD خارجی در بندر امام خمینی ( سربندر ) می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه دورقی :

✅ وسایل خانگی HD

✅ واردکننده مستقیم ودست اول

و…

 

برای پیوستن به گروه واتساپ من، از لینک درج شده در آگهی استفاده کنید

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۶۳۵۳۷۸۵۲

🔸 آدرس  بلوکیا روبرو آتش نشانی فروشگاه دورقی

 

انواع وسایل برقی خانگی چیست؟

در این قسمت لوازم برقی خانگی را به سه گروه تقسیم می کنیم و از هر گروه به عنوان مثال چند محصول را معرفی می کنیم:

لوازم برقی آشپزخانه
این گروه از وسایل برقی خانگی به طور صرف برای قرارگیری و استفاده در آشپزخانه خانه های شما طراحی می شوند و به واقع بزرگترین گروه لوازم خانگی نیز هستند.

یخچال و فریزر:
شاید بتوان گفت معروف ترین و بزرگترین محصولات خانگی آشپزخانه یخچال و فریزر ها هستند. انواع مختلف این یخچال مانند ساید بای ساید، دو قلو، یخچال فریزر و… با میزان های متفاوت مصرف برای مناطق متفاوت طراحی می شوند. یعنی موتور و تاسیسات یک یخچال طراحی شده برای یک منطقه گرم، کاملا با موتور و سیستم یک یخچال طراحی شده در منطقه سرد متفاوت است.

لباسشویی و ظرفشویی:
گروه بعدی از لوازم آشپزخانه، ماشین های لباسشویی و ظرفشویی هستند. این محصولات هم با توجه به قدرت و اعتبار برند، کاربری ها و قیمت های متفاوتی خواهند داشت. مثلا لباسشویی ها با انواع با تسمه و بدون تسمه طراحی می شوند. ماشین های ظرفشویی نیز به منظور تسهیل در شستشوی ظروف شما به تعداد زیاد طراحی شده است و در مدت کوتاهی می تواند ظروف شما را به حالت اولیه و تمیز خود برگرداند. این محصولا بسته به طراحی و قدرت خود، دارای میزان مصرف انرژی متفاوت از یکدیگر هستند.

گاز، فر، هود و مایکروویو:
این محصولات هر کدام به منظور خاصی در آشپزخانه های شما قرار می گیرند. گاز ها در انواع مختلف صفحه ای و فر دار تولید و عرضه می شوند. فر نیز وسیله ای است که به شما کمک می کند پخت های طولانی خود مانند بریانی کردن مرغ را که نیاز به پخت و گرمای فراوان و همچنین گردان دارد، انجام دهید.
هود ها نیز وسیله هایی برای بیرون بردن بوی آشپزخانه شما هنگام پخت مورد استفاده قرار می گیرند و از قدرت مکش بالایی برخوردار هستند.

لوازم ریز و خرده آشپزخانه:
این گروه ، متنوع ترین گروه لوازم خانگی است. وسایلی شامل، آبمیوه گیر، هوا پز، بخار پز، همزن برقی، مخلوط کن، چزخ گوشت و… از این دسته هستند.

لوازم برقی صوتی و تصویری:
این گروه از وسایل برقی خانگی نیز، شامل تلویزیون، سینمای خانگی، سیستم های صدا گذاری و… هستند که در برند ها و کیفیت های مختلف تولید و عرضه می شوند.

سایر لوازم برقی خانگی:
وسایلی مانند جاروبرقی، پنکه، بخارشوی، کولر گازی، چیلر و… از این دسته هستند. این وسایل معمولا بیشتر در کارهای نظافتی شما مورد استفاده قرار می گیرند و یا مسئول تنظیم دما در خانه شما هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران