بهترین مرکز تولید و فروش کانکس ویلایی ، اداری ، کارگاهی ، سرویس بهداشتی در بیرجند

در خراسان جنوبی ، بیرجند

معرفی بهترین مرکز تولید و فروش کانکس ویلایی ، اداری ، کارگاهی ، سرویس بهداشتی در بیرجند

🔴 مهدی زارع

🔹 مهدی زارع یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش کانکس ویلایی ، اداری ، کارگاهی ، سرویس بهداشتی در بیرجند می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی زارع :

✅ تولید و فروش انواع کانکس درسایزهای مختلف با متریال مختلف و بهترین و بروزترین طرح های روز دنیا ، با نازلترین قیمت و کیفیت بالا

✅ کانکس اداری

✅ ویلایی

✅ کارگاهی

✅ ارتشی

✅ سپاهی

✅ مخابراتی

✅ مانیتورینگ

✅ ساندویچ پانل

✅ سرویس بهداشتی

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  خراسان جنوبی،بیرجند،مهرشهر،خیابان امام علی(ع)

 

مزایای کانکس چیست؟

مقاومت در برابر زلزله از اصلی ترین مزایای کانکس
مزایای کانکس فقط به سرعت اجرا و کاهش هزینه ها ختم نمی شود و یکی دیگر از مهم ترین مزیت های آن مقاومت آنها در برابر زلزله می باشد.همانگونه که میدانیم مقاومت یک سازه در هنگام زلزله با وزن آن رابطه معکوس دارد به این معنی که هرچه وزن سازه بیشتر باشد مقاومت آن در برابر زلزله کمتر و امکان تخریب آن بیشتر است. از این رو در طراحی و ساخت کانکس از سازه و مصالح سبکی استفاده می شود که در هنگام زلزله بخوبی از خود واکنش نشان داده و با موج زمین لرزه همسو می شوند که این قابلیت از تخریب سازه جلوگیری می کند و حال آنکه در صورت تخریب نیز به علت سبک بودن مصالح مصرفی در آن ، آوار آن برای انسان تهدید جانی محسوب نمی شود. حال آنکه سازه هایی که با مصالح بنایی ساخته می شوند وزن خیلی بیشتری داشته و همین امر باعث تخریب آن در هنگام زمین لرزه شده و آوار آن نیز برای ساکنین بسیار خطر ناک و تهدید جانی محسوب می شود.

قابلیت ترمیم و بازسازی از مزایای کانکس است
قابلیت ترمیم و بازسازی ساده و با هزینه های کم نیز یکی دیگر از مزایای کانکس محسوب می شود به این ترتیب که بعد از استفاده از آن و در صورتی که اگر بخش از آن چه در بدنه خارجی و یا چه در بدنه داخلی و متعلقات سازه نیاز مند تعمیر یا تعویض باشد به راحتی می توان هر بخش را جداگانه و با هزینه های بسیار کم بازسازی و تعمیر نمود و سازه را مانند روز اول نو و سالم کرد.این مورد بخصوص برای کاربری هایی نظیر کانکس لوکس یا نوع های مسکونی که نیاز بیشتری به زیبایی دارند مشهود تر است.

قابلیت جابجایی از دیگر مزایای کانکس می باشد
قابلیت جابجایی یکی از ویژگی های اصلی و مزایای کانکس بشمار می رودچرا که در بسیاری از موارد امکان ساخت بنا و یا انجام عملیات ساختمانی وجود نداره و یا زمان کافی برای آن نیست به راحتی یک کانکس پیش ساخته را می توان به محل منتقل و در عرض چند ساعت مستقر نمود. از دیگر مزایای این قابلیت جابجایی برای فروشگاه های سیار یا همان کانکس فست فود سیار است که می توان آنها را مدام جابجا نمود و پربازده ترین محل را برای فعالیت آنها در نظر گرفت و یا بصورت دوره ای در نقاط مختلف به فروش محصول یا ارائه خدمات بپردازد که چنین قابلیتی در سازه های ساخته شده از مصالح سنگین بنایی مقدور نبوده.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران