نمایندگی فروش و تعمیرات دستگاه های کارتخوان در آبادان و خرمشهر

در خوزستان ، آبادان

معرفی نمایندگی فروش و تعمیرات دستگاه های کارتخوان در آبادان و خرمشهر

🔴 نمایندگی کارتخوان تماشاپوز

🔹 نمایندگی کارتخوان تماشاپوز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و تعمیرات دستگاه های کارتخوان در آبادان و خرمشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نمایندگی کارتخوان تماشاپوز :

✅ فروش وتعمیرات ولوازم جانبی وقطعات

✅ انتقال مالکیت

✅ فروش نوواستوک انواع مدلهای کارتخوان

✅ همراه باضمانت

✅ تعمیرات تخصصی

و…

 

🔸 شماره تماس  06153223163

🔸 شماره تماس  09367437540

🔸 آدرس  آبادان چهارراه امام خمینی روبروی بانک اقتصادنوین نمایندگی کارتخوان تماشاپوز

دستگاه کارتخوان سیار چیست؟

کارتخوان سیار به علت عدم محدودیت مکانی درکارکرد آن، توجه بسیاری از کسب وکارها را به خود جلب کرده است. برای دریافت این نوع کارتخوان می توانید به بانک مراجعه کرده و آن را به صورت امانی از بانک بگیرید. در ازای این امتیاز بانک مبلغی از حساب شما را بلوکه کرده و نزد خود نگه میدارد. اما اگر قصد خرید دستگاه کارتخوان سیار را داشته باشید. می توانید مدرک شناسایی، مدرک محل کار و همچنین مدارک حساب بانکی خود را جهت تایید به بانک ارائه داده ودرخواست خرید کنید.

شما می توانید پرفروش ترین دستگاه کارتخوان سیار را به صورت آکبند و یا استوک خریداری نمایید. در صورت آکبند بودن، این دستگاه شامل گارانتی میباشد. اما درصورت دست دوم بودن می بایست آن رااز هرجایی نخرید و حتما از فرد یا فروشگاه معتبر خریداری کنید. اصولا دستگاه های کارتخوان سیار دست دوم در حد نو بوده و هیچ مشکلی ندارند. بنابراین فروشگاه هایی را برای خرید انتخاب کنید که به شما گارانتی و پشتیبانی از آن را ارائه دهند.

مزایای استفاده از دستگاه کارتخوان سیار چیست؟

پیاده سازی این نوع کارتخوان، سازمان های ارائه دهنده خدمات و فروش را قادر می سازد. تا معاملات مالی را به شیوه ای متنوع تر و بدون نیاز به وابستگی به یک مکان واحد انجام دهند. این با سرعت بخشیدن به زمان خدمات و زمان انتظار و ارائه چندین گزینه پرداخت، تجربه مشتری را بهبود می بخشد.
همچنین به دلیل قابل حمل بودن، برای مشاغلی که برای ارائه خدمت به طور مداوم متحرک هستند. مانند کامیون های پخش مواد غذایی، خدمات تعمیرات منازل، اماکن ورزشی، بازارهای روز و بطور کلی فروشندگان بازار ایده آل هستند. به عبارتی می توان گفت برای معاملات در حال حرکت بسیار مناسب هستند.
با افزایش محبوبیت پرداخت های آنلاین و کیف پول های دیجیتالی در جوامع که امروزه بسیار رواج یافته است. کارتخوان های سیار نیز محبوبیت یافته و پاسخگوی نیاز کاربران هستند. همچنین در راستای این پاسخگویی روز به روز پیشرفت کرده و از تجهیزات بهتری برخوردارند.
دستگاه کارتخوان سیار می تواند مقرون به صرفه باشد. و به صاحب مشاغل کوچک این امکان را میدهد که بدون نیاز به سرمایه گذاری در یک ثبت الکترونیکی یا پرداخت هزینه پشتیبانی نرم افزار، معاملات خود را انجام دهد. فناوری این نوع کارتخوان نسبت به دیگر کارتخوان ها به طور قابل توجهی ارزان تر است. و متکی به مدل های اشتراک مبتنی بر فضای ابری است. پس از هزینه های اولیه پایین برخوردار خواهد بود.
حتی در مراکز دارای سیستم کارتخوان فروشگاهی، می توان در زمان شلوغی یا ترافیک سنگین، دستگاه پوز بیسیم مستقر کرد. تا از تهیه نسخه پشتیبان در دفاتر فروش جهت ساده سازی خدمات مشتری جلوگیری کند. همچنین این فناوری می تواند فروش را از طریق اجازه دادن به مشاغل برای فروش در هر نقطه و بدون محدودیت مکانی افزایش دهد.
استفاده از دستگاه پوز بیسیم مسئولیت مشاغل را محدود می کند. زیرا معاملات رمزگذاری شده اند و داده های کارت اعتباری و بدهی در خود دستگاه ذخیره نمی شوند. این امر نه تنها خطر نقض امنیت را کاهش می دهد بلکه ذخیره داده ها، رعایت حریم خصوصی و مقررات امنیتی را ساده تر میکند. این فناوری همچنین به مشاغل کوچک امکان می دهد. تا از فناوری های امنیتی و نظارت از طریق فروشندگان نرم افزار خود که زمانی فقط در اختیار شرکت های بزرگ بود، استفاده کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران