بهترین مرکز پخش و فروش خیارشور در سراسر مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز پخش و فروش خیارشور در سراسر مشهد

🔴 مجموعه صالحی

🔹 مجموعه صالحی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پخش و فروش خیارشور در سراسر مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه صالحی :

✅ پخش خیارشور

✅ در سراسر مشهد

و…

 

🔸 شماره تماس  09156165732

🔸 شماره تماس  09382182392

🔸 آدرس  مشهد بلوارتوس

 

فواید خیارشور چیست؟

۱. منبع عالی برای آنتی‌اکسیدان
علاوه بر ویتامین‌ها، ترکیبات زیست‌فعال بسیاری در میوه‌ها و سبزی‌ها یافت می‌شوند که دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی هستند، ولی متاسفانه با روش‌های سنتی تهیه و نگهداری مواد غذایی از بین می‌روند. دلیل این اتفاق این است که چنین ترکیباتی به حرارت حساس هستند، و تحت تاثیر دمای بالا تجزیه یا غیر فعال می‌شوند. با این حال، فرایند تهیه‌ی شور از این اتفاق جلوگیری می‌کند؛ زیرا در این روش، میوه‌ها و سبزی‌ها در یک محلول، بدون نیاز به پخته شدن، با هم ترکیب می‌شوند؛ و به این ترتیب، آنتی‌اکسیدان‌های موجود در این مواد غذایی به طور کامل حفظ می‌شوند. مصرف آنتی‌اکسیدان به میزان کافی باعث کاهش آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد در بدن می‌شود و به حفظ تندرستی‌تان کمک می‌کند.

۲. بهبود وضعیت گوارش
همه‌ی ما می‌توانیم از داشتن دستگاه گوارشی قوی و سالم بهره‌مند باشیم؛ با این حال، گاهی اوقات بسیاری از ما به دلیل عدم تعادل در رشد باکتری‌ها یا مصرف ناکافی فیبر دچار اختلالات معده و روده می‌شویم. خوشبختانه، خیار شور می‌تواند به حل هر دوی این مشکلات کمک کند. با این که سرکه به کاهش سرعت رشد کلنی‌های باکتری کمک می‌کند، برای تهیه‌ی خیار شور زمان کافی برای رشد باکتری‌های پروبیوتیک در این ماده‌ی غذایی تخمیری وجود دارد. به علاوه، خیار شور به خودی خود یک ماده‌ی پریبیوتیک محسوب می‌شود؛ بنابراین، برای بهره‌مندی از فواید آن لازم نیست منتظر بمانید تا به طور کامل جا بیفتد؛ یعنی هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را مصرف کنید. هم‌چنین، میوه‌ها و سبزی‌ها نیز به خاطر فیبر طبیعی‌شان مشهور هستند؛ به این ترتیب، می‌توانید با مصرف یک ماده‌ی غذایی ساده به چند هدف مختلف غذایی برسید. همین یک مورد نیز باعث می‌شود خیار شور جایگاه ارزشمندی در رژیم غذایی‌تان داشته باشد.

۳. کمک به کنترل دیابت
خیار شور طبیعتا ماده‌ی غذایی کم کالری و کم کربوهیدراتی است؛ به همین دلیل به عنوان ماده‌ی غذایی خوبی برای بیماران مبتلا به دیابت به شمار می‌رود. ولی خیار شور فواید بیش‌تری برای این بیماران به همراه خواهد داشت. هموگلوبین گلیکوزیله، هموگلوبینی که به گلوکز چسبیده است، به عنوان شاخصی برای کنترل بلند مدت قند خون به شمار می‌رود؛ هر چه عدد آن بیش‌تر باشد، نشان‌دهنده‌ی کنترل نامناسب گلوکز در یک دوره‌ی زمانی طولانی خواهد بود. به اعتقاد برخی از متخصصان، اسید استیک در ترکیب با میوه‌ها یا سبزی‌ها می‌تواند سطوح هموگلوبین گلیکوزیله را بهبود ببخشد؛ این مسئله به بهبود کنترل قند خون منجر خواهد شد.

۴. بهبود وضعیت سلامت کبد
با این‌که بسیاری از انواع شورها می‌توانند با بهبود عملکرد کبد به دفع سموم از خون کمک کنند، استفاده از انگور فرنگی در شور تاثیر ویژه‌ای در کمک به کارکرد کبد دارد و می‌تواند مسمومیت کبدی را خنثی کند. طبق شواهد تجربی، این مسئله به افراد الکلی کمک می‌کند، هم‌زمان با پیروی از برنامه‌های ترک الکل، از تحمل آسیب‌های کبدی پیشگیری کنند.

۵. بهبود وضعیت سلامت معده
با این که گفته می‌شود خیار شور می‌تواند باعث افزایش اسید معده و ایجاد سوزش سر معده شود، این مسئله کاملا از واقعیت به دور است. سرکه، همان طور که می‌دانید، فواید بسیاری برای سلامتی به همراه دارد؛ زیرا سرکه داخل بدن به عنوان یک ماده‌ی باز یا قلیا عمل می‌کند (علی‌رغم آن‌که در خارج از بدن، از لحاظ فنی، یک اسید به شمار می‌رود). این ویژگی‌ها باعث می‌شوند سرکه به جلوگیری از تولید بیش از حد اسید، و حفظ دیواره‌های معده در برابر آسیب‌های ناشی از اسید کمک کند. به این ترتیب، مصرف خیار شور می‌تواند به پیشگیری از زخم معده‌ی دردناک‌، و کاهش احتمال ابتلا به سرطان معده کمک کند.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران