کارتخوان سیار تک پوز – بهترین مرکز فروش و واگذاری انواع کارتخوان سیار در کرمان

در کرمان ، کرمان

معرفی کارتخوان سیار تک پوز – بهترین مرکز فروش و واگذاری انواع کارتخوان سیار در کرمان

🔴 ایمان زاهدی

🔹 ایمان زاهدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و واگذاری انواع کارتخوان سیار در کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ایمان زاهدی :

✅ فروش وواگذاری انواع کارتخوان سیار باخدمات وپشتیبانی 24ساعته ودائم

✅ کارت گارانتی

✅ گارانتی باتری

✅ گارانتی نرم افزار وسخت افزار یکساله

✅ بدون جواز

✅ بدون تراکنش بالا

‼️ 25 %تخفیف روی تمام اجناس.

‼️ به قیمت نمایندگی.

‼️ 25%off👌

✅ مالکیت صددرصد وتضمینی قطعی

✅ قیمت مناسب

✅ کیفیت درجه1

✅ اصل کالا

✅ همراه همیشگی

✅ باکمترین مدارک

✅ 7روز مهلت تست

✅ قیمت ها از 1700 تا 5500

✅ کیفیت درجه 1

✅ خدمات بی نظیر

✅ گارانتی یکساله نرم‌افزار و سخت افزار معتبر

✅ تحویل فوری و رایگان

✅ به همراه یک سیم کارت رند ایرانسل رایگان

✅ کیف وپایه کارتخوان هم موجود میباشد

✅ ارسال مدارک درواتساپ

✅ ارسال رایگان دستگاه

✅ سابقه چند ساله.

✅ بااعتمادواطمینان ازماخرید کنید.

✅ جهت سفارش فقط تماس بگیرید.

 

🔸 شماره تماس  09136102321

🔸 شماره تماس  09352665350

🔸 آدرس  کرمان

دستگاه پوز سیار چگونه دستگاهی می باشد ؟

همانطور که از نام این دستگاه پیداست یکی از نمونه کارتخوان هایی است. که شما می توانید آن را با خودتان حمل کنید و از آن استفاده کنید. درواقع کارتخوان سیار با استفاده از باتری که دارد شارژ می شود. و پس از شارژ کامل می توانید از آن به مدت ۸ تا ۴۸ ساعت بر حسب نیازتان بهره ببرید. اگر به دستفروشان در متروها و کنار خیابان دقت کرده باشید آنها هم از کارتخوان سیار استفاده می کنند. و می توانند آن را با خودشان هرجایی که می خواهند ببرند.

نکته ی مهمی که در رابطه با این کارتخوان های سیار می بایست حتما به آن توجه ویژه ای داشته باشید. این است که میزان شارژ دهی باتری کارتخوان سیار با توجه به میزان استفاده و کاربردی که از آن خواهید داشت متفاوت است. به عبارتی اینکه حتما یک دستگاه کارتخوان برای شما ۴۸ ساعت بصورت مداوم فول شارژ خواهد ماند، نیست. یعنی اگر استفاده شما بسیار زیاد باشد موجب می شود که شارژ دستگاه کارتخوان نیز به اتمام برسد. همانند گوشی های موبایل هر چقدر با گوشی موبایل تان فیلم ببینید به همان اندازه شارژ گوشی خالی می شود.

کارتخوان سیار یا ثابت؟
ویژگی های کارتخوان بیسیم
کوچک
قابل حمل
بدون سیم
قابلیت استفاده در سرتاسر کشور
استفاده از تکنولوژی سیم کارت و اینترنت 4G و WIFI
مزایای دستگاه کارتخوان سیار :
ارائه خدمات و فروش با استفاده از کارتخوان های سیار باعث می شود تا معاملات مالی به شیوه ای متنوع تر و بدون نیاز به وابستگی به یک مکان واحد انجام گردد. بنابراین بر سرعت بخشیدن به زمان خدمات و مدت زمان انتظار مراجعه کنندگان تاثیر بسزایی دارد. همچنین با ارائه چندین گزینه پرداخت، تجربه مشتری را بهبود می بخشند.
این نوع کارتخوان قابل حمل است. پس برای مشاغل جهت ارائه خدماتی که به صورت متحرک انجام می گردند مناسب است. مانند کامیون های پخش مواد غذایی، تعمیرکاران سیار، بازارهای روز و مشاغل دیگر که در یک مکان ثابت فعالیت ندارند.
با پیشرفت تکنولوژی و افزایش محبوبیت پرداخت های آنلاین و روی کار آمدن کیف پول های دیجیتالی، کارتخوان های سیار نیز محبوبیت یافته اند. همچنین پاسخگوی نیاز کاربران هستند. یکی دیگر از مزایای این نوع کارتخوان ها بروزرسانی مداوم آن هاست. با توجه به تغییرات در نیاز افراد، روز به روز پیشرفت کرده و از تجهیزات بهتری برخوردارند.
دستگاه کارتخوان سیار مقرون به صرفه هستند. به کسب و کارهای کوچک این امکان را می دهد که بدون نیاز به سرمایه گذاری در یک ثبت الکترونیکی یا پرداخت هزینه پشتیبانی نرم افزار، تراکنش های خود را انجام دهند. همچنین این نوع از کارتخوان ها دارای فناوری ارزان تری نسبت به کارتخوان های دیگر هستند. زیرا متکی به مدل های اشتراک مبتنی بر فضای ابری هستند.
در مراکز دارای سیستم کارتخوان فروشگاهی نیز بسیار پرکاربرد هستند. زیرا می توان از آن ها در زمان شلوغی و اوج پرداخت استفاده کرد تا از تهیه نسخه پشتیبان در دفاتر فروش جهت ساده سازی خدمات مشتری جلوگیری شود. در کنار این می توانند به مشاغل این امکان را بدهند تا در هر مکانی و بدون داشتن محدودیت زمانی فروش خود را افزایش دهند.
استفاده از دستگاه کارتخوان بیسیم مسئولیت مشاغل را در زمینه امنیت اطلاعات کمتر می کند. زیرا معاملات رمزگذاری شده اند و اطلاعات کارت افراد در دستگاه ذخیره نمی شود. این امر نه تنها خطر نقض امنیت را کاهش می دهد؛ بلکه ذخیره داده ها، رعایت حریم خصوصی و مقررات امنیتی را نیز ساده تر می کند.
برخی از دستگاه های کارتخوان سیار فاقد رسید چاپی هستند. از این رو باعث صرفه جویی در مصرف کاغذ و در نتیجه جلوگیری از قطع درختان می گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران