فروش و پخش انواع مصالح ساختمانی در تهران – شهر قدس

در تهران ، تهران

معرفی فروش و پخش انواع مصالح ساختمانی در تهران – شهر قدس

🔴 مجموعه پخش مصالح ساختمانی مجیدی

🔹 مجموعه پخش مصالح ساختمانی مجیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش انواع مصالح ساختمانی در تهران – شهر قدس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه پخش مصالح ساختمانی مجیدی :

✅ عرضه مصالح ساختمانی

✅ بصورت کلی وجزعی

✅ تحویل در محل

✅ باسازی ساختمان باکارگران مجرب

✅ در اسرع وقت با توافق طرفین

و…

 

🔸 با مدیریت  منصور مجیدی

🔸 شماره تماس  09126974815

🔸 شماره تماس  09198390215

🔸 آدرس  تهران جاده اندیشه ابتدای ورودی شهر قدس روبروی کوی فرزان خیابان سنگستان جسب بازار سنگ پخش مصالح ساختمانی مجیدی

مصالح ساختمانی چیست ؟

مصالح ساختمانی به مجموعه تمام اقلام و اجسامی گفته می شود که در ساختمان سازی کاربرد دارد ، این مواد ساختمان را تشکیل می دهند ،موادی که از مراحل سفت کاری تا مراحل نازک کاری استفاده می شود.این مواد خاک ، شن و بتن تا سنگ و آجر نما و …. می باشد.

کلمه سنگ یا صخره به مجموعه ای از مواد معدنی گفته می شود که قسمت اصلی قشر زمین را تشکیل می دهند،لیکن در اصطلاح ساختمانی مصالح اولیه ساختمان مانند سنگهای طبیعی ، آجر ، ملات ، بتون و غیره سنگ نامیده می شود که این مصالح هم بصورت مصنوعی و هم طبیعی ابتیاع و مصرف می شود

مصالح ساختمانی طبیعی را میتوان به صورت زیر دسته بندی نمود :
مصالح سیلیسی
مصالح رسی
مصالح آهکی
که بترتیب اجزاء اصلی آنها را سلیس ، رس و آهک تشکیل میدهد.مصالح ساختمانی مصنوعی را از اختلاط دو یا چند جنس تهیه شده از مصالح طبیعی بدست می آورند که پس از بکاربردن آنها در ساختمان بطریق فیزیکی با شیمیائی شکل میگیرند و بصورت جسم سختی در می آیند مانند انواع ملاتها، بتون ، پلاستر و موزاییک و غیره.در ضمن ممکن است مصالح ساختمانی مصنوعی را در خارج از ساختمان تهیه و سپس بمصرف برسانند مانند ، بلوکهای سیمانی ، آجر سفال ، موزاییک ، آسفالت و دهها مصالح ساختمانی دیگر.

برخی از انواع مصالح ساختمانی
آجر
در قدیم آجرها با اضلاع و اشکال و اندازه های مختلف بعمل می آمده و بعد از پختن با خارهای بیابانی و هیزم مورد استفاده قرار می گرفته ولی اکنون با استفاده از دستگاهای مکانیزه قالب گیری و در کوره به روش های مختلف پخته می شود.

سنگ

پر استقامت ترین سنگها ، سنگی است که بزرگترین وزن مخصوص را داشته باشد ؛ از آنجائیکه سنگ در مقابل خرد شدن مقاومت زیادی دارد لذا فقط در موارد خاصی مقاومت آنرا در مقابل خرد شدن مورد مطالعه قرار میدهند زیرا معمولا مقاومت سنگ ااز هر لحاظ بیشتر از مقاومت مورد نیاز بوده است. قاعدتا هرگاه دوام سنگ در مقابل برش و سائش برای ما رضایت بخش باشد میتوانیم آنرا نیز کافی فرض نمائیم.

ماسه وشن
ماسه بایستی دارای دانه های تمیز و سخت و بدون گل و لوزدار بوده و فاقد هر گونه ناخالصی از قبیل گیاه یا نمک و غیره باشد.ماسه ای که از گودالها بدست می آید معمولا تمیزتر است لیکن ماسه ای که از رودخانه ها و دریاچه ها بدست می آید گل و لجن دارد و تمیز نمی باشد که باید قبل از مصرف شسته شود.چنانچه پس از شسته شدن لوز طبیعی (لرد ماسه) از بین رفت لازمست که مجددا مقداری ماسه نرم رودخانه ای یا بادی به نسبت 3 درصد کل حجم به آن افزوده گردد.

موارد استعمال مهم ماسه عبارتست از :

تهیه ملات ، انواع بتونها ، پلاسترها ، آسفالتها و غیره است و بهترین نوع ماسه آن است که از سنگ بدست می آید ، یعنی با کانکا سور شکسته شود تا دانه های آن به اندازه تقریبی دو میلیمتر مکعب در آید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران