تولید و فروش بلوک سبک دوجداره و سه جداره در تهران – احمدآباد مستوفی

در تهران ، تهران

معرفی مرکز تولید و فروش بلوک سبک دوجداره و سه جداره در تهران – احمدآباد مستوفی

🔴 مهدی طهماسبی

🔹 مهدی طهماسبی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش بلوک سبک دوجداره و سه جداره در تهران – احمدآباد مستوفی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی طهماسبی :

✅ تولید بلوک های سیمانی سبک و دو جداره و سه جداره

✅ با قیمت مناسب نسبت به کیفیت

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۹۶۸۸۹۱۵

🔸 آدرس  تهران احمداباد مستوفی.حسن اباد خالصه.جاده رضی اباد.پلاک۱۱

بلوک سبک چیست؟

بلوک سبک به طور معمول از ترکیب آب با ماسه ریز دانه، سیمان و پوکه های معدنی ساخته می شود. بسته به نوع بلوک این ترکیبات می تواند متفاوت باشد. البته دلیل سبک بودن این بلوک ها ایجاد تخلخل توسط حباب های کوچک هوا در بافت آن است.

در واقع ترکیب عناصر در بلوک هر چه که باشد، وجود حباب های هوا در بافت آن ثابت است. همین امر موجب ایجاد قابلیت های چشمگیری برای این مصالح ساختمانی سبک شده است.

 

کاربرد بلوک سبک در ساختمان سازی
بلوک سبک امروزه از ضروری ترین مصالح ساختمانی به حساب می آید و در دیوار چینی (دیوارهای غیر باربر)، پر کردن کف سازه، ساختن سقف و ایجاد شیب در بخش های مختلف ساختمان به کار می آید.

بسته به کم و کیفی که انواع بلوک های ساختمانی سبک دارند، می توان از آنها در قسمت های مختلف یک سازه استفاده کرد.

مزیت های بلوک های ساختمانی سبک
استفاده از بلوک سبک در ساخت و ساز تا حد زیادی موجب صرفه جویی در هزینه ها، انرژی و مدت زمان انجام کار می شود. این مصالح ساختمانی به خاطر بافت هوادهی شده و وزن بسیار کمی که دارد، در مقابل سرما و گرما عایق است، سرعت نصب و اجرای بالایی دارد و هزینه حمل و نقل و ساخت و ساز را به صورت قابل توجهی کم می کند.

به کارگیری بلوک سبک در ساختمان باعث می شود که در مقابل صدا عایق باشد، در صورت وقوع زلزله کمترین آسیب را متحمل بشود و با صرفه جویی در مصرف انرژی سرمایشی و گرمایشی، دوستدار محیط زیست محسوب شود.

 

انواع بلوک سبک
انواع بلوک های سبک ساختمانی با نام بلوک هبلکس، بلوک گازی، بلوک سه جداره، بلوک سیمانی، بلوک لیپر، بلوک لیکا و … وجود دارد، که در ادامه به شرح ویژگی های پر کاربرد ترین آنها می پردازیم:

بلوک سبک گازی
بلوک گازی از سیمان و آهک و سیلیس ساخته شده و قابل بازیافت می باشد. سبک و مستحکم بودن این بلوک سبک از ویژگی های قابل توجه آن به حساب می آید.

بلوک گازی مقاومت بالایی در مقابل عوامل محیطی دارد و برای ساخت و ساز در هر منطقه آب و هوایی مناسب است.

دو نوع اتوکلاو و غیر توکلاو برای بلوک گازی وجود دارد. نوع اتوکلاو بلوک گازی با نام AAC و نوع غیراتوکلاو آن با عنوان NAAC شناخته می شود.

ای ای سی یا بلوک سبک هبلکس به خاطر خصوصیت های منحصر به فردش، کاربردی ترین نوع بلوک گازی محسوب می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران