مرکز فروش زعفران بسته بندی قائنات بدون واسطه در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز فروش زعفران بسته بندی قائنات بدون واسطه در تهران

🔴 بهداد اصغری

🔹 بهداد اصغری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش زعفران بسته بندی قائنات بدون واسطه در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهداد اصغری :

✅ بسته بندی و توزیع زعفران ممتاز قاینات بدون واسطه

✅ با تضمین و پذیرش مرجوعی

✅ امکان خرید حضوری وتست قبل از خرید

و…

 

🔸 شماره تماس  09359922202

🔸 آدرس  تهران خیابان زاهد گیلانی کوچه حسینی کوچه حریری

فواید مصرف زعفران چیست؟

۱. با سرطان مبارزه می کند

مطالعات نشان داده است که سرطان با استفاده از زعفران بهبود می‌یابد. و کروسین ، ترکیب موجود در زعفران ، رشد سلولهای سرطانی روده را مهار می‌کند (در حالی که سلولهای سالم را تحت تأثیر قرار نمی داد). همچنین در مورد سرطانهای کبدی و پروستات نیز اثرات مشابهی نشان می‌دهد. زعفران همچنین نقش مهمی در درمان سرطان پوست داشته است.

زعفران سرشار از کاروتنوئیدها (carotenoids) است که می تواند به خواص ضد سرطانی آن کمک کند. کروسین موجود در زعفران می تواند از بروز سرطان پستان و سرطان خون جلوگیری کند. با این حال ، تحقیقات بیشتر ضروری است.

طبق گزارش شورای علوم و بهداشت آمریکا ، کروسین موجود در زعفران می تواند تکثیر دو نوع سرطان انسان را مسدود کند. این امر با مهار آنزیمی که بخصوص در سلولهای سرطانی فعال است ، به دست می آید.

براساس یک مطالعه دیگر ، اسید کروسینتیک ( crocetinic) پتانسیل مهار سرطان لوزالمعده را دارد. در حقیقت ، این ترکیب سلولهای بنیادی سرطانی را از بین می برد – آنها را از بین می برد و از بازگشت سرطان جلوگیری می کند.

۲. به درمان آرتریت کمک می کند

یک مطالعه ایتالیایی اظهار داشت که کروسین موجود در زعفران می تواند اکسیژن رسانی به مغز را تقویت کند و در نتیجه درمان آرتریت را تسهیل می کند. طبق اعلام مرکز پزشکی دانشگاه مریلند ، زعفران در تسکین نقرس می تواند مؤثر باشد. با این حال ، نباید سالمندان مبتلا به اختلالات کبدی ، کلیوی یا مغز استخوان – و زنان بارداراز آن استفاده کنند.

۳. بینایی را بهبود می بخشد

یک مطالعه اسپانیایی اظهار داشت که ترکیبات طبیعی موجود در زعفران می تواند به جلوگیری از از بین رفتن بینایی و از بین رفتن شبکیه کمک کند. یکی از ترکیبات موجود در زعفران ، برای حفظ مورفولوژی نور گیرنده (مکانیسمی در چشم برای مطالعه اشکال چیزهایی که می بینید) ، پاسخ بصری و شبکه مویرگی یافت شد.

طبق گزارش دانشگاه سیدنی ، زعفران برای بهبود بینایی در سالمندان مناسب می‌باشد. در آزمایش ، بینایی بیمار بعد از مصرف قرص های زعفران بهبود یافته است. زعفران روی ژنهایی که میزان اسیدهای چرب غشای سلولی را تنظیم می کنند تأثیر می گذارد – و این باعث می شود سلول های بینایی مقاومت بیشتری داشته باشند. این مطالعه نشانگر قدرت زعفران در معالجه رنگدانه های رتینیتیس (retinitisc ) ، یک بیماری ژنتیکی است که باعث کوری دائمی در جوانان می شود.

۴- بی خوابی را درمان می کند

مطالعات خاص می گویند که زعفران می تواند بی خوابی را درمان کند . مطالعات دیگر نشان می دهد که زعفران می تواند در درمان افسردگی و بی خوابی ناشی از بیماری کمک کند .

در یک مطالعه دیگر ، کروسین موجود در زعفران باعث بهبود خواب غیر سریع با حرکت چشمی در موش های آزمایشگاهی شد. مهمتر از همه ، این ترکیب پس از القای خواب در موش ها اثرات سویی (مانند بی خوابی) را نشان نداد.

۵- سلامت مغز را تقویت می کند

مطالعات بی شماری نشان می دهد که زعفران در درمان اختلالات یادگیری و حافظه مؤثر است. در یک مطالعه ، استفاده از 30 میلی گرم زعفران در روز بهبود وضعیت بیماران آلزایمر را نشان داد. مکمل زعفران همچنین در یک مطالعه دیگر باعث بهبود روحیه افراد شد.

درمان با عصاره زعفران همچنین اثرات عصبی خاصی را کاهش داده بود. این ادویه ارزشمند نشان داد که حافظه را نیز بهبود می بخشد.

مطالعات همچنین نقش محافظ زعفران را در ایسکمی(ischemia ) مغزی (خونرسانی ناکافی به مغز) پیشنهاد می کنند. مطالعات اولیه همچنین به توانایی زعفران در درمان افسردگی اشاره دارد . این خواص زعفران را می توان به آنتی اکسیدانی آن نسبت داد .

با این حال ، توجه به این نکته ضروری است که زعفران در دوزهای بسیار زیاد ، می‌تواند کشنده باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران