مبلمان اداری و دفتری واثقی – مرکز تولید و فروش مبلمان اداری و تجهیزات مدارس در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مبلمان اداری و دفتری واثقی – مرکز تولید و فروش مبلمان اداری و تجهیزات مدارس در تهران

🔴 مجموعه مبلمان اداری و دفتری واثقی

🔹 مجموعه مبلمان اداری و دفتری واثقی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش مبلمان اداری و تجهیزات مدارس در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه مبلمان اداری و دفتری واثقی :

✅ ارائه دهنده خدمات تولید و پخش مبلمان اداری و تجهیزات مدارس

✅ شامل کمدها کتابخانه میزهای اداری و دفتری صندلی ها مدیریتی و میز های کارشناسی

✅ ساخت و اجرای انواع پارتیشن های دوجداره و تک جداره

و…

 

🔸 با مدیریت  هادی واثقی

🔸 شماره تماس  02166760168

🔸 شماره تماس  02166760119

🔸 آدرس  خیابان حافظ خیابان سرهنگ سخایی پاساژ حسینی زیر همکف پلاک ۵

 

تفاوت مبلمان مهمان و اداری چیست؟

مبلمان اداری چیست؟
مبلمان اداری به میز و صندلی و اثاث هایی گفته می شود که در یک اداره و در بخش های مختلف آن چیده می شوند که نسبت به کاربرد و اتاقی که قرار دارند با هم‌ متفاوت اند. مبلمان اداری نه تنها به مبل ها، بلکه به میزهای کامپیوتری، میز جلسات، صندلی کارکنان و صندلی های مراجعه کنندگان نیز اطلاق می شود. مبلمان اداری معمولاً در اتاق ریاست و کارمندان، اتاق جلسات، اتاق کنفرانس و اتاق انتظار چیده می شوند که شکل و استفاده از آنها اغلب متفاوت اند. مبلمان اداری با توجه به نوع اداره نیز با هم متفاوت هستند برای مثال مبلمان استفاده شده در بانک ها، بیمارستان، رستوران، مدرسه و مکان های مختلف دیگر با هم متفاوت هستند. هر چقدر که مبلمان اداری راحت تر باشد برای کارکنان و کارمندانی که ساعات زیادی را بر روی آنها سپری می کنند بهتر است. زیبایی و راحتی مبلمان اداری نیز می تواند رضایت مشتریان و مراجعه کنندگان را در پی داشته باشد. مبلمان اداری و صندلی مدیریتی باید ساده، راحت و بدون تزیینات اضافی باشند. برای اینکه مبل های اداری مورد استفاده افراد گوناگون قرار می گیرد بسیار زودتر کثیف می شود به همین دلیل بهتر است مبل های اداری رنگ تیره داشته باشند.

مبلمان خانگی چیست؟
مبلمان خانگی، به مبل هایی گفته می شود که در خانه استفاده می شوند. مبل های خانگی نیز همانند مبل های اداری انواع مختلفی دارند. از انواع مبلمان خانگی می توان به مبل های راحتی، مبل های کلاسیک، مبل های سلطنتی، مبل های فوتون و مبل های لاوست اشاره کرد. تنوع مبل های خانگی بسیار زیاد است و انواع نام برده شده فقط بخشی از آنها است. در مبلمان خانگی مهمترین چیز راحتی و در مرحله بعد زیبایی آن است. در گذشته مبلمان به عنوان لوازم لوکس در خانه ها استفاده می شد اما امروزه جزئی از لوازم ضروری خانه به حساب می آیند. انواع مبل ها در مدل های مختلف و در قیمت های متنوع در بازار موجود هستند که می توانند جوابگوی هر سلیقه و هر توان مالی باشند. مبلمان خانگی هر چه وزن کمتری داشته باشند و امکان جابجایی آن بیشتر باشد بهتر است. مبل ها باید از لحاظ ساخت استاندارد باشند که در صورت استفاده مداوم از آن ها آسیبی به کمر وارد نشود. هرچه قدر قماش و پارچه ی استفاده شده در مبل تراکم زیادی داشته باشد دوام بیشتری دارد و دیرتر خراب می شود. برای اینکه مبلمان فضای بهتری به خانه بدهد باید با توجه به دکوراسیون مبلی را انتخاب کنید که به مدل منزل شما بیاید و با آن متناسب باشد.

تفاوت مبلمان مهمان و اداری
مبلمان مهمان و اداری معمولاً تفاوت هایی با هم دارند که در اینجا چند مورد از آنها ذکر می شود. مبلمان اداری معمولاً ساده هستند. اغلب برای اداره جات نمی توان از مبل های سلطنتی و سنتی استفاده کرد. مبلمان اداری باید بسیار راحت تر باشند. میلمان مهمان و اداری از لحاظ رنگ و مدل نیز با هم تفاوت هایی دارند که از جمله آن ها این است که مبلمانی که برای استفاده مراجعه کنندگان در اداره جات گذاشته می شوند بهتر است که رنگ های تیره تری داشته باشند، چرا که رنگ های تیره سبب می شود مبل دیرتر کثیف شود و یا لکه های روی آن مشخص نباشد. طرح مبل های اداری معمولاً باید متناسب با نوع اداره انتخاب شوند. مبل های مهمان را بر عکس مبل های اداری و صندلی اداری می توان در هر رنگ و هر مدل انتخاب کرد. مبل های مهمان برخلاف مبل های اداری حتی می توانند طرح های پیچیده، پارچه های گلدار و رنگی و تزیینات اضافی تری داشته باشند. در مبلمان اداری راحتی و سادگی حرف اول را می زند. استفاده از مبل هایی با پارچه های طرح دار رنگارنگ معمولاً مناسب اداره جات نیستند و مبل های اینگونه بهتر است در خانه استفاده شوند. در انتخاب مبل های اداری باید اندازه محیط مد نظر گرفته شود و مبلی انتخاب گردد که با مکان مورد نظر از لحاظ اندازه تناسب داشته باشد. مبلمان مهمان و اداری در قیمت های متنوع در بازار و در اینترنت به فروش می رسند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران