بهترین مرکز فروش انواع بلوک های سیمانی ، پوکه ای ، تیرچه ، ماسه و سیمان در پردیس و تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش انواع بلوک های سیمانی ، پوکه ای ، تیرچه ، ماسه و سیمان در پردیس و تهران

🔴 محمد مهدی قلی پور

🔹 محمد مهدی قلی پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع بلوک های سیمانی ، پوکه ای ، تیرچه ، ماسه و سیمان در پردیس و تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد مهدی قلی پور :

✅ فروش انواع بلوک های سیمانی ، پوکه ای ، تیرچه ، ماسه ، سیمان

✅ فروش انواع سنگ ، کلید و پریز ، انواع چراغ ها هالوژن ها ریسه هاو …

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۵۱۱۵۸۱۹

🔸 آدرس  تهران شهر جدید پردیس باغکمش جنب باسکول کامیون و نیسان .

 

انواع مصالح ساختمانی چیست؟

آجر
آجر از قدیمی‌ترین و پرمصرف‌ترین مصالح ساختمانی است که از پخت خشت به دست می‌آید. هم در گذشته و هم در حال حاضر، برای ساخت سازه از آجر استفاده می‌شود. آجرها با توجه به مواد اولیه، در کوره‌های آجرپزی در دماهای متفاوت حرارت می‌بینند. آجر سفید و آجر قزاقی از جمله آجرهای معمولی هستند که در ساختمان‌سازی استفاده می‌شوند.

بتن
در بین تمامی مصالح ساختمانی بتن ماده‌ قوی‌ای است که برای مقاوم‌سازی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بتن یکی از مصالح ساختمانی است که از مخلوط آب و سیمان بدست می‌آید. سیمان مورد استفاده در بتن از نوع پرتلند است. هنگام ساخت این محصول به منظور جلوگیری از ایجاد حباب که موجب کاهش استقامت بتن می‌شود، از ویبراتورهای ویژه استفاده می‌شود.

سرامیک
سرامیک از فرآوری خاک رس و گرما دادن آن ساخته می‌شود. برای پوشش نواحی از ساختمان مثل کف، دیوارها،‌ پیشخوان آشپزخانه و حتی سقف کاربرد دارد. از این مصالح ساختمانی در برخی از منطق حتی برای نمای ساختمان استفاده می‌شود.

لوله‌های پلاستیک
پلاستیک مزایای مختلفی مانند مقاومت در برابر گرما، انعطاف پذیری و استحکام دارد؛ همین موضوع باعث شده که در ساختمان‌سازی به فور از آن استفاده شود. لوله‌های پلاستیکی که زیر سطوح بتنی در ساختمان‌ها نفوذ کرده‌اند، نوعی ترکیب مصنوعی شیمیایی هستند که در قالب و شکل‌های مختلفی تولید می‌شوند.

سنگ
از گذشته تاکنون، سنگ به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین مقاطع فولادی بوده است. عناصر اصلی سنگ‌ها سلیس است، اما شامل کانی‌ها و مواد تشکیل دهنده متفاوت خواهند بود. سنگ‌های ساختمانی بر اساس محیط به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. سنگ مرمر، سنگ تراورتن، سنگ کوارتزیت و سنگ دیوریت از انواع مختلف سنگ هستند.

ساخت تونل، پل، کف‌سازی، ساخت پله، دکوراسیون داخلی و… از متداول‌ترین کاربرد انواع مختلف سنگ است.

چوب
چوب یکی دیگر از مصالح ساختمانی است که از دل طبیعت به دست می‌آید. بر اساس شرایط آب و هوایی در ساخت بیشتر ساختمان‌ها از چوب استفاده می‌شود. چوب‌ها به دو دسته‌ی طبیعی و مصنوعی تقسیم می‌شوند.

چوب طبیعی همان‌طور که از اسم آن مشخص است، چوب درختان جنگلی است که دارای رنگ و بافت طبیعی است. این در حالی است که چوب‌های مصنوعی حاصل فرآوری چوب طبیعی می‌باشند و به دلیل مقاومت در برابر نفوذ آب، حرارت، گرد و غبار و تنوع بالا، در موارد مختلفی کاربرد دارند.

مصالح پیش ساختمانی و مصالح نوین
مصالح پیش ساخته به مصالحی گفته می‌شود که در کارخانه یا کارگاه های مختلف تولید و سپس به محل اجرای پروژه منتقل می‌شوند. به سازه‌هایی که از این نوع مصالح ساخته می‌شوند، سازه از پیش ساخته شده می‌گویند.

این در حالی است که مصالح ساختمانی نوین نوعی مصالح هستند که کیفیت و دوام بالایی دارند، عمره سازه را طولانی می‌کنند و در برابر عوامل مختلف از مقاومت لازم برخوردارند. از متداول‌ترین مصالح ساختمانی نوین می‌توان به بتن اسفنجی، پانل‌های گچی پیش ساخته، کاشی حرارتی، ورق پلی کربنات، شیشه مات شونده و… اشاره کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران