امیر پولیش – بهترین مرکز پولیش و سرامیک خودرو و صفرشویی در کرج – مارلیک

در البرز ، کرج

معرفی امیر پولیش – بهترین مرکز پولیش و سرامیک خودرو و صفرشویی در کرج – مارلیک

🔴 مجموعه امیر پولیش

🔹 مجموعه امیر پولیش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پولیش و سرامیک خودرو و صفرشویی در کرج – مارلیک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه امیر پولیش :

✅ پولیش و سرامیک خودرو و صفر شویی

✅ احیای رنگ مشابه روز اول کارخانه

✅ از بین بردن خط و خش

✅ رفع کدری و ماتی رنگ

✅ رفع آفتاب سوختگی

و…

 

🔸 با مدیریت  امین زنگنه

🔸 شماره تماس  09372009302

🔸 شماره تماس  09919742168

🔸 آدرس  کرج ، ۲۰ متری مارلیک

 

اهمیت و ضرورت پولیش خودرو چیست؟

در زمان فروش خودرو
یکی از موثرترین اقدامات برای فروش ماشین پولیش کردن آن است.پولیش ماشین باعث جلب توجه بیشتر مشتری و همچنین نو به نظر رسیدن خودرو شما می شود.
مات شدن رنگ خودرو
به مرور زمان رنگ خودروی شما دچار ماتی می شود.این ماتی بر اثر شرایط آب و هوایی و دانه های ریز گرد و غبار معلق در هوا و برخورد آنها با خودرو در حال حرکت ایجاد می شود که با پولیش صحیح از بین می روند.همچنین بر اثر کارواش بردن و در حین خشک کردن ماشین و استفاده از دستمال های نامناسب موجب ایجاد خط و خش های بسیار ریزی می شود که با پولیش کردن از بین می روند.
آسیب دیدگی بر اثر تصادف جزئی
بدنه خودروی شما در اثر یک مالیدگی دچار خط و خش هایی شده است و یا بر اثر تصادف مورد صافکاری و نقاشی قرار گرفته است در اینصورت خودروی شما به پولیش نیاز دارد تا قسمت های آسیب دیده ترمیم گردد.پولیش ماشین بعد از صافکاری و یا نقاشی باعث همرنگ شدن کل بدنه می شود.
خرید خودرو نو
شما وقتی یک خودروی نو از کارخانه می خرید برای از بین بردن گرد و غبار هایی که در مراحل ساخت و رنگ زدن خودرو بر روی بدنه خودرو می نشیند به پولیش نیاز دارید.معمولا کارخانه ها ماشین های تولیدی خود را پولیش نمی کنند مگر در موارد ترمیمی.همچنین خودروهای وارداتی که عموما از طریق دریا وارد می شوند بر اثر برخورد امواج دریا و خشک شدن نمک بر روی بدنه خودرو به پولیش نیاز دارند.
انواع پولیش
یکی از موارد بسیار مهم در پولیش ماشین، انتخاب پولیش مناسب ماشین شما میباشد به طوری که انتخاب نادرست پولیش میتواند نتایج معکوس و زیان باری به وجود آورد که ترمیم آن بسیار دشوار خواهد بود.
برای انتخاب پولیش ماشین لازم است که ابتدا دلایل استفاده از پولیش را بدانید که در بالا توضیح داده شد:
تقسیم بندی اصلی پولیش ماشین بر اساس قدرت سایندگی آنها انجام میگیرد و هرچقدر این قدرت بالاتر باشد، پولیش خشن و زبرتر خواهد بود. اگر پولیش ماشین بدون هیچ گونه ذرات ساینده باشد باید نام آن را واکس ماشین بگذارید.
به طورکلی و عمومی پولیش ماشین معمولا در دو نوع زبر و نرم عرضه میگردند که پولیش زبر معمولا با رنگ قرمز و پولیش نرم با رنگ کرم یا شیری ساخته میشوند و همچنین پولیش های نرم دارای تنوعی میباشند که بسته به نوع کاربری، خصوصیات متفاوتی را دارند.
پولیش زبر :
این پولیش دارای خاصیت سایندگی فوق العاده بالا می باشد.به طور کلی استفاده از این نوع پولیش به مهارت بالایی نیاز دارد.
با استفاده از این پولیش خراش های عمیق به راحتی از بین میروند و البته سطح پولیش شده به دلیل زبری بالای پولیش کاملا مات خواهد شد و نیاز است پس از استفاده از این پولیش، سطح رنگ با یک پولیش نرم تر پرداخت شود.
پس توجه داشته باشید که پس از استفاده از پولیش زبر به پولیش نرم نیاز دارید.
پولیش نرم :
پولیش نرم دارای خاصیت سایندگی بسیار ملایمی میباشد به طوری که سطح را کاملا براق و صاف نموده و کلیه خطوط و خش های سطحی را از بین می‌برد.
همچنین از این پولیش گاهی جهت تمیز کردن لکه های محیطی مانند قیر، شیره درختان و… که به راحتی از روی بدنه خودرو پاک نمی شوند استفاده می شود.
پولیش واکس :
پولیش واکس در حقیقت یک نوع پولیش مخلوط با واکس میباشد که میتواند براقی بیشتری را بر روی بدنه ماشین شما ایجاد کند و خصوصیات پولیش نرم را نیز دارا میباشد.
واکس:
هرچند که واکس در گروه پولیش ها قرار ندارد، اما در مواردی قابل استفاده می باشد که سطح رنگ خودرو صاف و بدون موج باشد و نیازی به پولیش نداشته باشد، در این صورت واکس با قرار دادن لایه ای از چربی مخصوص براقی را بیشتر می نماید اما توجه داشته باشید که واکس ماشین فقط خاصیت براقی دارد و مقطعی می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران