تولید کننده نرده و حفاظ آهنی بالای دیوار در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تولید کننده نرده و حفاظ آهنی بالای دیوار در تهران

🔴 فاطمه عزیزی

🔹 فاطمه عزیزی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید کننده نرده و حفاظ آهنی بالای دیوار در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فاطمه عزیزی :

✅ تولید کننده نرده و حفاظ آهنی بالای دیوار کیفیت را ازما بخواهید

✅ از قلب بازار آهن خرید کنید

✅ مستقیم بدون واسطه از تولید کننده واقعی

✅ تولید نرده از چهارپهلو توپر کنگره و ساده استفاده از بهترین قوطی موجود دربازار با یک بارخرید مشتری دائم ما خواهید شد

✅ بابه کارگیری رنگ استخری باضمانت رنگ و جوش و نصب

✅ ساخت نرده های تک سر دوسر سه سر ساخت گوزنی در طرح ورنگهای مختلف ساخت اکاردئئونی ساخت ونصب فلاشینگ روی دیوار اعتماد شما سرمایه ماست

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران شادآباد

 اهمیت استفاده از نرده حفاظ بالای دیوار چیست؟

 

محوطه حیاط و بیرون خانه از اولین نقاطی است که مورد دید سارقین قرار میگیرد بنابراین در نظر گرفتن نکات امنیتی و اهمیت استفاده از نرده حفاظ بالای دیوار برای محافظت از آنها ضروری می‌باشد. استفاده از ابزارها و حفاظ‌ های محافظتی دیوار مثل حفاظ شاخ گوزنی امنیت خانه را افزایش می‌دهد و از ورود سارقین جلوگیری می‌کند. چند نمونه از ابزارهای محافظتی که برای بیرون خانه استفاده میشوند عبارت‌اند از:

برای حفاظت بیشتر خانه می‌توانید درودیوار حیاط را با انواع حفاظ همچون حفاظ شاخگوزنی مجهز کنید. حفاظ شاخ گوزنی با ساختار شاخه‌ای و نوک تیزی که دارد امکان ورود را برای سارقین غیرممکن می‌کند. این حفاظ‌ها در ارتفاع ۷۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر تولید می‌شوند که با توجه به نیاز خود می‌توانید هراندازه‌ای که موردنیازتان است را انتخاب کنید. حفاظ شاخ گوزنی از فولاد ساخته شده که به‌راحتی قابل شکستن و یا خم شدن نمی‌باشد، بنابراین با خیال راحت خانه را ترک کنید زیرا که حفاظ شاخگوزنی می‌تواند همانند یک نگهبان از خانه شما مراقبت کند.
کار گذاشتن سیستم امنیتی و زنگ خطر در حیاط خانه: دوربین‌های مداربسته این اجازه را برای ساکنین خانه فراهم می‌کنند تا از راه دور نیز خانه خود را کنترل کنند و از حضور افراد ناشناس به داخل خانه خود، آگاهی یابند و در اسرع وقت نسبت به ورود آن‌ها واکنش نشان دهند..علاوه بر نصب دوربین‌های مداربسته در جاهای متنوع و اطراف ساختمان، فعال نمودن سنسورهای حرکتی (دزد گیر)در اطراف حیاط خانه افراد و ساکنان ساختمان را از ورود افراد ناشناس آگاه مینماید.این ابزار در اغلب موترد به زنگ هشدار قوی مجهز هستند که به‌ محض وجود حرکت‌ های مشکوک در محل به صدا درمی آیند و به‌این وسیله باعث فرار سارقین می‌شوند.
ویژگی ها و مزایای حفاظ لیلیوم
این نوع گارد نیز ظاهر زیبایی دارد که همین دلیل می تواند دلیل برتری آن نسبت به حفاظ شاخ گوزنی می باشد. این نوع نرده روی دیوار به دلیل ظاهرش، قابلیت رنگ آمیزی به شیوه های مختلف را دارد که باعث ایجاد ظاهری به مراتب زیباتر و جذاب تر خواهد بود.همچنین این حفاظ به دلیل ساختار مرکز گرایی که دارد (شاخه ها از مرکز گسترش می یابند) قابلیت ساخت بهتر و در نتیجه ی آن امنیت بیشتری نیز دارا می باشد. بدون توجه به این که ساختمان مورد نظر مسکونی، تجاری و یا اداری باشد، می توان از حفاظ لیلیوم استفاده کرد و از قابلیت ها و مزیت های آن بهره برد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران