بهترین مرکز نصب و تعمیر تمامی برند های کولر گازی ، پکیج و رادیاتور در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز نصب و تعمیر تمامی برند های کولر گازی ، پکیج و رادیاتور در سراسر تهران

🔴 پیمان زارعی

🔹 پیمان زارعی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب و تعمیر تمامی برند های کولر گازی ، پکیج و رادیاتور در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پیمان زارعی :

✅ نصب ، تعمیرات ، سرویس و نگهداری تمامی مدل های کولر گازی ، پکیج و رادیاتور

✅ اجنرال ، ال جی ، سامسونگ ، توشیبا ، مدیا و …

✅ آریستون ، ایمرگس ، بوتان ، ایران رادیاتور ……

✅ شعار ما تعمیر به جای تعویض می باشد

✅ با یک تماس کنار شما هستیم

✅ سرویس دهی در مناطق ۲۲ گانه تهران

✅ تضمین خدمات و قطعات

✅ انجام تمامی خدمات به صورت سیار و در محل زندگی یا کار شما در اسرع وقت انجام پذیر است

و…

 

🔸 با مدیریت  آقای زارعی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۶۹۶۷۳۲۱

 

علت خنک نکردن کولر گازی چیست؟

1- تنظیم نادرست ترموستات
تنظیمات نادرست ترموستات یکی از دلایل رایج برای خنک نکردن کولر گازی به شمار می رود. در این مواقع ابتدا دمای کولر را بر روی مقادیر متفاوتی در 5 تا 6 درجه پایینتر از دمای اتاق تنظیم کنید و عملکرد کولر را بررسی کنید. همچنین به روشن شدن کمپرسور و فن بیرونی دقت داشته باشید. در صورتی که ایراد از ترموستات باشد، می تواند علت باد گرم کولر گازی باشد. زیرا در این حالت دستگاه قادر به کار بوده ولی باد سرد نمی دهد.

2- خرابی یا کثیف بودن کندانسور
کندانسور بخشی از سیستم کولر گازی است که وظیفه انتقال گرمای مبرد درون لوله ها به هوای محیط بیرونی را دارد و موجب خنک شدن مبرد درون لوله ها می گردد. در صورتی که کندانسور معیوب باشد، یا انتقال حرارت از مبرد به هوا به درستی انجام نشود، گاز موجود خنک نشده و در سیکل سرمایش کولر گازی اختلال به وجود می آید. بنابراین می تواند علت سرد نکردن کولر گازی پنجره ای، اسپیلت و یا ایستاده شما باشد.

اگر کندانسور ایراد داشته باشد، راه حل پیش روی شما تماس با تعمیرکار کولر گازی باتجربه جهت عیب یابی و تعمیر کندانسور و در غیر اینصورت تعویض آن می باشد. اما در بسیاری از مواقع دلیل خنک نکردن اسپیلت به کثیف بودن کویل های کندانسور و تجمع گرد و خاک و آلودگی بر روی آنها برمی گردد. در این حالت تمیز کردن کندانسور می تواند مشکل باد گرم کولر گازی شما را حل کند.

3- کثیف شدن و گرفتگی فیلترهای هوا
جریان هوا و باد خنکی که از دریچه کولر گازی به سمت شما پرتاب می شود، در دو مرحله از فیلترهای جداکننده عبور می کند. این فیلترهای هوا را می توان در درون پنل داخلی کولر و در پنل بیرونی جستجو کرد. به مرور زمان ذرات گرد و خاک و آلودگی های موجود در هوا توسط فیلترها جذب شده و بر روی آنها جمع می شوند. اگر تجمع آلودگی زیاد باشد، می تواند سبب گرفتگی مسیر باد شود. یکی از رایج ترین علل خنک نبودن باد کولر گازی، کثیف بودن فیلترهای هوایی است که به سادگی قابل رفع می باشد.

4- نشت گاز مبرد و کمبود آن
مبرد یا گاز کولر گازی تاثیر بسیار مهمی در عملکرد سیستم دارد. از طریق تغییرات دمایی همین گاز، عملکرد سرمایشی و خنک سازی کولر گازی اتفاق می افتد. بنابراین نشتی گاز و یا کمبود گاز کولر گازی سریعا در کاهش میزان خنکی باد کولر خود را نشان می دهد. به طور معمول در بسیاری از مواقع نشت گاز کولر از دید شما پنهان می ماند. ممکن است نشتی کوچکی در سیستم وجود داشته باشد که در طی مدت زمان طولانی تری گاز موجود را به مرور کم نماید. در هر صورت، یکی از رایج ترین موارد علت خنک نکردن کولر گازی اسپیلت، پنجره ای یا ایستاده و پرتاب باد گرم کولر، کمبود مبرد است که از طریق شارژ گاز کولر قابل رفع است.

توجه داشته باشید که ابتدا سیستم کولر گازی را باید عیب یابی کرده و پس از تشخیص کمبود گاز به دنبال نشتی سیستم و رفع نشتی کولر باشید. سپس مراحل وکیوم کردن و شارژ را ادامه دهید. همچنین اینکار تخصصی و حساس است و به همین دلیل توصیه اکید بر استفاده از خدمات یک متخصص ماهر را باید جدی بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران