حمل بار با خاور بغل بازشو در سراسر کرج

در البرز ، کرج

معرفی حمل بار با خاور بغل بازشو در سراسر کرج

🔴 جلیل ذوالفقاری سلیمانیه

🔹 جلیل ذوالفقاری سلیمانیه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل بار با خاور بغل بازشو در سراسر کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات جلیل ذوالفقاری سلیمانیه :

✅ حمل باخاوربغل بازشو

✅ دو متر عرض در چهار متر طول

و…

 

🔸 شماره تماس  09124661153

🔸 آدرس کرج

 

خاور چیست ؟

خاور باربری و کلمه خاور مانند بسیار دیگری کلمات فارسی معانی متعددی دارد برخی معانی عام و برخی معانی خاص. اما چرا به کامیون های کوچک ( کامیونت ) می گوینند, جواب این سوال جالب و ساده است , به خاطر شرکتی که اولین بار این ماشین ها را ساخت. گروه صنعتی خاور یکی از زیر مجموعه‌های ایران خودرو دیزل یکی از شرکت‌های تولید کننده خودروی سنگین در ایران بوده است که دست بر قضا گروه صنعتی خاور شرکتی بوده که در زمینه تولید کامیون در ایران فعالیت بوده است.تا جایی که به علت تعدد تولید و کیفیت کامیون‌های این شرکت، بیش از چهل سال است که تعداد زیادی از افراد به کامیون، خاور می‌گویند.
معنی خاور

هر چند خاور دارای معنای متفاوتی است اما امروزه استفاده از خاور بدون پسوند یا پیشوندی بیشتر به عنوان کامیون حمل بار استفاده شده و علاوه بر دنیای حقیقی این معنای خاور در دنیای مجازی یا همان اینترنت درکنار کلماتی چون خاورمیانه یا خاوردور بسیار رایج است. خاور حمل بار وسیله باربری نیمه سنگین محسوب می شود و معمولا برای حمل اثاثیه منزل از آن استفاده میشود. البته در گذشته از خاور مدل 608 برای جا به جایی استفاده میشد که در حال حاضر با وجود ماشین های نیمه سنگین جدید مانند ایسوزو و خاور هیوندایی خاور های قدیمی جای خود را به رقیبان نو نوار و تازه نفس داده اند که از سرعت و کیفیت بهتری نسبت به خاور های باری قدیمی برخوردارند.

کامیون بغل بازشومتداولا درب کامیون ها در عقب آنها قرار میگیرد و این کار به عنوان یک اصل قرار گرفته بود. ولی با توجه به انواع بارها و نیازهای بازار این سنت شکسته شد و کامیون های بغل بازشو طراحی شدند. مزیت اصلی این کامیون ها بارگیری راحت و آسان آنهاست که محبوبیتشان را برای کامیونداران بالا برده است.

خاورهای بغل بازشو به درب هایی در اطراف مجهز شده اند. وسایلی مانند مبلمان و بعضی اسباب اداری به دلیل ابعاد خاص خود نیاز دارند که به شیوه عرضی سوار کامیونت شوند. برای حمل و نقل مناسب، سوار کردن و پایین آوردن بی دردسر این نوع بارها کامیونت های بغل بازشو توصیه می شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران