بورس لوازم بهداشتی و ساختمانی فروشگاه ایران زمین در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بورس لوازم بهداشتی و ساختمانی فروشگاه ایران زمین در تهران

🔴 فروشگاه ایران زمین

🔹 فروشگاه ایران زمین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه بورس لوازم بهداشتی و ساختمانی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 مجموعه فروشگاه ما ارائه دهنده طرحهای بسیار متنوع و زیبا و به روز از کاشی و سرامیکهای برند وتولید کشور عزیزمان ایران از جمله الوند،عقیق،پردیس،سعدی وچندین کارخانه وبرند معتبر بصورت فروش جزئی و کلی میباشد.

🔹 همچنین کلیه لوازم بهداشتی موردنیاز مشتریان گرامی ازجمله شیرالات،فول ستهای تمام pvc،سرویسهای فرنگی وایرانی و وال هنگ دراین مجموعه عرضه وبفروش میرسد.

🔹 افتخارداریم که کلیه مراحل نصب و اجرای محصولات خودرا با کادری مجرب و متعهد برای مشتریان عزیز در تمامی نقاط تهران بصورت کاملا حرفه ای و تضمینی انجام دهیم.

🔹 لازم به ذکر است که این مجموعه با افتخار امادگی خود را جهت همکاری با سازمانها و ارگانهای دولتی و همچنین انبوه سازان محترم درزمینه تهیه اجناس عرضه شده دراین فروشگاه حتی به صورت تهاتری اعلام میدارد.

 

🔸 شماره تماس 02122521518

🔸 شماره تماس 09123974778 ( واتساپ )

🔸آدرس تهران

لوازم بهداشتی ساختمان چیست ؟

به مجموعه لوازم جانبی که پس از تکمیل ساختمان برای سلامتی ، راحتی و بهداشت فردی افراد در محیط خانه از آن استفاده می شود لوازم بهداشتی ساختمان میگویند .

لوازم بهداشتی ساختمان جزء اجناس مصرفی می باشد که تاثیر بسزایی در زیبایی وکارایی سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ی ساختمان دارد و با توجه به مصرفی بودن اقلام لوازم بهداشتی ساختمان ،کیفیت محصولات امری بسیار ضروری می باشد.

امروزه کارخانه های تولید لوازم بهداشتی ساختمان در کشور نه تنها از لحاظ کیفیت و تنوع از برند های مشابه خارجی کمتر نمی باشند بلکه در بسیاری از موارد دارای قیمت مناسب و کیفیت بهتر و خدمات پس از فروش مطلوب تری برخوردار می باشند. بدیهی است با خرید محصولات داخلی و حمایت از تولید کنندگان داخلی می توانیم باعث بهبود هر چه بیشتر این صنعت در کشور شویم .

با توجه به پتانسیل بسیار بالای این محصولات و نیاز کشور های همسایه دولت مردان می توانند با حمایت از این صنعت هم در تولید و اشتغال هم واردات ارز به کشور کمک بسزایی به تولید کنندگان این محصول انجام دهند .

با توجه به اهمیت کیفیت در این محصولات فروشگاه ایران زمین با شعار اصلی کیفیت و قیمت ، نمایندگی فروش محصولات داخلی و برند های لوازم بهداشتی ساختمان می باشد که تمامی محصولات این فروشگاه تولید داخل می باشد و از استاندارد ایران برخوردار می باشد.

فروشگاه ایران زمین در زیر برای آگاهی مصرف کنندگان در خرید لوازم بهداشتی ساختمان به چند برند معتبر اشاره می کند :

شیرآلات بهداشتی قهرمان: تولید کننده شیر آلات مخروط اهرمی با مهر استاندارد یکی از بهترین و گرانترین محصولات ایران می باشد .
شیرآلات بهداشتی کسری : تولید کننده شیر آلات مخلوط اهرمی و کلاسیک دارای قیمتی اقتصادی و مناسب .
شیرآلات بهداشتی راسان : تولید کننده شیر آلات اهرمی با تنوع بسیار زیاد محصولات جزء برندهای گران و با کیفیت می باشد .
شیرآلات بهداشتی فضیلت : تولید کننده شیرآلات اهرمی و کلاسیک که نسبت قیمت به کیفیت آن بسیار مناسب می باشد محبوب ترین مدل آن مارک خزر می باشد.
شیرآلات بهداشتی اندیکا: تولید کننده شیر آلات بهداشتی مخصوص سرویس های بهداشتی و آشپزخانه جزء شیر آلات استاندارد با قیمت مناسب و اقتصادی .
شیرآلات بهداشتی نوتریکا: جزء گرانترین برند های ایرانی با تنوع بسیار زیاد محصولات تولیدی .

و همچنین آینه و اکسسوری های فرپود، دوریکا، سنی پلاستیک ، سکنا پلاست ، فلاش تانک آسان مهر جهان یار ، فلاش تانک ایران ، اوه پلاست ، فلاش تانک آراد ، فلاش تانک تاپ، مهتک نوین

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران