تولید کننده انواع کیفهای چرم دست دوز با چرم طبیعی در شهریار

در تهران ، تهران

معرفی تولید کننده انواع کیفهای چرم دست دوز با چرم طبیعی در شهریار

🔴 حسن مهدوی

🔹 حسن مهدوی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید انواع کیفهای چرم دست دوز با چرم طبیعی در شهریار میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 کارماکلاباچرم طبیعی گاوی بزی شترمرغ و….صفرتاصدکارمون دستی انجام میشه اصلاچرخدوزی نداریم

🔹 انواع کیفهای پولی دستی دوشی مجلسی اداری دیپلمات ساک دستی کوله پشتی و….

🔹 به انتخاب مشتری سفارشات کلی وجزئی میپذیریم

 

🔸 شماره تماس 09363581728

🔸آدرس شهریار شهرک مصطفی خمینی ابتدای میلاد۶

مزایای محصولات چرم طبیعی

۱٫ دوام محصولات چرمی: محصولات چرمی گذشته از بادوام بودن، برای یک مدت طولانی، کیفیت خود را نیز حفظ می‏ کنند. به طور کلی تولیدکنندگان چرم سعی می کنند که از چرم خود بهترین کالا را بسازند که مقاوم تر و بادوام تر خواهد بود. اگرچه کالاهای چرمی دارای کیفیت بالا ممکن است گرانتر باشند، شما می توانید تقریباً همیشه از این مسأله مطمئن باشید که آن‏ها سال‏ ها دوام خواهند داشت. لذا صنعت‌گران پیوسته تلاش می‌کنند تا در طول روند دباغی، بهترین چرم را ارائه دهند تا محصول نهایی زیبا، مقاوم و بادوام به مصرف کننده ارائه شده و سال‌ها در خدمت او باشد.

۲٫ استحکام محصولات چرمی: چرم طبیعی علاوه بر دوام، دارای استحکام بالایی نیز هست. منظور این است که در طول استفاده، در مقابل عوامل گوناگون از مقاومت بالایی برخوردار است و به سادگی از بین نمی‌رود. این نوع چرم علاوه بر این که استحکام بسیار بالایی دارد، مقاوم به فرسودگی است، تا حد زیادی مقاوم در برابر آتش است و تا اندازه زیادی ضد آب می‏باشد. ضمن اینکه چرم اصل ترک نخواهد خورد بنابراین اجناس چرمی شما همیشه می ‏توانند مورد استفاده قرار گیرند.

۳٫زیبایی و مد بودن محصولات چرمی: وقتی صحبت از دوام چندین ساله به میان می‌آید باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که چرم هرگز از مُد نمی‌افتد و همیشه ارزشمند و خواستنی است. در واقع می‌توان گفت که چرم محصولی است که به زمان و مکان خاصی تعلق ندارد. و همیشه زیبا بوده و خواهد بود. محصولات چرمی همیشه سبک خاص مربوط به خودشان را دارند و همیشه مد هستند.

۴٫ جوان شدن محصولات چرمی: محصولات چرمی را می توان ۴ فصل استفاده کرد بدون اینکه تغییری در شکل و مقاومت آنها به وجود آید و اتفاقا با گذشت زمان چرم شما منعطف‏تر، نرم‏تر و زیباتر می‏شود. برای براق کردن و جوان‏تر کردن چرم می‏توانید از واکس ‏های مختلف هم استفاده کنید و بدین ترتیب زیبایی اولیه محصول خود را برگردانید.

۵٫ جذابیت همیشگی محصولات چرمی: چرم ماده ای است قدرتمند و برازنده، چه رنگ طبیعی داشته باشد و چه به صورت رنگ شده باشد. چرم هم به صورت اسپرت و هم به صورت رسمی استفاده می شود. شما با استفاده از محصولات چرمی مثل کیف، کفش و … قطعاً قدرتمندتر به نظر خواهید رسید.

۶٫ انعطاف پذیری محصولات چرمی: به مرور زمان انعطاف‏پذیری چرم بیشتر شده و به جذابیت آن افزوده می‏ شود، بدون اینکه تغییری در شکل و مقاومت چرم ایجاد شود. به همین خاطر چرمی که خریداری می‏کنید اگر ابتدا خشک به نظر رسید، با گذشت زمان انعطاف‏ پذیر خواهد شد و این موضوع از مزایای چرم می‏ باشد. ویژگی انعطاف پذیر بودن چرم، برخلاف سایر اجناس جای نگرانی نیست و فقط آن را عالی تر می کند.

۷٫ سبک و سیاق محصولات چرمی

۸٫ عدم ایجاد حساسیت محصولات چرمی

۹٫ نفس کشیدن چرم طبیعی

۱۰٫ مقرون به صرفه بودن چرم طبیعی

۱۱٫ پاک بودن چرم طبیعی

۱۲٫ بوی خوش چرم طبیعی

۱۳٫ جذب آب و رطوبت

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران