بهترین مرکز فروش و نصب و سرویس انواع کولر گازی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش و نصب و سرویس انواع کولر گازی در تهران

🔴 خدمات فنی حیدری

🔹 خدمات فنی حیدری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب و سرویس انواع کولر گازی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خدمات فنی حیدری :

✅ فروش انواع کولرهای گازی برای منازل و مغازه و….

✅ نصب سرویس های انواع و مدل های مختلف کولر گازی

✅ تعمیرات انواع و مدل های مختلف کولرهای گازی پذیرفته میشود

✅ ارائه خدمات به سراسر تهران

و…

 

🔸 با مدیریت  مهرداد حیدری

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۵۲۴۱۳۱۹۹

🔸 آدرس  تهران

 

انواع کولر گازی چیست؟

کولر گازی (اسپلیت) بر اساس نحوه کنترل ظرفیت کمپرسور (کنترل دور) در دو نوع مختلف به بازار عرضه می شود:

کولر گازی معمولی (دور ثابت)
کولر گازی اینورتر دار (دور متغیر)
در نوع معمولی، بعد از آن که دمای اتاق تا نقطه تعریف شده توسط کاربر (Set Point) کاهش یافت، با توجه به سیگنال ارسالی به وسیله ترموستات، کمپرسور خاموش شده و مجدداً با گرم شدن هوای اتاق، روشن می گردد. در حالی که در نوع اینورتردار کولرهای گازی، تا زمانی که فن های دمنده در حال کار هستند (کولر روشن است)، کمپرسور خاموش نمی شود، بلکه دور آن تا مادامی که دمای اتاق بالا نرفته، به حداقل می رسد. این چنین تعداد دفعات خاموش و روشن شدن کمپرسور به مراتب کمتر شده که علاوه بر کاهش مصرف برق، باعث افزایش طول عمر کمپرسور و کاهش صدای کارکرد یونیت خارجی نیز خواهد شد. به همین علت، کولرهای گازی اینورتردار با قیمت بالاتری در بازار به فروش می­ رسند.

مزایا و معایب کولر گازی
با توجه به تنوع بسیار سیستم های HVAC امروزی، مناسب ترین انتخاب برای هر پروژه، منوط به شناخت کامل نحوه عملکرد این سیستم ها و ویژگی­ های آن­ها نیز می ­باشد. لذا مزایا و معایب کولر گازی را می­ توان در مقایسه با سایر سیستم­ های مشابه (داکت اسپلیت / VRF / ترکیب مینی ­چیلر و فن ­کویل / ترکیب چیلر مرکزی و فن ­کویل) مورد بررسی و ارزیابی قرار داد:

مزایای کولر گازی:
بر خلاف سیستم های داکت اسپلیت، امکان کنترل مستقل دما در اتاق یا فضاهای مختلف ساختمان وجود دارد. به طوری که به ازای تعداد یونیت های داخلی نصب شده در ساختمان، می توان شرایط دمایی متفاوتی را متناسب با سلیقه و نیاز افراد ایجاد نمود. همان طور که در صورت استفاده از سیستم VRF و یا فن کویل نیز چنین شرایطی فراهم می باشد.
کولر گازی سیستم سرمایش و گرمایش مستقلی را (مانند کولر آبی و پکیج آب گرم) به لحاظ کنترل مصرف برای هریک از واحدهای ساختمان ایجاد می­ کند. در حالی که در صورت استفاده از سیستم هایی مانند چیلر مرکزی، VRF و دیگ آب گرم، چنین امکانی وجود نخواهد داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران