فروشگاه ویلی شاپ – فروش لباس زنانه و دخترانه در اصفهان و سراسر ایران

در اصفهان ، اصفهان

معرفی فروشگاه ویلی شاپ – فروش لباس زنانه و دخترانه در اصفهان و سراسر ایران

🔴 فروشگاه ویلی شاپ

🔹 فروشگاه ویلی شاپ یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش لباس زنانه و دخترانه در اصفهان و سراسر ایران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه ویلی شاپ :

✅ فروش انواع لباس زنانه و دخترانه

✅ انواع بادی .شومیز، شلوار ،کت ،کاپشن ،پالتو ،مانتو. هودی شلوار دورس ،دامن، کلاه

✅ ارسال رایگان

✅ به سراسرایران

✅ کیفیت عالی قیمت مناسب

و…

پیج اینستاگرام رادنبال کنید و یا از طریق واتس اپ با شماره درج شده در آگهی ثبت سفارش کنید

 

🔸 با مدیریت  فتحی

🔸 شماره تماس  ۰۹۲۰۶۰۰۶۱۴۰

🔸 آدرس  اصفهان

 

نکات مهم برای تشخیص لباس با کیفیت چیست؟

دوخت‌ها را بکشید

یکی از اتفاقاتی که زیاد در مورد لباس‌های بی کیفیت می‌افتد، باز شدن دوخت آن‌ها و شکافته شدنش بعد از مدت کوتاهی است. به همین دلیل لازم است که موقع خرید محل دوخت لباستان را به خوبی بررسی کنید و حتی مقداری آن را به دو طرف بکشانید تا مطمئن شوید دوخت محکم است. اگر دوخت لباس بی کیفیت باشد، بر اثر کشیدن از هم باز می‌شود. مطمئن باشید چنین لباسی وقتی پوشیده شود به راحتی خواهد شکافت.

دو بار دوخت برای تی شرت

برای اینکه تشخیص دهید تی شرتی که قصد خرید آن را دارید، از کیفیت بالایی برخوردار است به لبه‌های آن دقت کنید. یک محصول با کیفیت در بخش یقه یا سر معمولا دوبار دوخه شده است تا حالت یکسره داشته باشد و احتمال در رفتگی را به حداقل برساند. این یکی از مهم‌ترین استانداردهایی است که تولید کنندگان پوشاک با کیفیت در زمینه تی شرت و بلوز باید رعایت کنند.

به زیپ لباس دقت کنید

دقت به جنس زیپ لباس به ویژه در مورد لباس‌های زمستانه مثل سوئیشرت و کاپشن بسیار مهم است. بهتر است جنس زیپ لباس فلزی باشد؛ البته اگر به طور مستقیم روی پوستتان قرار نمی‌گیرد و به آن حساسیت ندارید. زیپ فلزی دوام بیشتری نسبت به زیپ‌های پلاستیکی دارند. برندهای معتبر هم اغلب سراغ زیپ فلزی می‌روند؛

دوخت دکمه را چک کنید

بررسی دوخت دکمه‌های لباس را فراموش نکنید. تولیدی‌هایی که به فست فشن Fast Fashion مشغول هستند، اغلب به صورت بزن و برویی کار می‌کنند؛ یعنی کیفیت را قربانی کمیت می‌کنند. وقتی این اتفاق بیفتد زمان و میزان نخی که باید برای محکم کردن دکمه‌ها صرف شود، به شدت کاهش پیدا می‌کند. بنابراین دکمه‌ها را به خوبی بررسی کنید.

بررسی جا دکمه مهم است

جا دکمه یک لباس با کیفیت از یک برند معتبر، ایرانی یا خارجی تفاوتی ندارد؛ یکی دیگر از مواردی است که باید به دوخت آن دقت شود. اگر جا دکمه لباس بسته باشد یا دکمه‌ها هم ردیف با آن نباشند، خیلی واضح به شما می‌گوید که تولید کننده وقتی برای کیفیت لباس نگذاشته است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران