ارائه خدمات اجرای آجر نسوز در تهران – نسیم شهر

در تهران ، نسیم شهر

معرفی ارائه خدمات اجرای آجر نسوز در تهران – نسیم شهر

🔴 بهنام کرمی

🔹 بهنام کرمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات اجرای آجر نسوز در تهران – نسیم شهر میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهنام کرمی :

✅ اجرای آجر نسوز

✅ داخل وبیرون ساختمان

✅ با بهترین کیفیت

و….

 

🔸 شماره تماس 09352945342

🔸آدرس تهران نسیم شهر

مزایای آجر نسوز

آجرها از ماندگاری زیادی برخوردار هستند

آجرهای نسوز ساخته شده از مواد معدنی با فرمولاسیون دقیق، منابع محلی و منطقه‌ای فراوان، چرخه عمر طولانی دارند. این آجرها با دوام، بازیافتی و غیرآلودگی بوده و به طور طبیعی در برابر آفات و آتش مقاوم هستند. از این رو، آجرهای نسوز از نظر ایمنی در شرایط مطلوبی هستند و این امر باعث شده است به فور در ساخت نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد.

آجر نما نسوز مصرف سوخت‌های فسیلی را کاهش می‌دهد

تحقیقات اخیر نشان داده است که ضخامت دیوار جزء اصلی حفظ انرژی در سیستم طراحی معماری است. آجرهای نسوز به ثبات تغییرات دمایی در داخل ساختمان کمک می کند. آجر نسوز نما برای تهویه فضای داخلی به عنوان یک عایق بسیار کاربردی است و باعث می‌شود وابستگی به گرما و سرمایش کاهش یافته و مصرف انرژی به مقدار زیادی پایین بیاید.

هزینه نگهداری آجر نمای نسوز بسیار کم است

نیازی به نقاشی یا روش‌های دیگر برای حفظ زیبایی شناسی و افزایش طول عمر نمای ساختمان نیست. از این رو نمای ساختمان‌ها همیشه ظاهری ماندگار خواهند داشت که حتی پس از ۵۰ سال هنوز هم مستحکم و قابل اعتماد است. همچنین این آجر در مقایسه با دیگر مصالح نما، باعث صرفه جویی در هزینه و زمان لازم برای نگهداری یک ساختمان در شرایط ایده‌آل می‌شود.

این آجر به نمای ساختمان ظاهری زیبا می‌بخشد

آجرهای نسوز سبک معماری و ظاهری خاص به هر ساختمان می‌بخشند. رنگ و بافت طبیعی این آجر امکان ایجاد تضاد شدید را در نمای چشمگیر از طراحی را ایجاد می‌کند، بنابراین استفاده از آن در طراحی معماری مدرن و همچنین کلاسیک و یا ترکیبی از هر دوی این سبک‌ها، با این نوع آجر کاملاً امکان پذیر است.

آجر نسوز دارای رنگ‌های مختلفی است

برای طراحی و اعمال رنگ‌های خلاقانه در نمای ساختمان فقط می‌توانید به آجرهای نسوز فکر کنید. این آجرها با طیف رنگی بسیار متنوع اعم از قهوه‌ای تا رنگ‌های قرمز، پرتقالی، خاکستری و طلایی می‌توانند متناسب با نیازهای مختلف طراحی باشند.

آجر نما نسوز در برابر شرایط آب و هوا مختلف مقاوم است

مهم‌ترین ویژگی یک ساختمان با نمای آجر نسوز، قابلیت مقاومت در برابر هر نوع آب و هوایی است. برای آب و هوای گرم و یا مرطوب و حتی شرایط جوی شدید (یخبندان)، این نوع آجر همچنان انتخابی عالی محسوب می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران