شرکت توانا – تعمیر و بروزرسانی انواع کارتخوان در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی شرکت توانا – تعمیر و بروزرسانی انواع کارتخوان در مشهد

🔴 شرکت توانا

🔹 شرکت توانا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر و بروزرسانی انواع کارتخوان در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت توانا :

✅ تعمیرات تخصصی انواع کارتخوان

✅ Verifone 680_670_675

✅ Pax s90_s910_d210

✅ NewLnad me31_p90

✅ New pos 7210_8210

✅ Nexgo G3_G2

✅ Android K9_KS8223_i9000

✅ کلیه کارتخوان های کلاسیک و لمسی

✅ تغییر حساب #انتقال مالکیت

✅ بازگشایی پسورد#رفع مسدودی

✅ خطای تراکنش #عدم ارتباط

✅ قطع کدمالیاتی #ثبت نام مجدد

✅ تراکنش ناموفق#خطای آنتن دهی

✅ خرابی چاپ تراکنش#مشکل مگنت

✅ خرابی سوکت شارژ#مشکلات باطری

✅ مشکل شارژ باتری #تعویض باتری

✅ تعویض سوکت سیم کارت

✅ رفع سفیدی مانیتور دستگاه

✅ بروزرسانی نرم افزار کلیه سوییچ ها

✅ ساعت کار ۹ صبح الی ۳ بعدازظهر

و…

جهت رفاه حال مشتریان محترم مشاوره و راهنمایی واتس آپ درخدمتم.

شماره ثبت ۷۹۸۵۷

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  مشهد – خ امام خمینی _نبش ۶۲ – پلاک ۱۱۲۸ طبقه سوم واحد ۱۲

علائم خرابی دستگاه کارتخوان چیست؟

۱- تعمیر باطری در کارتخوان ها

کم نگه داشتن شارژ

کارتخوان هایی نظیر پکس S90 و پکس S910 – وریفون 670 – وریفون 680 اگر تا ۶ ساعت دستگاه را روشن نگه دارند نمی شود گفت دستگاه از حالت استاندارد خود خارج شده است و مشکل دارد.باطری کارتخوان های سیار می توانند تا ۴۸ ساعت در حالت استندبای شارژ داشته باشند ولی این موضوع شامل حال همه انواع کارتخوان ها نمی شود. بنابراین ملاک کاربران برای اینکه باطری کارتخوان خود را تعویض کنند، نگهداری شارژ کمتر از ۶ ساعت در حالت استفاده مداوم است.

البته باید حساب کارتخوان هایی از جمله کارتخوان پکس S58 که دوحالته (سیار و ثابت) هستند را از این موضوع جدا کرد. اینگونه کارتخوان های دو منظوره معمولاً تا ۲ ساعت می توانند شارژ نگه دارند، چون عمده استفاده آنها باید در حالت ثابت و متصل به منبع برق باشد.

خاموش شدن مکرر کارتخوان

شرکت هایی مانند وریفون در برخی از محصولات خود تنظیماتی را انجام داده اند که اگر ۳۰ دقیقه از دستگاه استفاده نشود، دستگاه بصورت اتوماتیک خاموش می شود. لطفاً این موضوع را به حساب خرابی باطری کارتخوان نگذارید و باطری را تعویض نکنید.قبل از تعویض باطری کارتخوان حتماً یک بررسی بر روی قابلیت های دستگاه کارتخوان خود انجام دهید و سپس نسبت به تعمیر کارتخوان اقدام کنید.

۲- خطای تمپر (tamper) در دستگاه کارتخوان

بسیاری از سازندگان دستگاه کارتخوان یکسری متدهای امنیتی برای محصولات خود در نظر گرفته اند. یکی از این متدها این است که اگر دستگاه کارتخوان یک حمله امنیتی ( فیزیکی یا نرم افزاری ) را تشخیص دهد، به حالت تمپر می رود.

تمپر نرم افزاری

برخی از حملات نیز ممکن است بصورت نرم افزاری باشد. بطور مثال اگر سوکت شارژ دستگاه را به یک شارژر نامرتبط متصل نمایید، ممکن است دستگاه تلقی حمله نرم افزاری را داشته باشد، در این حالت نیز به حالت تمپر می رود.

یا اگر شخصی دستگاه را باز کند که تخصص این کار را ندارد، قطعاتی در دستگاه هستند که به پردازنده مرکزی اطلاع می دهند که حمله صورت گرفته است. در این حالت نیز دستگاه به حالت تمپر نرم افزاری می رود. در حالت تمپر نرم افزاری، دستگاه نرم افزار خود را پاک می کند و اصطلاحاً no application می شود.

راه حل مشکل تمپر نرم افزاری

در این حالت که نرم افزار دستگاه پوز سیار پاک می شود، راه حل این است که مجدداً نرم افزار دستگاه کارتخوان در دستگاه نصب شود تا آماده بکارگیری شود.

تمپر سخت افزاری

بطور مثال اگر ضربه ای به دستگاه بخورد دستگاه ممکن است این تلقی را داشته باشد که به آن بصورت سخت افزاری حمله شده است.این ضربات فیزیکی معمولاً زمانی اتفاق میافتد که دستگاه از دست شما سقوط کند، یا در اثر تکان های شدید حاصل از پرش خودرو از روی دست اندازها، دستگاه نیز ضربه بخورد و از این دست موارد. بنابراین دستگاه در همه مواردی که تلقی حمله فیزیکی داشته باشد برای امنیت تراکنش های شما و جلوگیری از هک دستگاه خود را به حالت تمپر می برد.

راه حل مشکل تمپر سخت افزاری

در یکی از این حالتها باید باطری بکاپ تعویض گردد. معمولاً کمی زمانبر و هزینه برتر از حالت تمپر نرم افزاری است و اصلاً جای نگرانی نیست، چون به راحتی در تعمیرگاه های مجاز این کار انجام می شود.

تأثیر بایوس دستگاه کارتخوان برای رفع تمپری

برخی از دستگاه ها مثل S90 اگر بایوس (bios) آن ۶۰/۶۱ باشد، به دلیل استفاده از تکنولوژی سطح بالا، در ایران امکان تعمیر و رفع تمپر آن وجود ندارد.در دستگاه های S910 نیز این مسئله وجود دارد. مثلاً اگر بایوس دستگاه بالاتر از نسخه ۳٫۰۹ باشد، خیلی سخت قابل رفع تمپر هستند و در بایوس بالاتر از ۳٫۱۰ عملاً غیرممکن است. بنابراین در هنگام خرید اینگونه دستگاه های کارتخوان حتماً دقت نمایید که بایوس پردازنده مرکزی آن در ایران شناخته شده باشد تا در هنگام خرابی قابل تعمیر باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران