ارائه خدمات رنگ مو و کراتین مو در استان البرز

در البرز

ارائه خدمات رنگ مو و کراتین مو در استان البرز

🔴 نرگس محامد

🔹 نرگس محامد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات رنگ مو و کراتین مو در استان البرز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نرگس محامد :

✅ انجام کلیه خدمات رنگ مو

✅ لایت و ترمیم ها یا کراتین و احیای موهای اسیب دیده

✅ با بهترین مواد

و….

 

🔸 شماره تماس 09054162039

🔸آدرس استان البرز . مهرشهر . فاز۲ . بین ۲۰۶ و ۲۰۸ . بالای شیرینی بیسکوتی

دانستنیهای ترمیم مو با کراتین

به طور کلی می توان گفت که کراتین یک نوع فیبر پروتئینی بسیار قوی است که در پوست، مو، ناخن و دندان های هر فردی وجود دارد ، در واقع کراتین یک پروتئین سخت و قابل انعطاف می باشد که روزانه تعداد زیادی از سلول های آن ، تحت فشارهای عصبی، روانی، محیطی، رژیم های مختلف، افزایش سن، انجام رنگ، فر و …. دچار آسیب می گردد و از بین می رود ، به کمک کراتین حالت ارتجاعی و استحکام مو به مو باز گردانده می شود ، منابع حیوانی و سایر منابع طبیعی تامین کننده ی کراتین لازم مو هستند ، در همین راستا در این مقاله ، دانستنیهای ترمیم مو با کراتین مورد بررسی قرار گرفته شده است .

ترمیم مو با کراتین

در رابطه با دانستنیهای ترمیم مو با کراتین می توان عنوان نمود که کراتین سبب محافظت و ایجاد لطافت در بدنه مو می شود و یک لایه رویی به مولکول های مو می دهد.
در واقع با کراتینه کردم موها ، مایع کورتکس داخل مو بعد از عمل کراتین تغییر نکرده و ساختار مو را از داخل عوض می شود و بعد روی مولکول های مو از بیرون قفل می شود و با این کار مو صاف و لطیف خواهد شد .
کراتینه کردن موها به صاف کردن مو مربوط نمی شود بلکه هنگام کراتینه ‌کردن موها ، محلولی استعمال می‌شود که کراتین با موها ترکیب شده و آسیب‌های کوتیکول‌ مو را ترمیم می‌کند و در نتیجه کراتین موجب براق ‌شدن و کاهش فری موها می گردد اما به‌طور مستقیم موجب صاف ‌شدن موها نخواهد شد.
دو الی سه هفته پس از عمل کراتینه کردن موها ، قوام و بافت مو تغییر خواهد کرد .
موجب کاهش ریزش موی سر می گردد.
پس از عمل کراتین کردن موها ، بلافاصله درخشندگی موها افزایش می یابد .
در تولید ماده ی کراتین مو ، یک ماده ی سرطان زا به نام فرمالدئید استفاده می شود که حتی در نوع برزیلی آن نیز این ماده ی سرطان زا وجود دارد .
کراتین ماده ای ضد حساسیت ، با چسبندگی بسیار بالا و کاملا بهداشتی می باشد که ضد قارچ و ضد عفونت می باشد .
به منظور کراتینه کردن موها ، باید به مراکز معتبر مراجعه کرد تا بدین وسیله از مواد با کیفیت و اصل جهت کراتینه کردن موها استفاده شود .
هنگامی کراتینه کردن مو به خوبی موثر خواهد بود که این عمل توسط فرد متخصص با دقت و روش صحیح انجام شود .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران