عطاری صادقی – مرکز فروش گیاهان دارویی ، روغن گیاهی ،دمنوش گیاهی و عرقیات کاشان در اسلامشهر و تهران

در تهران ، اسلامشهر

معرفی عطاری صادقی – مرکز فروش گیاهان دارویی ، روغن گیاهی ،دمنوش گیاهی و عرقیات کاشان در اسلامشهر و تهران

🔴 مجموعه عطاری صادقی

🔹 مجموعه عطاری صادقی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش گیاهان دارویی ، روغن گیاهی ،دمنوش گیاهی و عرقیات کاشان در اسلامشهر و تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه عطاری صادقی :

✅ ارائه تمام گیاهان دارویی ✅

✅ انواع عرقیات خالص کاشان✅

✅ انواع روغن های گیاهی✅

✅ انواع دمنوش های گیاهی✅

✅ انواع بذریجاتو ادویه جات✅

✅ مزاج شناسی و درمان بیماری ها🥰🙏

و…

 

امیدوارم درکنار هم حال دلمون خوب باشه🥰

 

🔸 با مدیریت  حسین صادقی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

خواص مصرف انواع عرقیجات در عطاری چیست؟

گلاب
طبیعتی گرم دارد و تقویت کننده‌ی مغز و اعصاب است. غش، ضعف و بی‌هوشی را رفع کرده و بلغم را دفع می‌کند. لثه را سخت کرده و صفرابر نیز می‌باشد.
عرق نعناع
طبیعتی گرم دارد و تقویت کننده معده است. مولد خون، اشتهاآور، رفع کننده‌ی دل درد و دل پیچه، ضد تشنج و بادشکن است. گرمازدگی اطفال و سکسکه را از بین می‌برد.
عرق بیدمشک
تقویت‌کننده قلب و بدن است، ملین نیز می‌باشد.
عرق بهارنارنج
تقویت کننده‌ی قلب و اعصاب است. ضدتشنج، آرام بخش و ضدهیستری می‌باشد. افسردگی، بی‌خوابی و سکسکه را درمان می‌کند. توسط نور آدرنالین در گیرنده‌های بتا 3، تجزیه کننده چربی می‌باشد و موجب افزایش متابولیسم بدن می‌شود.
عرق کاسنی
طبیعتی سرد دارد و تب‌بُر است. پوست، کلیه و کبد را تقویت می‌کند. دارای ویتامین C است و خون را تصفیه می‌کند. حرارت آن را پایین می‌آورد و رگ‌ها را باز می‌کند. درد مفاصلی که ناشی از گرمی مزاج باشد را مداوا می‌کند
عرق آویشن
طبیعتی گرم دارد و درمان کننده بلغم، اشتهاآور، ضدعفونی کننده مجاری تنفسی، ضد تشنج و تقویت‌کننده بدن است. ترشی معده را رفع می‌کند. ضددرد، رفع کننده‌ی برونشیت، آسم، گریپ، سوءهاضمه، نقرس، سیاتیک رقیق کننده خون می‌باشد.
عرق شاه‌تره (شاطره)
طبیعتی معتدل دارد، صفرابُر و تب‌بُر است. یرقان را درمان می‌کند، تقویت‌کننده‌ی پوست و کبد است. ادرارآور است و بلغم را دفع می‌کند. تصفیه کننده‌ی خون است و باعث تقویت لثه و جلوگیری از خون‌ریزی آن می‌شود. مخلوط شاه تره، سرکه و عسل پاک کننده معده از کلیه فضولات می‌باشد.
عرق خارشتر
سنگ‌های کلیه و مثانه را دفع می‌کند. شستشو دهنده‌ی کلیه‌ها است و برای سیاه سرفه نیز مفید است. طبع این عرق گرم و خشک می‌باشد. برای دفع سنگ‌های کلیه و مثانه 3 وعده و هر بار یک لیوان ولی برای درمان بقیه بیماری‌ها هر وعده یک فنجان میل شود.
عرق اسطوخودوس
طبیعت گرم و خشکی دارد، نیروبخش، برای سردرد، میگرن و دلهره مفید است. ضمناً آرام بخش و خواب‌آور نیز می‌باشد. مخلوط آن با عسل و سرکه برطرف کننده سرگیجه، پرش ناگهانی بعضی از اعضاء، رفع صرع، وسواس و فراموشی می‌باشد.
عرق اسفناج
برطرف کننده کم‌خونی و افزایش دهنده آهن در خون می‌باشد.
عرق اکالیپتوس
با توجه به خوراکی نبودن عرق مذکور باید به‌صورت بخور از خواص آن، که همانا برطرف کنندگی سرماخوردگی، برونشیت و گرفتگی بینی است، بهره برد.
عرق بابونه
طبیعتی گرم دارد و نیروبخش است. عفونت‌های دردناک را برطرف می‌کند. اختلالت قاعدگی را تنظیم و ورم بیضه و رحم را فرو می‌نشاند. کرم‌کش است و در درمان یبوست مفید می‌باشد. همچنین لطیف‌کننده پوست بدن، ضد دردهای شکم و نفخ، معرق اشتهاآور است.
عرق دارچین تقویت کننده‌ی معده و اعصاب است، ضدترس، وسواس، بادشکن، آرام بخش و قابض نیز می‌باشد. ضمناً طبع آن خشک و گرم است
عرق بادرنجبویه
طبیعتی گرم دارد و برای حافظه مفید است. تقویت کننده‌ی مغز، قلب، معده و حواس پنج‌گانه می‌باشد. خستگی روحی، بی‌حوصلگی، سردردهای عصبی و تنگی نفس را درمان می‌کند. ضمناً محرک و نیرو دهنده قوای جنسی می‌باشد. مصرف یک فنجان در یک لیوان آب روزی 3 مرتبه بهترین شکل درمان می‌باشد.
عرق بادیان
ضد روماتیسم و معطر کننده نوشیدنی‌ها است. مصرف نصف فنجان 3 بار در روز همراه با آب سرد تسهیل کننده تنفس می‌باشد.
عرق برگ چنار
ضدآسم، چاق‌کننده و تب بر است، درد و ورم زانو و مفاصل را که از گرمی مزاج می‌باشد، تسکین می‌دهد. اگر آن را بر بدن بمالید باعث شفافیت پوست می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران