انجام کلیه خدمات ساختمانی به صورت سیار در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی انجام کلیه خدمات ساختمانی به صورت سیار در مشهد

🔴 داود فنایی

🔹 داود فنایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام کلیه خدمات ساختمانی به صورت سیار در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات داود فنایی :

✅ کلیه خدمات ساختمانی از پی تا بام

✅ ارائه کلیه خدمات جوشکاری

✅ لوله کشی آب،گاز،شوفاژ…

✅ بابهترین کیفیت ونازلترین قیمت

و…

 

🔸 شماره تماس  09375466100

🔸 آدرس  مشهد

 

لوله های مورد استفاده در لوله کشی ساختمان چیست؟

لوله های گالوانیزه: در ابتدا بهتر است تعریفی کوتاه از لوله‌های گالوانیزه داشته باشیم:

لوله هایی از جنس آهن سفید نورد و درزدار را در مرحله اول، با دستگاه‌های جوش، درزگیری می‌کنند و در مرحله بعد، با روی مذاب می‌پوشانند تا انواعی از لوله‌های سبک و متوسط گالوانیزه را تولید کنند. در بازار این لوله‌ها را با نام لوله‌های آهنی سفید سرد و گرم خواهید یافت.

از اشاره به ویژگی‌های نوع لوله‌های گالوانیزه سرد و گرم گذر می‌کنیم، چرا که اصطلاحات و روش‌هایی تخصصی دارند، اما اگر می‌خواهید از کاربرد این نوع لوله‌ها بیشتر بدانید، ادامه مقاله، منتظر شماست:

لوله‌های گالوانیزه را بیشتر برای انتقال آب، گاز و یا گلخانه استفاده می‌کنند. اما در مواردی برای تخلیه فاضلاب لوازم بهداشتی کوچک هم مورد استفاده قرار می‌دهند.

اما یادتان باشد در بازار لوله فروشی، لوله های گالوانیزه را با نمره‌ها می‌شناسند و تعداد این نمره‌ها هم کم نیست. حداقل از نمره 2 تا 20، انواع لوله‌ های گالوانیزه را معرفی می‌کند و هر کدام از این نمره‌ها، قطر و وزن مختلفی دارند.

لوله های چدنی: در سیستم لوله کشی فاضلاب شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند در شکل، طول و اتصالات و حتی نوع آلیاژ، متفاوت باشند. اما در چند سال گذشته، این لوله‌ها با انواع لوله های پلیکا، جایگزین شده‌اند، چرا که لوله های چدنی، با احتمال بیشتری در گذر زمان فرسوده می‌شوند و به دلیل تجمع رسوب، احتمال گرفتگی بالایی دارند.

لوله های پلاستیکی: عمر مفید این لوله ها بالاست، چرا که در اثر گذشت زمان، خوردگی ندارند و خسارات کمتری به آنها وارد می‌شود. بدین ترتیب، علی‌رغم عدم تجزیه آنها در محیط زیست، در بین متخصصان تاسیسات ساختمانی محبوب شده‌اند. لوله‌های پلاستیکی در انواع مختلفی ساخته می‌شوند:

لوله‌های پلاستیکی پی وی سی (PVC): این لوله‌ها، اتصال آسان‌تر و سریعتری را با سایر لوله‌ها فراهم می‌کنند، به دلیل رنگ سفیدی که دارند، در لوله کشی روکار نیازی به رنگ‌آمیزی ندارند. وزن سبکی دارند و در مکان‌هایی که دسترسی به آنها مشکل است، به راحتی نصب می‌شوند. علاوه بر آن، مقاومت بالایی در برابر مواد مواد شیمیایی دارند.

لوله های پلاستیکی PE: این لوله‌ها کاربرد زیادی در گاز رسانی و آبرسانی دارند. از ویژگی‌های ساختاری لوله های پلاستیکی PE می‌توان به مقاومت حرارتی پایین، انعطاف خوب، اشاره کرد. اما نکته آن است که این لوله‌ها حداقل در سه نوع مختلف ساخته می‌شوند که این ویژگی‌های ساختاری تا حدی در آنها متفاوت است.

انواع لوله کشی ساختمان، با اهداف مختلفی دنبال می‌شود

لوله کشی ساختمان‌ها را می‌توان به دو شکل روکار و یا توکار انجام داد:

اگر لوله کشی روکار باشد، نشتی لوله‌ها به راحتی مشخص خواهد بود، اما ممکن است در زیبایی خانه تاثیر منفی داشته باشد.
همچنین به دلیل آنکه لوله کشی به کمک لوله ای پلاستیکی، PVC و هایپر پایپ انجام می‌شود، اگر لوله کشی به شکل توکار باشد، موارد از بین رفتن لوله، نشستی و شکستگی لوله ها در حالت توکار بسیار کاهش پیدا می‌کند.
همچنین هزینه لوله کشی توکار، بیشتر از هزینه لوله کشی روکار است.
روش دسترسی آسان‌تر به لوله‌ها در زمان مورد نیاز، استفاده از لوله کشی زیر سقفی در نوع لوله کشی توکار است
لوله کشی با کیفیت خوب، به معنی عدم استفاده از لوله های گالوانیزه است. بهتر است در این حالت، از لوله پلیمر و 5 لایه (هایپرپایپ) استفاده شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران