ارائه خدمات پرستاری و تزریقات در شهر جدید سهند – آذربایجان شرقی

در آذربایجان شرقی ، سهند

معرفی ارائه خدمات پرستاری و تزریقات در شهر جدید سهند – آذربایجان شرقی

🔴 سهیل احمدی  

🔹 سهیل احمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات پرستاری و تزریقات در شهر جدید سهند – آذربایجان شرقی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سهیل احمدی :

✅ انجام کلیه خدمات پرستاری تزریقات پانسمان بخیه سوند و غیره.

✅ با کیفیت بالا و قیمت مناسب

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  آذربایجان شرقی شهر ستان اسکو شهر جدید سهند

مزایای استفاده از پرستار خصوصی چيست؟

مدیریت تغذیه و رژیم غذایی بیمار
پرستارانی که وظیفه‌ی پرستاری از بیمار در منزل را برعهده دارند باید تغذیه و رژیم غذایی بیمار را نیز مدیریت کنند. پرستار برای بهبود بیماری و پیش‌برد روند درمان بیمار، رژیم غذایی مناسبی را برای بیمار در نظر می‌گیرد.

همچنین از غذاهایی که در روند درمان نتیجه‌ی عکس می‌گذارد مطلع ‌می‌باشد و به خورد بیمار نمی‌دهد. رژیم غذایی دارای ویتامین کافی و سرشار از مواد مقوی برای بیمار تازه ترخیص شده از بیمارستان در نظر می‌گیرد. پرستار همچنین رژیم غذایی را مطابق با سن و سال بیمار و ذائقه‌ی غذایی او در نظر می‌گیرد.

پرستاری از بیمار در منزل و مدیریت دارو
از دیگر مزایای مراقبت از بیمار در منزل مدیریت داروهای مورد نیاز بیمار می‌باشد. ممکن است بیمار دارای چند نسخه و داروهای مختلفی باشد که در این صورت مدیریت آنها سخت می‌باشد. پرستار با تجربه‌ی کاری و مهارت کافی که در این خصوص دارد مدیریت آنها را به خوبی اجرا می‌کند.

همچنین در صورتی که بیمار دارای داروهای تزریقاتی باشد، پرستار تزریقات را انجام می‌دهد. شما با انتخاب پرستار متخصص که مهارت‌های لازم را دارد دیگر نگران مدیریت داروهای بیمار نخواهید بود. پرستار زمان بندی مناسبی جهت مصرف دارو توسط بیمار ارائه می‌کند تا از تداخل دارویی جلوگیری کند. همچنین یادآوری زمان مصرف دارو بر عهده پرستار خصوصی می‌باشد.

تسریع در بهبودی بیمار
از دیگر مزایای پرستاری از بیمار در منزل تسریع در بهبودی و سریع‌تر طی شدن دوره‌ی نقاهت می‌باشد. بیمارانی که از آنها در منزل نگهداری می‌شود دارای روحیه‌ای قوی‌تر و شادتر می‌باشند. روحیه‌ی شاد بیمار تاثیر بسزایی در روند بهبودی و طی شدن سریع‌تر دوره‌ی نقاهت وی دارد. همچنین دور بودن از فضای بیمارستان و فضای درمانی نیز باعث شادابی روحیه بیمار می‌شود. طی شدن دوره‌ی نقاهت در کنار خانواده و به دور از فضای بیمارستان نیز باعث بهبودی سریع‌ار بیمار می‌شود.

کاهش هزینه‌ها با پرستاری از بیمار در منزل
مهم‌ترین مزیتی که پرستاری از بیمار در منزل دارد، کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در آنها می‌باشد. اکثر بیماران پس از طی کردن مراحل درمان در بیمارستان دیگر نیاز به تجهیزات خاص پزشکی ندارند.

به همین دلیل نگهداری از بیمار در بیمارستان و اجبار به پرداخت هزینه‌ی تخت اشغالی مقرون به صرفه نیست. همچنین هزینه‌های رفت و آمد اعضای خانواده تا بیمارستان نیز به این هزینه‌ها اضافه خواهد شد.

مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل از هزینه‌های جانبی و بیمارستانی به طور چشمگیری می‌کاهد. به طوری که اکثریت خانواده‌ها ترجیح می‌دهند بیمار برای ادامه‌ی روند بهبودی به منزل منتقل شود و دارای پرستار خصوصی باشد. از طرفی هم با انتخاب پرستار خصوصی، بیمار به طور شبانه روزی دارای مراقبی تمام وقت می‌باشد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران