بهترین مرکز طراحی و اجرا کناف کاری و سقف کاذب در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی بهترین مرکز طراحی و اجرا کناف کاری و سقف کاذب در تبریز

🔴 سعیدمحمودی

🔹 سعیدمحمودی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرا کناف کاری و سقف کاذب در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سعیدمحمودی :

✅ طراحی و اجرایه انواع سقف کناف …تایل شصت در شصت و و اذران…

✅ با بهترتین و ماهرترین اکیب…

✅ تبریز و حومه

و…

 

🔸 آدرس  تبریز

مزایای استفاده از کناف چیست؟

1-مقاومت سیستم ساخت و ساز خشک و به طور کلی ” کناف ” در برابر زلزله : به علت سبكی و همچنین انعطاف پذیری بسیار بالا ی پیش بینی شده در آیین نامه [ همچنین مهندسین سازه در طراحی لرزه ای ساختمان ، به این نکته واقفند که ضریب نیروی زلزله در جایی که میانقاب ها از خود مقاومت نشان می دهند افزایش میابد ، اما در سیستم دیوار کناف ، میانقاب ها از خود مقاومتی نداشته و باعث سختی کاذب سازه نمی شوند ]

2-ایمنی سیستم کناف : بدلیل اتصالات مناسب و مطمئن . در دیوارها و سقف های کاذب کناف معمولا اتصالات به صورت پیچی و مطابق ضوابط و آیین نامه های مدون انجام میشود ، همچنین اتصالات زیرسازی کناف به سقف اصلی یا سازه ، بی نیاز به جوشکاری بوده و با ( میخ و چاشنی ) به موضع مورد نظر ، اتصال میابد.

3-سرعت اجرای بسیار بالای کناف : سیستم کناف ( در شرایط کاملا طبیعی ، با نیروی معقول ) نسبت به سیستم سنتی تا 4 برابر سریع تر قابلیت اجرا را دارا میباشد ،( چراکه بی نیاز به جوشکاری ، تعویض اکیپ ، خشک شدن ملات و … است ) !!

4- اجرای راحت تر : به دلیل طراحی ذاتی مناسب این سیستم ، برش کاری و اتصال آسان ،کناف نسبت به سیستم سنتی سهولت اجرا را برای مجری و کارفرما ، به همراه خواهد داشت.

5 و 6 – وزن كم و طبعا کاهش هزینه: به دلیل نوع ساختار سیستم ( درصورت استفاده از این سیستم در دیوار نسبت به سیستم های متداول مشابه (مانند تری دی پنل ) به دلیل کاهش وزن قابل توجه بار مرده ساختمان در سیستم کناف ،در صورت محاسبه ( قبل از طرح تیر و ستون ) ، اسکلت سازه تا 25% سبک تر میگردد که به دلیل این صرفه جویی ، با حسابی سر انگشتی ، عملا اجرای دیوار کناف برای سازنده رایگان در می آید !! در صورتی که مهندسین محاسب بارگذاری را بر اساس دیوار کناف انجام دهند تفاوت قابل توجه ابعاد تیر و ستون و سبک شدن اسکلت در مدل های کامپیوتری و به طبع آن در عمل مشهود است.

7- افزایش سطح مفید زیر بنا در سیستم دیوار های کناف نسبت به سیستم های مشابه : به دلیل كاهش اشغال فضاتوسط دیوارها و پارتیشن های کناف ، این امکان وجود دارد که فضای مفید داخل واحد های ساختمانی ، کمتر صرف حجم دیوارها شود.

8- عایق حرارتی مناسب : سیستم کناف در صورت اجرای اصولی به شدت عایق حرارت می باشد حتی در صورت نیاز به عایق حرفه ای ،( بدلیل وجود فضای خالی بین دیوار ) می توان آن را با استفاده از عایق مناسب ،ایزوله نمود.

9- عایق صوتی مناسب کناف : دیوار کناف نسبت به دیوار سنتی از جذب صوت مناسب تری برخوردار است. همچنین در صورت نیاز بیشتر به عدم نفوذ پذیری صوت در دیوار همانند آنچه در مورد عایق حرارتی کناف گفتیم ، میتوان فضای خالی دیوار را با مواد جاذب صوت پر کرد تا بهسازی صوتی را به حداکثر برسانیم. [رجوع شود به مقاله مرتبط با عایق صوتی] فراموش نکنید در اجرای اصولی دیوار کناف کلیه المانهای فلزی با نوار های عایق از زمین و سقف مجزا شده و نیز دیوار کناف حتما باید تا سقف اصلی ( نه سقف کاذب) ادامه یابد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران