بهترین مرکز خدمات و دکوراسیون ساختمان در کل تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز خدمات و دکوراسیون ساختمان در کل تهران

🔴 سلیمان امیدی

🔹 سلیمان امیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات و دکوراسیون ساختمان در کل تهران  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سلیمان امیدی :

✅ خدمات دکوراسیون، تعمیرات و بازسازی و تهیه و نصب کاغذ دیواری،نقاشی و …

✅ تعمیرات و ساخت نمای بیرونی ساختمان

✅ در تهران با بهترین کیفیت و جدیدترین متد، مناسب ترین قیمت

✅ در کوتاهترین زمان

و…

 

🔸 شماره تماس  09195516810

🔸 شماره تماس  09121721735

🔸 آدرس  تهران – محدوده گیشا، کوی‌ نصر

 

4 اصل مهم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل چیست؟

رنگ در دکوراسیون داخلی خانه
یکی از مهم ترین جنبه های ظاهری در دکوراسیون داخلی منزل، رنگ می باشد. رنگ باعث ایجاد تدوام و ماندگاری در فضا می‌شود و بر روحیات و خلقیات اعضای خانواده تاثیر می‌گذارد. شاید بتوان در اهمیت رنگ در طراحی داخلی خانه چنین گفت که پیش نیاز اصلی دکوراسیون داخلی، شناخت رنگ هاست. بنابراین، قبل از هر اقدامی اول در مورد رنگ منزل خود تصمیم بگیرید و با یک طراح داخلی مشورت کنید. دیزاین داخلی تا اندازه قابل توجهی نیاز به دانش رنگ شناسی دارد.

نور پردازی در دکوراسیون داخلی
نورپردازی مناسب برای فضای داخل خانه علاوه بر اینکه فضا را برای عملکردهای مختلف روشن می‌کند، باعث ایجاد خلق و خوی شاد نیز می‌شود. طراحی نور پردازی و اتصالات نوری لازم است که با دقت و دانش بالا صورت گیرد چراکه هر گونه جابه‌جایی در نورپردازی نیازمند هزینه بالایی است و همچنین می‌تواند در نورپردازی کل فضای خانه اختلال ایجاد کند. یکی دیگر از موارد مهم در بحث نورپردازی، انتخاب محل مناسب برای پریزهای برق است تا عملکرد خوبی داشته باشند. نور پردازی کاذب، نورپردازی متمرکز، تجهیزات روشنایی مانند لوسترها و ..، همگی شامل موارد نورپردازی داخلی محسوب می‌شوند.

بافت و تکسچر در دکوراسیون داخلی
بافت و یا تسکچر باعث زیبایی بصری فضای داخل خانه شما می‌شود. بافت‌های متنوع در فضای یک خانه نیاز اصلی یک دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود چراکه تسکچرها حال و هوای فضای داخلی منزل شما را تعیین می‌کنند. طراحان برای تسکچر می‌توانند از عناصر مختلفی نظیر پرداخت نقاشی ساختمان، منسوجات مانند مبل و پرده، دیوارپوش‌ها و دیگر لوازم جانبی استفاده کنند. در واقع راه‌های زیادی با روش های مختلف نقاشی برای خلق تسکچر وجود دارد. برخی از اصطلاحاتی که هنگام نقاشی مورد استفاده قرار می‌گیرد، پتیه، مات، براق، ابر و بادی و …، است.

پوشش دیوار برای تسکچر
طرح کاغذهای دیواری در انواع و سبک‌های مختلف تولید می‌شود، بنابراین می‌تواند راهی سریع و آسان برای هماهنگی با فضای داخلی خانه در نظر گرفته شود. همچنین، استفاده از کاغذهای دیواری در طیف‌های رنگی مختلف به ایجاد تسکچر در رنگ‌های مختلف برای شکل گرفتن تضاد کمک می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران