بهترین مرکز انجام خدمات کف سابی و سنگ سابی در هرمزگان

در هرمزگان

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات کف سابی و سنگ سابی در هرمزگان

🔴 منوچهر صفری

🔹 منوچهر صفری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات کف سابی و سنگ سابی در هرمزگان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات منوچهر صفری:

✅ ساب زدن انواع سنگ و گرانيت لایه برداری

✅ لبه‌گیری انواع‌سنگ وموزائیک

✅ با بروز ترین دستگاه و لقمه

✅ شست وشو وپالیش‌انواع سنگ مرمر و سرامیک

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۷۰۳۱۳۲۴۹ واتساب

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۰۲۱۳۹۱۲۷

 

مهمترین دلایل انجام خدمات کفسابی چیست؟

۱: صاف و یکدست نبودن سطح کف ساختمان

یکی از اصلی ترین زمان های نیاز به عملیات کفسابی ساختمان هنگامی است که سطح کف ساختمان از حالت تراز خارج شده و دچار پستی بلندی شود. این مشکل می تواند به دلیل عدم توجه کافی در ساخت و ساز ساختمان های نوساز و یا نشست خفیف ساختمان ایجاد شود که باعث عدم سهولت در هنگام رفت و آمد ساکنین و جابجایی وسایل می شود.

۲: از بین نرفتن جرم ها و مصالح ساختمانی تثبیت شده بر روی سنگ کف ساختمان

در مواقعی پس از نصب موزاییک، سنگ و یا … سیمان، ملات، چسب و یا هر نوع مواد خارجی دیگر بر روی سطح کف ریخته می شود که با روش های ساده و معمولی قابل پاکسازی نمی باشند، در این هنگام عملیات کفسابی بهترین راه حل برای از بین بردن این مواد از روی کف ساختمان می باشد.

3-شکستگی قسمتی از سنگ و یا آسیب دیدن کف ساختمان

این مشکل معمولا به دلیل سقوط اجسام سنگین بر روی سطح سنگ ایجاد می شود که باعث شکستگی و یا اسیب دیدن مصالح به کار رفته در کف ساختمان شده و حالت زشتی را برای محیط ایجاد می کند.

کفساب به چه کسی گفته می شود؟

فردی که از دانش و تخصص بالایی در زمینه کفسابی برخوردار است و به تمامی ابزارها و دستگاه های مخصوص و کفسابی و سنگسابی نحوه ی صحیح استفاده از آن ها تسلط کامل داشته باشد کفساب نام دارد

کفساب خوب دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

یک کفساب خوب برای شروع کار ابتدا مناسب ترین نقطه از محل را انتخاب کرده تا در حین عملیات کفسابی هیچ قسمتی از قلم نیفتد و پس از اتمام کار تمامی ناهمواری ها و جرم ها کاملا از بین بروند .

با حضور به موقع خود و نیروها در محل پروژه و با مدیریت لازم در زمان، بتواند بدون اتلاف وقت و در سریع ترین زمان ممکن کار را با بهترین کیفیت تحویل کارفرما دهد .

کفساب باید به خوبی از تمامی ابزارها و لقمه سنگ های مصرفی برای هر نوع کف، آگاهی لازم را داشته باشد و بتواند سنگ های نامرغوب را تشخیص دهد و به اطلاع کارفرما برساند.

همچنین باید از امور فنی و برق صنعتی بسته به شرایط محیط در استفاده از برق تک فاز و یا سه فاز جهت راه اندازی دستگاه ها اطلاعات کافی داشته باشد.

کفساب خوب باید به یکی از مهم ترین اصل کفسابی که پر کردن درزها و شکاف های میان سنگ ها و کف ساختمان می باشد توجه خاصی داشته باشد و بتواند با تهیه و ساخت بتونه مناسب این عمل را به بهترین صورت انجام دهد تا هیچ روزنه ای باقی نماند .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران