گروه ثبت لیان – ثبت شرکت ، ثبت برند و ثبت لوگو در تهران

در تهران ، تهران

معرفی گروه ثبت لیان – ثبت شرکت ، ثبت برند و ثبت لوگو در تهران

🔴 مجموعه ثبت لیان

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز
از اینکه خدمات خود را به مجموعه ثبت لیان می سپارید از شما سپاسگزاریم.

خدماتی که مجموعه ما در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می دهد
⭐ثبت موسسات غیر تجاری
⭐ثبت شرکت سهامی خاص
⭐ثبت شرکت مسئولیت محدود
⭐ثبت شرکت جهت تاسیس دفتر پیشخوان خدمات دولت
⭐ تهیه و تنظیم صورت جلسه آگهی تغییرات شرکت (انتقال سهام ، تغییر اعضا هیات مدیره ، تغییر نام شرکت ، تغییر موضوع فعالیت شرکت و … )

⭐پلمپ دفاتر قانونی کل و روزنامه
⭐اخذ کد اقتصادی
⭐ثبت اختراع،
⭐ ثبت برند تجاری،
⭐ ثبت علامت (لوگو)

🌹🌹ممنون از حسن اعتماد شما🌹🌹

 

🔸 با مدیریت جهانگیرفرد

🔸 شماره تماس 09211726962

🔸آدرس تهران

 

اهمیت ثبت شرکت چیست؟

ثبت شرکت، علاوه بر اینکه وسیله ای است که دولت مقررات شرکتهای تجارتی را کنترل بنماید، فواید مهم دیگری دارد که از لحاظ شرکای شرکت و مراجعین آن دارای اهمیت بسیار است و آنها مختصرا عبارتند از:

١. هر گاه شرکت به ثبت برسد، قراردادهای منعقده بین شرکای رسمی بوده و بعدها هیچ یک نمی توانند مانند اسناد غیررسمی از وجود شرکت نامه و اساسنامه و سایر تصمیماتی که به ثبت می رسد اظهار بی اطلاعی نموده و یا به ایراداتی که درباره اسناد غیررسمی ممکن است وارد نمود استناد نمایند.
۲. ثبت شرکت از لحاظ معامله کنندگان با شرکت در درجه ای از اهمیت است که بدون مراجعه با آن اغلب نمی توانند معامله کنند.

زیرا کسی که قرارداد مهمی با شرکت منعقد می نماید یا معامله مهمی انجام می دهد باید بداند که سرمایه شرکت تا چه اندازه است و اختیار مدیران شرکت تا چه حد بوده و بالاخره قدرت و توانایی این شخصیت حقوقی به چه میزان است.

مواد مهم و لازم هر شرکت در جراید کثیر الانتشار آگهی می شود تا همه از آن مستحضر باشند، علاوه بر آن، به نحوی که در اغلب ممالک معمول است هر شخص خارجی (خارج از شرکت) و اینکه ظاهرا ذی نفع نباشد می تواند به پرونده ای که برای ثبت شرکت تشکیل شده مراجعه و از محتویات آن اطلاع حاصل کند.
٣. همان طور که اشاره شد، مراحل ثبت شرکت رسیدگی است که متصدیان امر انجام می دهند تا معلوم شود آیا برای به وجود آوردن این شخصیت حقوقی دفتهای لازمه شده و مقررات رعایت گردیده است یا خیر؟
۴. فایده دیگر ثبت شرکت این است که چون شرکت تحت نام مخصوصی فعالیت و تجارت می کند و این اسم ثبت شده و مخصوص آن شرکت می باشد و معمولا اسم شرکت، اسم تجارتی او نیز هست و از این نظر دارای ارزش اقتصادی بوده، قسمتی از دارایی شرکت را تشکیل می دهد که قابل انتقال است (ماده ۵۷۹ قي.ت)؛ لذا دیگران اجازه استفاده از آن اسم را ندارند. ولی در صورتی که شرکت، ثبت نشده باشد اشخاص دیگر نیز می توانند تحت آن اسم فعالیت و تجارت کنند و از اعتبار نام آن شرکت استفاده کنند.

۵. در حال حاضر تمامی سازمان ها، ادارات، نهادها و بانک های دولتی و غیردولتی در صورتی شرکت را به رسمیت می شناسند و حاضر به عقد قرارداد و همکاری با یک شرکت هستند که شرکت مزبور ثبت شده باشد و مدارک معتبر مثل شرکت نامه با اظهارنامه و آگهی تأسیس مبنی بر تأسیس و به ثبت رسیدن شرکت داشته باشد ..

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران