مرکز فروش کرم ضد لک و روشن کننده پوست در بوشهر و سراسر کشور

در بوشهر ، بوشهر

معرفی مرکز فروش کرم ضد لک و روشن کننده پوست در بوشهر و سراسر کشور

🔴 عصمت حسنی

🔹 عصمت حسنی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش کرم ضد لک و روشن کننده پوست در بوشهر و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عصمت حسنی :

✅ کرم معجزه زیبایی یک کرم باورنکردنی ضد لک

✅ حذف هر نوع لک و کک ۱۰۰%

✅ روشنی صورت و بدن تا چند درجه

✅ حذف لکه آفتاب سوختگی

✅ حذف لکه های جوش صورت

✅ کرم معجزه دارای ویتامین و نرم کننده پوست

✅ اگر از لکه های زشت صورت خسته شدی از بس کرم پودرهای سرب دار زدی که لک صورتت معلوم نشه فقط یکبار زیبایی پوست و روشنی صورتت را با کرم زیبای معجزه همه را متعجب کن

✅ ارسال به سراسر ایران با پست پیشتاز ۴۸ ساعته

و…

 

🔸 آدرس  بوشهر – شهرستان گناوه

کرم ضد لک چیست؟

همانطور که از نام این کرم مشخص است وظیفه این کرم جلوگیری از بروز لک بر روی پوست و یا در صورت بروز رفع و یا کم رنگ کردم لک های پوستی است. کرم های ضد لک شامل ویتامین C، ترکیبات هیدروکینون با غلظت های مختلف و ترکیبات دیگری است که در نهایت موجب می شود که به هنگام استفاده از این کرم، پوست رنگ سازی را متوقف کرده و به رنگ طبیعی خود باز گردد و در این راستا لک های موجود بر روی پوست را از بین برده و مانع از ایجاد لک بر روی پوست می شود.

کرم های ضد لک با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می زنند. شما علاوه بر اینکه شاهد محو شدن لکه های پوستی صورت خود هستید پوستتان یک درجه روشن تر نیز می شود. خاصیت این کرم ها به گونه ای است که علاوه بر محو کردن لکه ها سبب می شود پوست شما شاداب تر و روشن تر جلوه کند.

در مورد غلظت هیدروکینون موجود در کرم ضد لک باید توجه داشت که از غلظت زیر ۴ درصد استفاده شود چرا که درصد های بالاتر ممکن است موجب بیشتر شدن لک و یا حتی سوختگی پوست شوند.
بنابر آنچه گفته شد، کرم های ضد لک باید دارای هیدروکینون زیر ۴ درصد باشند و حتی برخی از انواع آن فاقد هیدروکینون می باشند. کرم های ضد لک در انواع و اقسام مختلفی در بازار موجود هستند که باید وابسته به نیاز پوست و البته تحت نظر پزشک بهترین نوع مناسب برای پوست انتخاب و سپس مورد استفاده قرار بگیرد.

لک پوستی چیست و چگونه به وجود می آید؟

لک های پوستی، از رایج ترین و متداول ترین مشکلات پوستی است که قشر وسیعی از افراد را درگیر خود می کند. اما لک های پوستی، انواع مختلفی دارند. رایج ترین نوع لک پوستی که تقریبا اکثر افراد با آن برخورد داشته اند، لک های پوستی ناشی از سوختگی آفتاب است. البته این لک ها، گاها در شکل کک و مک و گاه سوختگی سطح وسیعی از پوست بروز می کنند. اشعه آفتاب، با تحریک ملانین پوست، موجب افزایش رنگ دانه های پوست شده و منجر به آفتاب سوختگی و ایجاد لک بر پوست می شود.

پوست صورت به دلیل حساس بودن، بیشتر از این اشعه آسیب می بیند و به لک و کک و مک منجر می شود. البته به جز لک های ناشی از آفتاب سوختگی، دلایل دیگری نیز برای بروز لک بر پوست وجود دارد. بیماری های ژنتیکی، تغذیه غلط و نامناسب می تواند باعث بروز لک بر پوست شما شود.

همچنین، داروهایی مثل دارو های هورمونی و یا دارو های ضد بارداری، نیز گاها باعث بروز لک بر پوست می شوند. بیماری هایی مثل مشکلات کبدی – کلیوی و یا آس نیز ممکن است احتمال بروز لک و کک و مک بر پوست را بالا ببرند. افراد با این دسته از لک های پوستی، بهتر است با پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی مشورت کنند. اما برای دسته اول، بهترین راه حل استفاده از کرم ضد لک است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران