تولید و فروش انواع ظروف پلی اتیلن و پلی پروپیلن در کرج

در البرز ، کرج

معرفی مرکز تولید و فروش انواع ظروف پلی اتیلن و پلی پروپیلن در کرج

🔴 گروه صنعتی سپهر پلاستیک

🔹 گروه صنعتی سپهر پلاستیک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع ظروف پلی اتیلن و پلی پروپیلن در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 گروه صنعتی سپهر پلاستیک با پشتوانه ۴۰ سال تجربه و سابقه درخشان و تخصص در زمینه تولید انواع ظروف پلاستیکی افتخار همکاری با برندهای مطرح دنیا را دارد

 

🔸 با مدیریت  مسعود سلیمان خان

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۳۶۱۰۱۸۸

🔸 آدرس  کرج – میدان ماهدشت روبروی بیمارستان شریعتی

پلاستیک چیست؟

پلاستیک به دسته‌ای از مواد مصنوعی و یا نیمه مصنوعی گویند که از فرایند بسپارش یا پلیمریزاسیون بدست می‌آیند. پلاستیک‌ها دسته‌ای از بسپارهای افزایشی یا تراکمی هستند.
پلاستیک‌ها را می‌توان به شکل‌های مختلف درآورد.

عمدتاً پلاستیک‌ها برای عرضه به بازار به مواد کمکی متعددی از قبیل مواد ضد بلوک، آنتی‌اکسیدان‌ها، عوامل ضدشکاف مانند پلی‌بوتادین‌ها، پایدارکننده‌های گرمایشی، لغزنده‌کننده‌ها، رنگ‌ها و تأخیراندازهای شعله‌وری از قبیل آنتمران آغشته می‌کنند. پس از دفع پلاستیک به صورت زباله، هر یک از این مواد می‌تواند در اثر حرارت غذا با مواد غذایی وارد واکنش شیمیایی پلیمر شود.

انواع پلاستیک و خواص آن
موادی هستند جامد و پایدار با منشاء نفت و گاز که امروز جانشین بسیار مناسبی برای چوب و فلز و شیشه و سرامیک ها می باشند. منشاء اصلی پلاستیک اتیلن (C2 H4) می باشد که خود از اتان و پروپان تشکیل می شود.

طبقه بندی پلاستیک ها در مهمترین تقسیم بندی به دو گروه اصلی تقسیم می شوند:

الف) ترموپلاست ها (پلاستیک های گرما نرم): یعنی پلاستیک هایی که در اثر حرارت نرم شده و در اثر از دست دادن حرارت سخت می شود؛ مثل: نایلون.

ب) ترموست ها (پلاستیک های گرما سخت): منظور پلاستیک هایی که برای اولین بار در اثر حرارت شکل پودری آنها به قطعه ای یک پارچه تبدیل می شود. اما این قطعه دیگر هرگز توسط گرما ذوب نخواهد شد؛ مانند: ملامین، باکالیت. (به علت وجود پیوند های عرضی و شبکۀ سه بعدی)

مزایای پلاستیک
پلاستیک دارای دو مزیت بسیار مهم است که دوام و هزینه جزو مهم ترین مزیت ها به شمار می آیند در قسمت بعد در مورد هر کدام از مزیت ها به طور جداگانه صحبت می کنیم.

دوام
پلاستیک با دوام است زیرا شما به راحتی می توانید ظروف پلاستیکی را از فاصله دور پرتاب کنید و از شکستن آنها نگران نباشید. ظروف پلاستیکی به گونه ای طراحی شده است که در برابر مقدار کمی از فشار و ضربه مقاومت می کند. به عنوان مثال، اگر در خارج از منزل مشغول خوردن ناهار هستید می توانید بدون ترس از شکستن ظروف پلاستیکی، خود را درون سطل زباله بیاندازید.

هزینه
پلاستیک ارزان تر از سایرظروف مانند شیشه، فلز و چوب است. تولید کنندگان زیادی امروزه ظروف پلاستیکی را تولید می کنند پس در تعداد بالایی در بازار عرضه می شود و باعث می شود هزینه کلی این مواد کم باشد. از پلاستیک در نگهداری مواد غذایی استفاده می شود زیرا این ظروف اغلب در استفاده روزمره آسیب نمی بینند و با گذشت زمان دچار شکستگی نمی شوند. برای جایگزینی این ظروف هزینه کمتری صرف می شود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران