خرید کالا خارجی و واردات کالای تجاری از چین در تهران

در تهران ، تهران

معرفی خرید کالا خارجی و واردات کالای تجاری از چین در تهران

🔴 شرکت IMCO

🔹 شرکت IMCO یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید کالا خارجی و واردات کالای تجاری از چین در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت IMCO :

✅ حمل و ترخیص کالا دریایی و هوایی از مبدا شنزن و گوانگژو و شانگهای

✅ خدمات گمرکی و بازرگانی

✅ تامین قطعات الکترونیک شامل رله ۱۲ ولت،آیسی LM324

✅ قطعات تولیدکنندگان محافظ ترانزیستور و قطعه SMD و ماژول

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران

 

مزایای واردات از چین شامل چه مواردی می شود؟

بیشترین سوال افراد از مجموعه ما این است که واردات از چین چه مزایایی دارد و اینکه چرا کشور چین را برای واردات پیشنهاد می‌کنند. یکسری از مزایای مهم آن به شرح زیر می‌باشد:
به صرفه بودن قیمت کالاهای چینی؛ یکی از مهم‌ترین مزایای واردات کالا

دقیقا یکی از مزایای واردات از چین همین یک موضوع می‌باشد و بسیاری از افراد به دلیل همین یک مورد محصولات و اجناس خود را از کشور چین وارد می‌کنند. حالا می‌پرسید که علت این ارزانی چیست؟ برخی از علت‌های پایین بودن محصولات چینی، شامل موارد زیر می‌باشد:

بکارگیری نیروی کار زیاد با دستمزدهای بسیار کم
تولیدات انبوه
استفاده از فناوری­‌های به روز دنیا
اقتصاد قوی کشور چین

در نتیجه می‌توان گفت جهت کاهش هزینه­‌ها، واردات از چین برای افراد بسیار بهتر و مفیدتر خواهد بود.

محصولات درجه یک و خاص چینی

بیشتر تولیدکنندگان در چین، برای طراحی و ساخت محصولات خود از نوآوری‌های ویژه و تکنولوژی روز دنیا استفاده می­‌کنند. به همین خاطر، کالاهای خاص و درجه یکی را تولید و در اختیار مردم کشور خود و سایر کشورها قرار می‌دهند و دقیقا به همین علت است که هر روز تقاضای بازار برای استفاده از محصولات با کیفیت و نوآورانه چین افزایش یافته و در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.
در دسترس بودن کالاهای با کیفیت چینی

امروزه، برخی از افراد بر این باورند که کالاهای چینی قلابی بوده و هیچ گونه کیفیتی ندارند و بلافاصله بعد از خرید، خراب می‌شوند. فکر می‌کنم این جمله را بارها از اطرفیانتان شنیده‌اید که این جنسش چینی است و اصلا به درد نمی­‌خورد. البته من به این افراد حق می­‌دهم چرا که بسیاری از تولید کنندهای قلابی کالاهای بی کیفیت و آشغال خود را به اسم محصول چینی به دست مردم می­‌دهند. اما شایان ذکر است که بگویم این باور و این دید کاملا اشتباه می­‌باشد، چرا که بسیاری از تولیدکنندگان چینی در قبال کالایی که به شما می­‌فروشند، کیفیت آن را تضمین می­­‌کنند.

تاثیر رشد سریع تجارت و کسب و کارهای شما با واردات کالاهای چینی

توصیه کارشناسان ما به شما این است، که اگر قصد دارید تجارت آنلاینی را شروع کنید و در آن موفق شوید، بهتر است که از کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب بازار چین بهره‌مند شوید. با انجام این کار می­‌توانید برای خود یک نمایندگی معتبر از محصولات را راه اندازی کرده و کالاهای مورد نیاز مشتریان خود را در بالاترین کیفیت ممکن فراهم نمایید. این ویژگی علاوه بر اینکه یکی از مزایای واردات کالاهای چینی به ایران به شمار می‌رود، باعث می‌شود بتوانید به صورت کاملا مستقل کسب و کار شخصی و مورد علاقه خود را داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران