بهترین مرکز خرید و فروش ارزهای دیجیتال و انواع دستگاه های قانونی در شیراز و سراسر کشور

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز خرید و فروش ارزهای دیجیتال و انواع دستگاه های قانونی در شیراز و سراسر کشور

🔴 رامین ربیع پور

🔹 رامین ربیع پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال و انواع دستگاه های قانونی در شیراز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رامین ربیع پور :

✅ خرید و فروش انواع ارز های دیجیتال

✅ بدون کارمزد

✅ تسویه آنی و بدون معطلی با بانک ملت و شبا برای سایر بانک ها تا سقف ۶۰۰ میلیون

✅ امکان معامله حضوری و غیر حضوری

✅ ۴ سال سابقه کار

✅ ساپورت و معامله کلیه ارزهای مورد تایید بایننس binance و کوین اکس coinex

✅ Btc بیتکوین

✅ Eth اتریوم

✅ Xrp ریپل

✅ Tron ترون

و…

 

🔸 آدرس  شیراز ،

مزایای ارز دیجیتال چیست؟

۱- معاملات آسان Easy Transactionsمزایای ارز دیجیتال
لازم است اشاره کنیم که آسان‌تر شدن معاملات در دنیای تجارت از کاربردهای ارز دیجیتال است که در مقاله مربوطه به تشریح آن پرداخته‌ایم. فرایند خرید و فروش و معاملات در داخل شبکه رمز ارزها و در این بازار نیز بسیار ساده و آسان صورت می‌پذیرد. از لحظه ای که کاربر اراده ورود و خرید فروش در این بازار را داشته باشد، تا زمان نهایی شدن خرید فقط چند دقیقه زمان لازم است و از این گذشته نیاز به بلند شدن از پشت کامپیوتر و یا گوشی را نیز نخواهد داشت.

برای یک خرید ساده در سیستم سنتی شما باید اول حساب بانکی بازد کنید. سپس نوبت به واریز پول به حساب و در نهایت بعد از چند دفعه مراجعه، اقدام به خرید نهایی خواهد شد.

در بسیاری از کشورها که متأسفانه ایران جزء آن ها نیست، شما حتی می‌توانید با استفاده از دستگاه های ATM نیز برای خرید بیت کوین، لایت کوین و اتریوم اقدام کنید. این مهم نشان می‌دهد که ورود به بازار ارزهای دیجیتال برای کاربران بسیار ساده شده است.

۲- امنیت بالا Security
یکی دیگر از مزایای ارز های دیجیتال امنیت آنها است. امنیت رمز ارزها با استفاده از نرخ هش تعیین می‌شود. هر چقدر نرخ هش یک شبکه بیشتر باشد، قدرت محاسباتی بیشتری برای نفوذ به شبکه نیاز خواهد بود و در نتیجه امنیت آن نیز بالا خواهد بود.

وجود بلاک چین ها این امنیت بالا را در بازار رمز ارزها باعث شده‌اند. البته کاربران نیز می‌توانند با دقت به نکات امنیت ارزهای دیجیتال شرایط بهتری را برای معاملات خود ایجاد نمایند. برای مثال دقت بسیار زیادی برای انتخاب یک صرافی رمز ارز نیاز است.

۳- هزینه های کمتر
از دیگر مزایای بازار ارز دیجیتال هزینه های کم و مقرون به صرفه است. البته این کم بودن هزینه فقط مربوط به معاملات داخل خود این بازار نیست. بلکه افرادی که از رمز ارزها برای پرداخت هزینه های مختلف و قیمت کالاها استفاده می‌کنند می‌توانند این میزت را در سایر مبادلات خود نیز مشاهده کنند. نرخ هزینه پرداخت شده با رمز ارزها به دشت پایین تر از همین نرخ هزینه برای مبادلات بانکی است.

کارمزدهای داخل شبکه نیز به نوع ارز دیجیتال شما بستگی خواهد داشت. با استفاده از مرز ارزهایی مانند تتر، ترون و یا اتر شما می‌توانید با کمترین کارمزد ها، معاملات خود را مدیریت نمایید.

۴- سریع و با کمترین فوت وقتمزایای ارز دیجیتال
از دیگر مزایای ارز دیجیتالی می‌توان به سرعت بالای آنها در پرداخت ها و نقل و انتقال ها اشاره نمود. تمام مبادلات سنگین در هر روز تنها در چند ثانیه انجام می‌شود. همین تفاوت بالا در سرعت پرداخت ها در بازار رمز ارزها نسبت به حساب های بانکی اعم از پی پال یا مستر کارت باعث شده تا میل و رغبت به سمت استفاده از آنها هر روز بیشتر و بیشتر شود.

۵- رشد تصاعدی
از دیگر مزایای بازار ارز دیجیتال می‌توان به رشد تصاعدی آن اشاره کرد. ارزش بازار ارز های دیجیتال در فاصله سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱ از ۱.۶ میلیارد دلار به بیش از ۱.۴ تریلیون دلار رسیده است. سایر بازارهای مالی معمولاً برای چنین رشدی نیاز به نیم قرن زمان دارند. در حالی که در بازار رمز ارزها در کمتر از یک دهه تمام این رشدها به واقعیت پیوسته است.

همان طور که می دانید یکی از اصلی ترین لازمه های یک بازار مالی خوب، حجم بالای معاملات و ارزش آن بازار است. بازار کریپتوکارنسی ها در همین مدت کوتاه از بسیاری از بازارهای بورس جهانی نیز پیشی گرفته و تبدیل به یک بازار بزرگ شده است. اتفاقی که می‌تواند آن را تبدیل به یک بازار جذاب برای سرمایه گذاری نماید.

۶- سوددهی بالا
نمی‌توان درباره مزایای ارز دیجیتالی صحبت کرد، اما درباره میزان سوددهی آن چیزی نگفت. این بازار در حال حاضر معدن سودهای هنگفت برای کاربران است. همین چندی پیش اعلام شد که یک کیف پول بعد از ۸ سال دوباره فعال شده و در حالی که از آن موقع ۱۵۰۰ بیت کوین در خود داشته است. در ۸ ساله گذشته قیمت بیت کوین سر به فلک گذاشته و دارنده این کیف پول ارز دیجیتال در حال حاضر می‌تواند خود را در میان ثروتمندان جامعه قلمداد کند. دارایی که تمامی نداشته و روز به روز هم به آن اضافه می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران