حسابدار و آنالیزور محصولات مواد غذایی رستوران ها کافی شاپ ها و سایر مراکز تولیدی محصولات غذایی

در خوزستان ، اهواز

معرفی حسابدار و آنالیزور محصولات غذایی رستوران ها کافی شاپ ها و سایر مراکز تهیه مواد غذایی در سراسر کشور

🔴 نارینا هاشمی

🔹 نارینا هاشمی حسابدار و آنالیزور محصولات مواد غذایی رستوران ها کافی شاپ ها و سایر مراکز تولیدی محصولات غذایی در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نارینا هاشمی :

✅ حسابداری رستوران ها کافی شاپ ها و سایر مراکز تهیه مواد غذایی

✅ تهیه بهای تمام شده محصولات غذایی با استفاده از نرم افزار

✅ انجام خدمات حسابداری و آنالیز محصولات غذایی با هر نرم افزاری که شما در اختیار دارید

✅ نمایندگی فروش نرم افزار محک

و…

 

🔸 شماره تماس  09053135281

 

دلایل اساسی ایجاد سیستم حسابداری رستوران چیست؟

در حسابداری کیترینگ و رستوران ها ، فست فود ها و فودکورت ها همانند سایر اصناف مسئله مهم بدست آوردن سود می باشد . بنابراین حسابداران صنف رستوران باید طی محاسبات خود عوامل موثر بر سود و زیان مجموعه از جمله خرید ، هزینه ها ، بهای تمام شده کالای طبخ شده ، درآمدها و… را در نظر بگیرند و محاسبات آن را به درستی انجام دهند .

دلایل اساسی ایجاد سیستم حسابداری رستوران:
اطلاع از چگونگی خرج کردن منابع مالی
اطلاع از پیگیری مخارج
اطلاع از ورود درآمد ها
اطلاع از میزان منابع مالی جهت کسب سود
در زیر به برخی از نکات مربوط به حسابداری رستوران اشاره می شود که از جمله توصیه‌ های مهم و اساسی به شمار می روند:

1- از دیگر همکاران خود بپرسید:

در مرحله اول شما باید از سرآشپز های خود بپرسید که سوابق مالی و حسابداری خود را چگونه اداره کرده اند. دانستن این مطلب که سایر همکاران شما چگونه حساب های خود را کنترل می کنند، می تواند به شما کمک بسیاری نماید.

2- سیستم حسابداری خود را دقیق کنید:

باید بدانید که شرایط مالی رستوران شما در چه مرحله ای به سر می برد و اوضاع آن مساعد می باشد یا خیر؟ تنها راه دانستن این موضوع این است که حساب دقیق و منظمی از صورت های سود و زیان و صورت های مالی و مخارج خود داشته باشید.

3- هزینه‌ ها را درک و پی ‌گیری کنید:

در اینجا دو دسته مهم زیر وجود دارد که باید به طور مداوم پیگیری شوند:

هزینه های اولیه

هزینه های ثابت

هزینه اولیه:

اکثر هزینه‌ های رستوران از جمله مواد غذایی، نوشیدنی‌ ها، استخدام نیروی انسانی، مالیات و منافع جز هزینه های اولیه محسوب می شوند. حسابداری هزینه های اولیه زمینه را برای کاهش هزینه ها و افزایش سود فراهم می سازد.

هزینه‌ ثابت:

هزینه ‌هایی که یا تغییر نمی ‌کنند و یا هیچ کنترلی روی تغییر ندارند را در اصطلاح هزینه های ثابت می گویند. این هزینه ها شامل هزینه های عملیاتی از جمله اجاره یا وام مسکن، هزینه ‌های تجهیزات، بیمه ‌ها، مجوز ها، و سایر هزینه می شود که تعداد کمی از هزینه های رستوران به آن ها تعلق می گیرد.

4- حفظ مسیر درآمد:

هر شخصی باید بتواند میزان درآمد و دفتر داری هزینه های خود را کنترل نماید. این کار کمک می کند که شخص بتواند به آسانی از میزان درآمد خود از فروش مواد غذایی فروش کالا یا خدمات و یا تامین شغل مطلع شود.

5- ایجاد صورت سود و زیان:

اظهارنامه صورت سود و زیان یک رستوران، باعث می شود که تمام اطلاعات حسابداری رستوران در یک سند مختصر سازمان دهی شده، ثبت شود. شما می توانید این صورت سود و زیان را بصورت سفارشی برای خود طراحی کنید.

6- از نرم افزار حسابداری رستوران استفاده کنید:

نرم افزار های حسابداری رستوران ها شامل نرم افزار های مالی و سیستم های فروش (POS) است. این برنامه ‌ها طراحی شده ‌اند که به شما کمک کنند تعداد موجودی و معاملات خود را با دقت و بطور منظم سازماندهی کنید.

انتخاب نوع نرم افزار برای رستوران شما کار مهمی است که باید با تحقیق و بررسی صورت گیرد. این کار باعث می شود که شما بتوانید دستمزد، گزارش خرید و فروش، روش های پرداخت و … به راحتی مدیریت نمایید.

7- استخدام یک حسابدار ماهر:

حسابداری رستوران ها امر پیچیده ای است و مدیریت رستوران به تنهایی نمی تواند از عهده آن بر بیاید زیرا سایر کارها نیز اهمیت خود را دارند و مدیریت رستوران باید به آنها نیز رسیدگی نماید. برای این کار شرکت ها و حسابداران مستقل زیادی از جمله، حسابدار، مشاوره مالی، پیش بینی های کسب و کار و مدیریت حقوق و دستمزد وجود دارند که می توان از آنها بهره جست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران