فروش انواع کارتخوان سیار در لردگان

در چهارمحال و بختیاری ، لردگان

معرفی فروش انواع کارتخوان سیار در لردگان

🔴 مجموعه صدرا نوین

🔹 مجموعه صدرا نوین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع کارتخوان سیار در لردگان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی مشخصات دستگاه “كارت خوان شخصي”

1. سيار (سيم كارتى)

2. در صورت درخواست شما قابل اتصال به سامانه جامع ماليات.

3.مالكيت شخصى(غير امانى) و متصل به حساب بانك دلخواه

4.واگذارى بدون محدوديت در تراكنش.

5.واگذاری بدون شرط گردش حساب بانکی.

6. انجام سريع تراكنش

7.شارژ با شارژر اندرويدى و فندكی خودرو

8.واگذارى آسان بدون تشريفات ادارى رايج

9.دريافت مدارک، تحويل دستگاه فعال شده در سامانه شاپرك

توسط “شركت ملى پست”

 

 

🔸 شماره تماس 09198573621

🔸آدرس لردگان – ورودی زمین شهری جنب تعمیرات چرخ خیاطی آقای بابائیان

دستگاه کارتخوان سیار چیست ؟

به طور کلی دستگاه کارت خوان، یک سخت افزار بانکی است که به صورت اتوماتیک پس از دریافت دستور از اپراتور، عملیات های بانکی مشخصی را انجام می دهد. از جمله این عملیات ها می توان به انتقال وجه به حساب فروشنده، عملیات صورت حساب، گزارش روزانه و … اشاره کرد. کارت خوان ها علاوه بر سرعت بخشیدن به عملیات پرداخت، در صرفه جویی مصرف کاغذ برای اسکناس و همچنین جلوگیری از آلودگی های ناشی از لمس اسکناس کاربردی هستند. درخواست دستگاه های کارت خوان، در دنیای مدرن، برای تمامی کسب و کارها الزامی است.

درخواست کارت خوان نیز مانند امور اداری دیگری، نیاز به ثبت و ارائه مدارک مورد نیاز و طی کردن مراحل قانونی دارد. به دلیل کاربرد های مختلف دستگاه های کارت خوان،‌ افراد حقیقی و حقوقی بسیاری درخواست کارت خوان را در شرکت های معتبری که در زمینه واگذاری دستگاه پوز فعالیت می کنند یا بانک های مربوطه، ثبت می کنند. مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی و حقوقی نیز شامل مدارک هویتی،‌حساب بانکی معتبر، سند مالکیت یا اجاره نامه، جواز کسب است. برای اشخاص حقوقی مدارک کلیه صاحبان امضا مورد نیاز است. پس از طی این مراحل قانونی، می توان دستگاه کارت خوان را دریافت کرد.

انواع کارتخوان ها

کارت خوان ها به دو دسته کارت خوان ثابت و کارت خوان سیار تقسیم می شوند.

دستگاه کارت خوان سیار، کارت خوانی است که اتصال آن از طریق اینترنت یا سیم کارت صورت می گیرد و برای اتصال نیازی به کابل ندارد.

دستگاه های کارت خوان سیار، این امکان را برای افراد حقیقی و حقوقی صاحب مشاغل ایجاد کردند تا پس از تهیه یکی از این دستگاه ها، بدون محدودیت جغرافیایی و نیاز به سیم کشی از خدمات پرداخت و خدمات بانکی استفاده کنند. در واقع دستگاه کارت خوان سیار بیشتر برای مشاغلی که مکان ثابت ندارند، مانند خدمات بیرون بر غذا،‌ خدمات ارائه شونده در محل درخواست، دست فروشان و … مناسب تر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران