بیمه عمر پاسارگاد در ساری

در مازندران ، ساری

معرفی بیمه عمر پاسارگاد در ساری

🔴 محمد علیزاده سواسری

🔹 محمد علیزاده سواسری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه بیمه عمر پاسارگاد در ساری می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد علیزاده سواسری :

✅ نماینده و مشاور بیمه عمر زندگی با کد نمایندگی 83258

✅ بیمه حوادث از کار افتادگی نقض عضو بیماری های خاص

✅ هزینه پزشکی در اثر حادثه تامیین اتیه فرزندان پرداخت غرامت

✅ از کار افتادگی

و…

 

🔸 شماره تماس  09115729380

🔸 شماره تماس  09113510048

🔸 آدرس ساری

 

انواع بیمه عمر پاسارگاد

 

1- بیمه عمر پاسارگاد برای زنان خانه دار

شاید یکی از اولویت‌های همه زنان خانه دار که درآمد ثابتی ندارند، داشتن پشتوانه مالی است که در زمان نیاز بتوانند از آن کمک بگیرند. بیمه عمر زنان خانه دار می‌تواند همراه مناسبی برای خانم‌هایی باشد که شاغل نیستند. بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد با پس انداز های اندک روزانه و ماهانه شما شکل گرفته و در کنار پوشش‌های بیمه‌ای در طول مدت بیمه نامه سرمایه و اندوخته ارزشمندی را برای شما به همراه خواهد داشت. بیمه عمر و آتیه زنان خانه دار کاملاً انعطاف پذیر بوده و بیمه شده ها می توانند در طول داشتن بیمه نامه عمر پاسارگاد تغییراتی را در این بیمه نامه انجام دهند. تمامی پوشش ها و مزایای بیمه عمر پاسارگاد برای زنان خانه دارد برقرار می باشد.

۲- بیمه عمر پاسارگاد برای کودکان

برنامه ریزی برای آینده فرزندانمان از مهمترین مسئولیت‌های هر پدر و مادری می‌باشد. برای همین منظور، داشتن بیمه تامین آتیه فرزندان پاسارگاد می‌تواند از لحاظ سرمایه گذاری پشتوانه مالی ارزشمندی برای فرزندان شما باشد. زمانی که نیاز به حمایت مالی برای تحصیل، کار، ازدواج و … دارند. در کنار سرمایه گذاری پوشش‌های بیمه‌ای که برای فرزندان شما ارائه می‌شود از دیگر مزایای این بیمه می‌باشد.

بیمه عمر پاسارگاد در کنار سرمایه گذاری که برای فرزندان شما انجام می دهد برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال نیز پوشش هایی را ارائه می نمایند. این نکته را در نطر داشته باشبید که برخی شرکت های بیمه برای کودکان در این بازه سنی ۳ تا ۱۲ سال پوششی را ارائه می کنند. پوشش های بیمه عمر پاسارگاد برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال به ترتیب زیر می باشد:

ارائه پوشش فوت به هر علت تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان
ارائه پوشش فوت دراثر حادثه تا دو برابر سرمایه فوت به هر علت تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان
ارائه پوشش نقص عضو در اثر حادثه یک برابر سرمایه فوت تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان
ارائه پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه تا سقف ۱۵ میلیون تومان
ارائه پوشش امراض خاص تا سقف ۴۵ میلیون تومان

۳- بیمه عمر و بازنشستگی تامین آتیه

بازنشستگی دورانی از زندگی هر فردی است که می‌خواهد با آرامش و آسایش آن را سپری کند. اما ممکن است که برخی از مشکلات مالی این آرامش را به هم بزنند. در این میان داشتن بیمه عمر و بازنشستگی تامین آتیه می‌تواند کمک بزرگی برای همه افراد باشد.

۴- بیمه عمر و بیمه آتیه پاسارگاد

هزینه‌های بالای مراسم ازدواج برای همه جوانان که در شروع زندگی شان هستند می‌تواند کمی سنگین و شاید هم مشکل ساز باشد، از این رو داشتن این بیمه‌نامه و استفاده از اندوخته این بیمه نامه می‌تواند کمک بزرگی برای آن‌ها باشد.

۵- بیمه عمر و تامین آتیه خانواده پاسارگاد

بیشتر بیمه نامه های عمر به صورت انفرادی در حال ارائه می‌باشند ولی بیمه پاسارگاد با ارائه طرح بیمه عمر و تامین آتیه خانواده توانسته است که نیازهای بیمه‌ای کل خانواده را در نظر بگیرد. داشتن سرمایه گذاری به همراه پوشش بیمه‌ای می‌تواند یکی از طرح‌های ارزنده بیمه عمر باشد.
۶-بیمه عمر پاسارگاد برای اتباع خارجی

بسیاری از اتباع خارجی که در ایران زنگی می کنند می توانند با لحاظ شرایط از پوشش های بیمه عمر پاسارگاد استفاده نمایند. هر یک از اتباع سایر کشورهایی که در ایران ساکن هستن حتی اتباع افغانی ،اگر دارای مجوز اقامت قانونی نظیر پاسپورت، ویزا، کارت آمایش و …. باشند ،که تاریخ اقامت معتبر داشته باشه، میتونند بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد رو خریداری نمایند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران