بهترین مرکز ساخت ، فروش و نصب درب و پنجره دوجداره Upvc , ترمال بریک در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی بهترین مرکز ساخت ، فروش و نصب درب و پنجره دوجداره Upvc , ترمال بریک در تبریز

🔴 علی ذریه باقری

🔹 علی ذریه باقری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت ، فروش و نصب درب و پنجره دوجداره Upvc , ترمال بریک در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی ذریه باقری :

✅ مجری سیستم های دوجداره و چند جداره Upvc,ترمال بریک

✅ تعویض پنجره های قدیمی، تهاتر

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۴۲۵۱۴۳۲۳

🔸 آدرس  تبریز – چایکنار به طرف پل سنگی، بعد از پمپ بنزین، جنب کوی روشن

 

مزایای استفاده از درب و پنجره UPVC چیست؟

قابلیت ضد حریق
UPVC ماده ای است که در برابر اشتعال مقاومت بالایی دارد و نسبت به سایر موارد از نظر نشت اسید، مشتعل شدن و تولید دود بسیار کم خطر می باشد.

عایق مناسب
یو پی وی سی نوعی عایق صوتی و حرارتی است. استفاده از درب و پنجره های UPVC به میزان قابل توجهی از نفوذ سر و صدا به داخل ساختمان جلوگیری می کنند و به دلیل عدم انتقال حرارت نقش موثری در کاهش هزینه سیستم های سرمایشی و گرمایشی دارد.

وزن سبک
درب و پنجره هایی که با پروفیل UPVC ساخته می شوند برخلاف وزن سبک خود، از مقاومت بالایی برخوردار هستند و قدرت مکانیکی خوب از ویژگی های منحصر بفرد آن ها محسوب می شود.

سهولت نصب
سبک بودن وزن UPVC، نصب درب و پنجره را آسان کرده و دیگر هیچ نگرانی در مورد سنگین بودن وزن درب و پنجره و مشکلات مربوط به حمل آن ها وجود ندارد.

عدم تغییر حالت
وجود پروفیل های یو پی وی سی در درب و پنجره دو جداره مانع از تغییر رنگ و حالت آن ها در شرایط مختلف می شود.

شستشوی آسان
درب و پنجره های یو پی وی سی به نحوی ساخته می شوند که می توان به تمام قسمت های آنها دسترسی داشت و آن ها را تمیز نمود. به همین دلیل تمیز نمودن آن ها کار راحتی است و با محلول آب و صابون سریعاً تمیز می شوند.

دوستدار طبیعت
UPVC ماده ای قابل بازیافت است که به چرخه طبیعت باز می گردد. درب و پنجره های یو پی وی سی غیر قابل استفاده را می توان مجدداً به چرخه تولید باز گرداند و برای ساخت محصولات دیگر از آن ها استفاده نمود.

مقاومت در برابر مواد اسیدی و بازی
درب و پنجره هایی که از UPVC ساخته می شوند، مقاومت بالایی در برابر شرایط متغیر جوی، باران های اسیدی، رطوبت، حرارت و سرما از خود نشان می دهند. اگر آن ها در محیط اسیدی و بازی قرار گیرند، دچار خوردگی نخواهند شد.

درزبندی مناسب
درب و پنجره دو جداره عایق مناسبی در مقابل صوت، نور خورشید و حرارت می باشند. پروفیل هایی که در این نوع پنجره ها به کار می روند مقاومت بالایی دارند و گاز نئونی که به لایه های میانی درب ها تزریق می شود، آن ها را به عایق مناسبی تبدیل نموده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران